Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. mars 2020 #21 Skrevet 4. mars 2020 Dette er utvilsamt en allvorleg personalsak, som du bør rappotere til din nermeste overordna. Hva utfallet bil er ikkje godt å sei, men til tidligere du informerer til bedre er det. Dersom din klient røper dette til noen, så det blir snakk om etterforskningså kan det i værste fall føre til straffeansvar avskjediget og må påregne bot i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #22 Skrevet 4. mars 2020 18 minutter siden, Alterego666 skrev: Vel, nå har hun deg i et godt balletak. Hvor langt lar du deg presse før du selv rapporterer til nærmeste leder? Dette. Du melder umiddelbart fra til din leder, og ber om å umiddelbart bli tatt av saken som omhandler henne og hennes barn. Det er eneste måten du eventuelt kan redde jobben din på. Om du forsøker å holde hele affæren skjult så kan du regne med å bli avskjediget så fort skallet sprekker (og det kommer det til å gjøre). Anonymkode: 30b90...4a6 9
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2020 #23 Skrevet 4. mars 2020 Haha jeg ler samtidig som jeg griner. Tenk på alle de som er under deres vinger. Dette er alvorlig greier og det du klarer er å tenke på sex? Håper dette er spøk og et forsøk på trolling. For det setter ihvertfall ikke det allerede frynsete ryktet om bv i noe bedre lys. 5
Sokkar Skrevet 4. mars 2020 #24 Skrevet 4. mars 2020 Hvor var barnet da, siden dette var et hjemmebesøk vil jeg tro det ikke var moren alene du skulle observere? 2
Menchit Skrevet 4. mars 2020 #25 Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, DominantHr skrev: Dette er grov uforstand i tjenesten og avskjedsgrunn. Forskjellen på oppsigelse og avskjed er at man må gå på dagen. Du kan også risikere straffeforfølgelse. Selvfølgelig kan du nekte, men du blir sannsynligvis ikke trodd i disse metoo tider. Det beste du kan gjøre er å ikke gjøre noen ting bortsett fra å snakke med denne klienten og fortelle at dette var et feiltrinn som ikke skal eller må få skje igjen, og be om at saken forblir mellom dere. Så råder ditt er altså nå fortsette å vise grov uforstand i tjenesten? Forsøke å appellere å manipulere klienten? Det du bør gjøre ts er å be leder om et møte, legge kortene på bordet og levere oppsigelse, eventuelt be om å bli omplassert til en jobb der du ikke er i kontakt med mennesker. 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. mars 2020 #26 Skrevet 4. mars 2020 19 minutter siden, Menchit skrev: Så råder ditt er altså nå fortsette å vise grov uforstand i tjenesten? Forsøke å appellere å manipulere klienten? Det du bør gjøre ts er å be leder om et møte, legge kortene på bordet og levere oppsigelse, eventuelt be om å bli omplassert til en jobb der du ikke er i kontakt med mennesker. Ja, hadde nok vert fornuftig å kalle inn til eit personalmøte, og snarest muleg forsøkt å avklare situasjonen ,også overfor din kient. Hendelsen vitner om at du har dårleg dømmekraft, har blitt forledet av en av dine klienter, og det er ikkje snakk om eit overgrep. og missbrukt din stilling.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #27 Skrevet 4. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Utnyttet henne absolutt ikke. Vi begge var med på det og begge hadde det fint under akten. Jeg er bare redd for å miste jobben på grunn av dette. Jeg kommer til å prate med denne moren og fortelle at dette kun var det ene gangen. Anonymkode: 25562...ef9 Dette vitner om absolutt null rolleforståelse. Anonymkode: b8491...e81 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #28 Skrevet 4. mars 2020 Du må ta en prat med henne og beklage deg. Sørg for at hun ikke blir hekta på deg, for da kan hun virkelig lage kvalme for deg. Så går livet videre. Anonymkode: 992a7...d57
Barix Skrevet 4. mars 2020 #29 Skrevet 4. mars 2020 Du har driti på draget. Ta ansvar for dine feil og meld fra til din leder om hva som er skjedd og at du derfor ikke lenger kan ha noen som helst rolle overfor denne kvinnen. Hvis du fortsetter å være saksbehandler etter å ha hatt sex med henne vil det være svært uetisk. Du kan ikke lenger fungere som nøytral saksbehandler når dere har et seksuelt forhold. Dette kommer til å komme frem før eller siden, og det vil bli en mye større skandale både for deg og for barnevernstjenesten om du venter til det blir avslørt, heller enn å ta ansvar med en gang.
wintergirl Skrevet 4. mars 2020 #30 Skrevet 4. mars 2020 Du som jobber i bv burde vite reglene selv eller? 1
Gjest Chroma Skrevet 4. mars 2020 #31 Skrevet 4. mars 2020 2 timer siden, Sokkar skrev: Hvor var barnet da, siden dette var et hjemmebesøk vil jeg tro det ikke var moren alene du skulle observere? Godt spm. Dette er nok bare tull.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #32 Skrevet 4. mars 2020 Er du ikke klar over hvor enorm stor maktforskjell dere har? Dette er noe man lærer i utdanninger hvor man har klienter/pasienter/brukere ol. Men, her kan det jo virke som om det er hun som har lurt deg. Tenk så mye hun gleder seg til å si dette eller true med dette om du ikke henlegger saken! Hun har sikkert filmet det også. Til pass for deg. Anonymkode: c68a0...493 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #33 Skrevet 4. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Utnyttet henne absolutt ikke. Vi begge var med på det og begge hadde det fint under akten. Jeg er bare redd for å miste jobben på grunn av dette. Jeg kommer til å prate med denne moren og fortelle at dette kun var det ene gangen. Anonymkode: 25562...ef9 prøv å si det til retten at du ikke utnyttet henne. de vil se på det anderledes ettersom denne dama sitter i en sårbar posisjon.. dette er utnyttelse jo. håper du får sparken. du er ikke egnet til en sånn type jobb Anonymkode: 44631...f6a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #34 Skrevet 4. mars 2020 Altså dette er jo helt vanvittig; har ingen tro på at noen er så (til de grader) idiot. Anonymkode: f1410...751
barbent Skrevet 4. mars 2020 #35 Skrevet 4. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For en usexy situasjon. Anonymkode: 392b1...c66 😂😂😂usexy situasjon😂den var go, tror nok dette er tull jeg, slik som 90 % av alt som er på kvinneguiden 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå