Gå til innhold

Hadde sex med en klient

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tittelen sier alt. Jobber innom bvtj. Er mann i 40 årene, hadde i dag sex med en klient. Ei alenemor, vi har lenge hadd god kjemi. Kom i en dyp samtale etter et hjemmebesøk hos henne, hun begynte å kysse, jeg klarte ikke motstå. Hva gjør jeg? Mister jeg jobben? Kan jeg nekte på dette?

Anonymkode: 25562...ef9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du som jobber i barneverntjenesten hadde sex med en alenemor som er i systemet og som du er saksbehandler for? Nei hva kan gå galt... 

Du burde miste jobben og burde ikke nekte for det, men siden du spør så tviler jeg på at du kommer til å være ærlig. Håper bare du ikke utnyttet en sårbar person i en vanskelig situasjon, noe du helt sikkert gjorde. Godt jobba! 

Anonymkode: 807f0...789

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Du varsler nærmeste leder og ber om permisjon inntil du blir oppsagt. Du VET dette er galt, det handler om tillit, etiske retningslinjer og behandleransvar. 

Anonymkode: 84d65...ae1

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du som jobber i barneverntjenesten hadde sex med en alenemor som er i systemet og som du er saksbehandler for? Nei hva kan gå galt... 

Du burde miste jobben og burde ikke nekte for det, men siden du spør så tviler jeg på at du kommer til å være ærlig. Håper bare du ikke utnyttet en sårbar person i en vanskelig situasjon, noe du helt sikkert gjorde. Godt jobba! 

Anonymkode: 807f0...789

Utnyttet henne absolutt ikke. Vi begge var med på det og begge hadde det fint under akten. Jeg er bare redd for å miste jobben på grunn av dette. Jeg kommer til å prate med denne moren og fortelle at dette kun var det ene gangen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du mister jobben og det er til pass for deg.

Anonymkode: 339fc...3f0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du varsler nærmeste leder og ber om permisjon inntil du blir oppsagt. Du VET dette er galt, det handler om tillit, etiske retningslinjer og behandleransvar. 

Jeg vet at dette er feil. Men så er vi allr bare mennesker.

Gjest Chroma
Skrevet

Dette er nok grunnlag for oppsigelse, ja. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utnyttet henne absolutt ikke. Vi begge var med på det og begge hadde det fint under akten. Jeg er bare redd for å miste jobben på grunn av dette. Jeg kommer til å prate med denne moren og fortelle at dette kun var det ene gangen. 

Dette utsagnet viser at du ikke forstår din rolle og ditt misbruk av en klient. 

• Liker 18
Skrevet

Dette er grov uforstand i tjenesten og avskjedsgrunn. Forskjellen på oppsigelse og avskjed er at man må gå på dagen. Du kan også risikere straffeforfølgelse. Selvfølgelig kan du nekte, men du blir sannsynligvis ikke trodd i disse metoo tider.

Det beste du kan gjøre er å ikke gjøre noen ting bortsett fra å snakke med denne klienten og fortelle at dette var et feiltrinn som ikke skal eller må få skje igjen, og be om at saken forblir mellom dere.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

For en usexy situasjon. 

Anonymkode: 392b1...c66

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤦🏻‍♀️ Dette må jo være troll

Anonymkode: 5f981...3fa

• Liker 8
Skrevet

Du holder selvfølgelig kjeft om dette,

dere er begge voksne mennesker. Feil kan begås. Ingen som er skadelidende.

Ville ikke gjort det igjen, dog.

• Liker 6
Skrevet

Oh lord...🤦🏼‍♀️ 

Kontakt dama, si beklager og fortell at du vet at det ble feil, og at du ikke kommer til å være sexuell med henne igjen.

Og så lærer du deg å holde pølsa i buksa neste gang.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er utnytting av en i sårbar og desperat situasjon. Sannsynligvis har hun dype psykiske problemer eller rusproblemer siden hun har barnevernet på seg og.

Anonymkode: 306f1...6fd

• Liker 7
Skrevet

Gratulerer med tidenes lærepenge😳

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er utnytting av en i sårbar og desperat situasjon. Sannsynligvis har hun dype psykiske problemer eller rusproblemer siden hun har barnevernet på seg og.

Bahaha😂 

Er du virkelig så tett i toppen, at du tror at man må ha rusproblemer eller ha dype psykiske utfordringer, for å motta hjelp fra BV? 

Du er jo dummere enn TS.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Mennesker har som regel hjerne. Hvor la du din? 

Anonymkode: 7c552...f71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud...

Anonymkode: 21063...50c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tittelen sier alt. Jobber innom bvtj. Er mann i 40 årene, hadde i dag sex med en klient. Ei alenemor, vi har lenge hadd god kjemi. Kom i en dyp samtale etter et hjemmebesøk hos henne, hun begynte å kysse, jeg klarte ikke motstå. Hva gjør jeg? Mister jeg jobben? Kan jeg nekte på dette?

Min første tanke var at det er hun som utnytter deg, hun prøver å forføre deg for å få bedre behandling av barnevernet! Hvis du ikke er et troll og dette er reelt så synes jeg at det er dårlig dømmekraft av deg, og du bør overføre hennes sak til en kollega.. 

Anonymkode: 20bdb...2ea

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Vel, nå har hun deg i et godt balletak. Hvor langt lar du deg presse før du selv rapporterer til nærmeste leder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...