AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Jeg er ganske sikker på at det ene beinet mitt er lengre enn det andre, eller at den ene hoften er høyere enn den andre. Jeg synes det er vanskelig å gå riktig og jeg har mye ryggproblemer og belastninger. Jeg er 24 og har hatt det sånn hele livet, men det er først nå at det begynner å virkelig gå utover hverdagen min. Driver med yoga, men det hjelper ikke. Ryggplagene sprer seg og blir verre og verre, men jeg klarer nå se at det er bein/hofte problemene mine som gjør at hele ryggen blir vond. Jeg har til tider så vondt at jeg må fokusere på pusten min for å ikke potensielt besvime av smerten jeg har ved det ene skulderbladet. Jeg har veldig lyst til å få en utredning og hjelp ang dette med beina/hoftene. Men jeg vet ikke hva slags spesialist jeg skal dra til. Jeg tenkte at jeg kunne ta en tur til en ortoped? Eller er det noen andre spesialister som har mer kunnskap om slike plager? Anonymkode: 25270...85e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Gå til fastlege og be om henvisning til røntgen eller annet som kan avdekke problemet? Anonymkode: 23c81...b73 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Ring et ortopedisk verksted, de har ofte mer peiling enn fastlegen. Anonymkode: 5686c...a68
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Jeg får fort skjevheter i hoften som forplanter seg både oppover og nedover. Har fått god hjelp av både manuellterapeut/fyrsioterapeut og naprapat på ulike tidspunkt. De vil også kunne gi deg gode trenings-og tøyeøvelser for å holde det i sjakk. Naprapaten jeg går til nå er fantastisk, og vet virkelig hva han driver med! Ellers har jeg også vært hos andre som jeg ikke har vært så fornøyd med. Det kan jo hende du vil trenge tilpassede såler, men det er slett ikke sikkert. Men om du vil ha en tjuvstart, er ofte et av problemet at hofteleddsbøyerne dine er for stramme. Så å tøye disse daglig vil gjerne kunne være et sted å begynne. Anonymkode: 75f5e...427 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå