Gå til innhold

Innhold i felles snapkontoer


adc

Anbefalte innlegg

Dette er til de som følger flere snapkontoer, eller noen få. Eller har gjort men som ikke orker lenger pga for dårlig innhold. 
Hva er det dere helst vil se? 
Hva er det som gir deg som seer noe? 

Jeg er nysgjerrig på dette fordi jeg lurer på hvorfor vi følger andres liv så tett. Jeg gjør det selv altså så ingen kritikk. Bare undrer meg. 
Håper på en tråd uten usakligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke, det er vel spennende da. Å se hvordan andre gjør ting i hverdagen da🤷🏽‍♀️
 

Med 7M mennesker i Norge så blir man jo kanskje litt nyskjerrig på hva mannen i gata gjør til vanlig 🤷🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hvor lenge er det spennende å se på at noen lager mat eller rydder kjøkkenet🤔😆 

Jeg tror ikke vi har bikket 7 Millioner innbyggere i Norge. Men du tenkte kanskje på noe annet? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Swell skrev:

Ja men hvor lenge er det spennende å se på at noen lager mat eller rydder kjøkkenet🤔😆 

Jeg tror ikke vi har bikket 7 Millioner innbyggere i Norge. Men du tenkte kanskje på noe annet? 

Nei vi er kanskje bare 5 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Nei vi er kanskje bare 5 😂🙈

Ja tror det😆👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Swell skrev:

Ja tror det😆👍

Jaja 😂 Noen til eller fra 😂 Ekke så nøye.. Når jo 7m med tiden uansett 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ganske mye av det samme, og trauste folk bare skipper jeg over. Energien smitter over til meg (jeg er ganske lettpåvirkelig), så når det er trauste, kjedelige folk blir jeg ganske adekvat. Om det er temaer som gjør at de gråter/blir lei seg går det selvsagt greit. Men at HVER gang de snapper er det langsom snakk, «jeg er syk», o.l. Det får jeg ganske lite utbytte av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Jaja 😂 Noen til eller fra 😂 Ekke så nøye.. Når jo 7m med tiden uansett 

Sant nok😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Louis Tomlinson skrev:

Blir ganske mye av det samme, og trauste folk bare skipper jeg over. Energien smitter over til meg (jeg er ganske lettpåvirkelig), så når det er trauste, kjedelige folk blir jeg ganske adekvat. Om det er temaer som gjør at de gråter/blir lei seg går det selvsagt greit. Men at HVER gang de snapper er det langsom snakk, «jeg er syk», o.l. Det får jeg ganske lite utbytte av.

Jeg får litt fnatt av de som danser og er veldig tilgjorte. Jeg liker derimot de som kommer med noen smarte tips eller har noe innhold i snapdagen de vil snakke om. 😊 

De som har mye energi og viser alt de har gjort gjør at jeg noen ganger får så dårlig samvittighet over ting jeg burde gjort.isteden for å være inne på Snapchat 😂🙈 så de hopper jeg også over😂

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best spesifikke temaer på sånne felleskontoer. Syns snapkollektivet blir litt bredt, og snaplioteket litt smalt kanskje, men følger begge og liker de godt 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å følge de som er åpne og ærlige om litt tøffe perioder (følger f.eks en som plutselig ble forlatt av mannen og en som mistet et barn), ellers følger jeg egentlig noen jeg synes er litt trainwrecks for underholdning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med å følge, noen uker ser jeg ingenting.

Snapkollektivet er vel der jeg føler har høyest kvalitet. Men samtidig veldig fjernt fra min egen hverdag. Er mye om manglende mangfold og røttene sine (?).  Så er ikke alltid jeg har overskudd jeg har til å ta det innover meg.

Strikkere er også en konto jeg liker svært godt, men så elsker jeg å strikke. Der er de også veldig mange, så blir mye variasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger selv flere slike mammakontoer men merker de blir likere og likere.. selv liker jeg innhold med tips, life hacks osv

mammabanden deler jo en del slik, hos bakfasaden ser vi litt slik når Monicajensen er på, mammabloggerne har Liv som deler oppskrifter og hobbyer til barn

men alle disse som danser, rydder i full speed osv hopper jeg glatt over

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegserdeg
2 timer siden, Petronella93 skrev:

Jeg følger selv flere slike mammakontoer men merker de blir likere og likere.. selv liker jeg innhold med tips, life hacks osv

mammabanden deler jo en del slik, hos bakfasaden ser vi litt slik når Monicajensen er på, mammabloggerne har Liv som deler oppskrifter og hobbyer til barn

men alle disse som danser, rydder i full speed osv hopper jeg glatt over

Mammabanden og happymommysquad, alle andre Mamma kontoer er søppel og utrolig like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Mammabanden og happymommysquad, alle andre Mamma kontoer er søppel og utrolig like. 

Happymommysquad ja! Noen der og er veldig flinke! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de som byr på seg selv og har en varierende og fengende måte å bruke snapchat på😊 Hilsen hun som syntes det er gøy med rydde/vaske filmer i full speed🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Følger snap-kontoer som er innenfor ett interessefelt (sykdom spesielt -da jeg har blitt kronisk syk) eller hvor det er fokus på mat og interiør, så hender det jo på disse at det blir delt ting som ikke er interessant for meg, men det klikker jeg meg fort over. Fått mye middagsinspirasjon den siste tiden:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, GulleGull skrev:

Følger snap-kontoer som er innenfor ett interessefelt (sykdom spesielt -da jeg har blitt kronisk syk) eller hvor det er fokus på mat og interiør, så hender det jo på disse at det blir delt ting som ikke er interessant for meg, men det klikker jeg meg fort over. Fått mye middagsinspirasjon den siste tiden:-)

Enig! Liker kontoer som gir litt av seg selv og ikke bare kopierer andre er så lei av alle disse copycat snapchatterene som danser og rydder i full speed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Pusher denne litt! Jeg liker skikkelig godt å følge andres hverdag (selv når det går i det samme hver dag, typ morgenstell, jobb, hente barn, middag, se på tv😆) . Men alle kanalene jeg følger er mammakanaler, fordi det er de det er mest av. Finnes det noen gode kanaler som ikke bare handler om «livet med barn», men som heller ikke er typ «alle som snapper har samme sykdom/diagnose? Altså, helt vanlig hverdag uten barn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...