AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Nå gikk det så bra, men hun jeg hadde sluttet. Hun nye virket mer som hun ville bli kvitt meg ned en gang 😕 Begynte liksom å si «da ses vi» etter 15 minutter. Så var ikke jeg helt ferdig med å snakke. i tillegg skrev hun feil mengde resept på meg. Så apoteket ringte og fikk bekreftet at det var feil... Hva gjør man om en lege virker utålmodig? Flere som har vært borti det? Anonymkode: f5ab3...0ad
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Hos min lege er det satt av ca 15 min til hver pasient, legene har 3 pasienter i timen. Så der er det helt naturlig at legen vil ha pasienten ut av kontoret etter 15 min, da de ofte har litt arbeid i mellom pasientene også. Dersom man ønsker time til noe som tar lenger tid, opplyser man om det når man bestiller, så får man to timer etter hverandre, man kan ikke forvente at legen tar seg ekstra tid til hver pasient, de har en arbeidstid de også. Anonymkode: f3ef2...1ba
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 Da bytter man lege. Enkelt. Anonymkode: 2ab16...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos min lege er det satt av ca 15 min til hver pasient, legene har 3 pasienter i timen. Så der er det helt naturlig at legen vil ha pasienten ut av kontoret etter 15 min, da de ofte har litt arbeid i mellom pasientene også. Dersom man ønsker time til noe som tar lenger tid, opplyser man om det når man bestiller, så får man to timer etter hverandre, man kan ikke forvente at legen tar seg ekstra tid til hver pasient, de har en arbeidstid de også. Anonymkode: f3ef2...1ba Ja jeg sitter ikke der og forventer at jeg skal ha ekstra tid. Jeg bare syntes hun virket litt stresset og ikke særlig interessert i min situasjon. Den forrige kunne også si at timen var over, og det er ikke noe behov for ekstra time for meg liksom. Men hun spurte og ville prate rundt det. Hun her hadde bare en generelt stresset attitude. Anonymkode: f5ab3...0ad
------- Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg sitter ikke der og forventer at jeg skal ha ekstra tid. Jeg bare syntes hun virket litt stresset og ikke særlig interessert i min situasjon. Den forrige kunne også si at timen var over, og det er ikke noe behov for ekstra time for meg liksom. Men hun spurte og ville prate rundt det. Hun her hadde bare en generelt stresset attitude. Anonymkode: f5ab3...0ad Da bytter du lege. Det er ikke vanskeligere enn det. Noen er mer opptatt av å være punktlig og det får du ikke gjort noe med.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Bytt om du vil. Dere aner ikke hvor slitsomt det er å være fastlege, hvilket press de har på seg. Hvor mye papirarbeid de må igjennom hver dag. Skal være glad noen er det. Anonymkode: e218f...080
Anim92 Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Sist jeg byttet lege, opplevde jeg det samme. Men etter et par besøk (må dit i snitt en halv gang i måneden) skjønte hu at ting tar ofte litt tid, og hu har begynt å ta seg tid til meg. For hu vet det trengs, tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå