Gjest Truly Skrevet 3. mars 2020 #21 Skrevet 3. mars 2020 Det trenger ikke være noe galt. De fikk bare ikke den følelsen av at dette er kjæresteemne. 99,9% av menn jeg møter, er, selv om de ser greie ut og er ålreite, i vennesona. Jeg har mange kompiser, som startet med en date. Jeg er glad i de, har det kjempegøy sammen. De ser bra ut. Kunne anbefalt de til mange venninner. Men JEG er ikke intressert. Vet ikke alltid hvorfor engang. Jeg faller faktisk som oftest for de jeg IKKE har like grei kjemi med.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #22 Skrevet 3. mars 2020 Ikke hopp direkte på at de ikke liker utseende. Da tar du fort en konklusjon som kan være feil. Tingen er at selv om man har kjemi over chatting, til og med over telefon, så betyr det ikke at kjemien man kjenner på med er faktisk fysisk møte stemmer. «Kjemien» er det mye som inngår i, blant annet hvordan det kjennes ut å sitte å være med den andre personen. Om kjemien ikke er på plass, da kommer den ikke til å dukke opp heller, selv om vedkommende er den mest tiltrekkende personen man har møtt. Jeg har også en gang gitt avslag til en part når jeg ikke likte hvordan han luktet. Altså han lukta ikke uvaska ol. men jeg reagerte sterkt negativt på hans særegne lukt. Det er noe det faktisk ikke går ann å gjøre noe som helst med. Virkelig ikke hopp til utseende, da det er andre grunner til avslag. Du må bare fortsette å prøve. Anonymkode: faa0a...d67
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #23 Skrevet 3. mars 2020 Er du lav? Og hvordan er det med barn, har du det? Og hva med evt ønske om flere barn? Hvilken aldersgruppe dater du nå? Anonymkode: 63b84...fbd
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #24 Skrevet 3. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du lav? Og hvordan er det med barn, har du det? Og hva med evt ønske om flere barn? Hvilken aldersgruppe dater du nå? Anonymkode: 63b84...fbd Har ingen barn. Er 186cm m.o.h og trener jevnt og trutt, med god hygiene. Er vell jevnt over i bedre form en den gjennomsnittlig mann i slutten av 30 årene. Sikkert for det at jeg har mer tid til å trene, blant annet. Møter stort sett kvinner i min egen aldersgruppe eller litt yngre. Alle jeg har møtt har vært i 30 åra, med ett par unntak Anonymkode: 58349...d31
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #25 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ingen barn. Er 186cm m.o.h og trener jevnt og trutt, med god hygiene. Er vell jevnt over i bedre form en den gjennomsnittlig mann i slutten av 30 årene. Sikkert for det at jeg har mer tid til å trene, blant annet. Møter stort sett kvinner i min egen aldersgruppe eller litt yngre. Alle jeg har møtt har vært i 30 åra, med ett par unntak Anonymkode: 58349...d31 Ønsker du deg barn da? Ut fra hva du skriver så kan jeg ikke se hvorfor damer i aldersgruppen 30-40 skulle skygge banen, men barn står jo gjerne sentralt i en kvinnes liv i denne tiden (enten har de barn fra før som opptar dem, eller så tikker klokken for sjansen til å få barn). Kan det være at dere ikke matcher på dette punktet? Har du ellers jobb, bolig, økonomi, og livet på stell? Anonymkode: 63b84...fbd
MegSelv11 Skrevet 4. mars 2020 #26 Skrevet 4. mars 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan strategi er det? Kontakte de sjarmerende mannfolka her inne på kvinneguiden?😅 Hilsen TS. Anonymkode: 58349...d31 Tjihi, snarere være litt mer selektiv. Ikke samle på matcher, snakke med få om gangen, se om det faktisk er en god samtale og avslutte på en ryddig måte om det ikke er det. Slette matcher som ikke svarer på en uke. Bare matche med menn som har tekst og beskriver hva de er ute etter. Ikke matche med menn som har bilder som viser interesser vi ikke deler (typ bare ski og toppturer). Det tror jeg er min strategi oppsummert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå