AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Og bråvåkner med hjertebank og tror de fortsatt er innestengt? Drømmer dette ofte, og i dag tidlig bråvåknet jeg av at jeg lå nede i bagasjerommet på en bil. Fikk panikk og lurte på hvordan jeg skulle komme meg ut inntil jeg fant ut at jeg lå i senga. Ekkelt og skremmende. Anonymkode: 12769...63a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Er du tilfreds? Hadde lignende drømmer da jeg var i et dårlig forhold, med dårligere økonomi. Drømte at huset ble tatt av tsunami. At jeg løp og løp. Drømte at jeg druknet. Plutselig var den hyggelige personen i drømmen en morder. Mye gjennomvåte helomvendinger. Forferdelig periode! Underbevisstheten min forsøkte å si at jeg måtte ut Anonymkode: 02f9c...a62 1
Louis Tomlinson Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Ikke direkte innestengt, men jeg drømmer ofte at jeg ikke får snakket - at jeg prøver, men kjeven og munnen min låser seg totalt. At tennene er bitt hardt sammen og jeg prøver å få ut ord, men det går ikke.
Silva Pluvialis Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Hvor lenge har du hatt det slik? Har du opplevd noe traumatisk?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 3 minutter siden, Gorilla skrev: Hvor lenge har du hatt det slik? Har du opplevd noe traumatisk? Flere år av og på. Har ikke opplevd noe spesielt traumatisk. Anonymkode: 12769...63a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du tilfreds? Hadde lignende drømmer da jeg var i et dårlig forhold, med dårligere økonomi. Drømte at huset ble tatt av tsunami. At jeg løp og løp. Drømte at jeg druknet. Plutselig var den hyggelige personen i drømmen en morder. Mye gjennomvåte helomvendinger. Forferdelig periode! Underbevisstheten min forsøkte å si at jeg måtte ut Anonymkode: 02f9c...a62 Har det stort sett bra, har det meste på stell og har ikke opplevd noe fælt så vidt jeg kan huske. uffda, hørtes ikke noe særlig ut. Fæl drøm. Anonymkode: 12769...63a
Silva Pluvialis Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere år av og på. Har ikke opplevd noe spesielt traumatisk. Anonymkode: 12769...63a Det høres veldig plagsomt ut å ha det slik. Er du mye stresset i det siste? Føler du deg fanget på en eller annen måte? Noe du ikke er tilfreds med i livet som du hadde hatt behov for å endre? Gjentakende drømmer tror jeg ofte prøver å fortelle oss noe.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Ja er ikke noe særlig. Er jo en del stress i hverdagene og jobb, så kan jo være derfor. Men føler meg ikke akkurat fanget. Anonymkode: 12769...63a
Medisinsk bruker Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 20 timer siden, Gorilla skrev: Hvor lenge har du hatt det slik? Har du opplevd noe traumatisk? Skulle til å spærre om 20 timer siden, Gorilla skrev: Det høres veldig plagsomt ut å ha det slik. Er du mye stresset i det siste? Føler du deg fanget på en eller annen måte? Noe du ikke er tilfreds med i livet som du hadde hatt behov for å endre? Gjentakende drømmer tror jeg ofte prøver å fortelle oss noe. Jeg skulle till å spørre om det samme, jeg har diag. PTSD. Her kan jeg kjenne meg igjen på flere ting jeg har personlig erfaring med. Gjentakende drømmer/mareritt vil prøve å si oss noe, og det er ikke nødvendigvis med de bildene vi har sett før. Det høres ut som noe traume lignende. Det kan også være noe du har hvert vitne til som plager deg eller forfølger deg. Ikke uttale deg om det her før du har tenkt deg om isåfall. Jeg hadde det samme marerittet i rundt 15 år, ikke hver natt men i perioder var det ganske intenst. Marerittet begynte alltid med at jeg var på en arena med tilskuere rundt og etter en stund dukket alltid den samme grizzly bjørnen opp. Den begynte å springe etter meg og jeg sprang ut av folkemengden og alt jeg kunne over en gressplen mot et høy gjerde som ikke var så veldig langt unna. Jeg kikket meg tilbake en gang mens jeg sprang, den dro innpå men jeg ville komme først frem til gjerde som jeg måtte over. jeg drømte aldri at jeg kom meg over og overlevde men jeg våknet i et svettebad og noen ganger av mine egne hyl. Man blir sittende på sengekanten med sprukken stemme og hive etter puste. Det er trist og man skjønner at man har indre varige skader. Men jeg tolker eller tyder det nå.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #10 Skrevet 3. mars 2020 Drømt mange ganger at jeg er i fengsel, selv om jeg ikke aldri vært det i rl. Anonymkode: bb997...e80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå