Gå til innhold

Kontrollerende men lite interesse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med en mann i fire måneder. Han er veldig opptatt av at jeg ikke er med andre, lurer på hva jeg vil med han og hva vi er. Han sier han liker meg utrolig godt og syns jeg er veldig bra. Men han har aldri tid til meg. Det kan gå 3 uker mellom hver gang vi ser hverandre, og de gangene er han som regel ute og spør om jeg vil møte han midt på natten. Jeg har sagt ifra flere ganger at vi må være mer sammen men han sier bare at han har så mye jobb at han ikke har tid. Jeg tenker at dersom han faktisk hadde likt meg ville han tatt seg tid uansett? Hvorfor er han å interessert når vi møtes men helt idiot ellers? I tillegg kan han lese meldingene mine for så å svare flere dager etterpå. 

Anonymkode: ec0f6...b9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva får du ut av dette forholdet egentlig? Er det sånn du vil ha det? Om ikke, hvorfor ser du ikke din egen verdi og finner noen som gir deg det du trenger?

Anonymkode: 99b78...615

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo bare en kontroll freak som liker å ha makten over damer, det er ikke deg han liker, kun at du liker han så han har makt over deg. Vil anbefale deg å ikke fortsette med han...

At han er kontrollerende når dere knapt kjenner hverandre kan bli veldig veldig farlig når han en dag skulle bli kjæresten eller samboeren din!

Anonymkode: d83d1...a2a

• Liker 2
Skrevet

Hvis han er sånn mens dere fortsatt dater, tenk på hvor ille det blir om dere kommer i et forhold sammen!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dropp ham!

Anonymkode: 2f163...378

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har snakket med en mann i fire måneder. Han er veldig opptatt av at jeg ikke er med andre, lurer på hva jeg vil med han og hva vi er. Han sier han liker meg utrolig godt og syns jeg er veldig bra. Men han har aldri tid til meg. Det kan gå 3 uker mellom hver gang vi ser hverandre, og de gangene er han som regel ute og spør om jeg vil møte han midt på natten. Jeg har sagt ifra flere ganger at vi må være mer sammen men han sier bare at han har så mye jobb at han ikke har tid. Jeg tenker at dersom han faktisk hadde likt meg ville han tatt seg tid uansett? Hvorfor er han å interessert når vi møtes men helt idiot ellers? I tillegg kan han lese meldingene mine for så å svare flere dager etterpå. 

Anonymkode: ec0f6...b9c

Hvorfor er du interessert i denne mannen da? Han virker utrolig kjip. Jeg hadde aldri godtatt å møte noen jeg datet midt på natta...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Svartfugl skrev:

Hvorfor er du interessert i denne mannen da? Han virker utrolig kjip. Jeg hadde aldri godtatt å møte noen jeg datet midt på natta...

Er åpenbart at hun bare er en bootycall for han..  Hadde ikke jeg giddet heller

Anonymkode: d83d1...a2a

Skrevet

Han vil ha deg for seg selv og bruke deg når det passer, dessverre;(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...