Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Sitronmelis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Yasmine og Even må komme inn igjen om det skal bli noe vits å se på i fortsettelsen..

Anonymkode: 23976...542

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.4.2020 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Syntes dette er den beste sesongen etter de bytta hotell :) Det skjer drama jevnt i alle episodene, og er lite dødtid

+ folk tørr og ta vanskelige valg og spille hverandre ut! det er spennende og se som seer..... husker tilbake i sesong 9 da ingen tørte og ta upopulære valg, og alle var bestevenner og bare sendte hjem de nye....BORING

Anonymkode: 34596...a72

Enig! Jeg har likt denne sesongen supergodt. Både mange av deltakerne og måten det er lagt opp. Synes det er mye mer spennende og mye action. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2020 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Emil vant jo. Man kan jo ikke stupe skikkellig når ringen ligger 10 cm unna beina dine, skjønner at han ble forbanna jeg 😉

Anonymkode: d1712...f29

De andre synes jo det er dritgøy å plage han når han blir så sur, så de gnir det inn at han ikke vant slik at han skal lage masse styr og bråk, så ler de andre seg ihjel på sidelinja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke at jeg kan irritere meg så innmari over en person på TV😂 jeg kjenner jeg blir grinete av å se på Emil. Dagens episode gjorde ikke saken noe bedre🤪

Anonymkode: 55085...958

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Herregud så teit at de lot hu vinne miss paradise. Sania var desidert best, og de hadde til og med gitt hu mest poeng. Synes de heller kunne bruke poenga enn at flertallet bestemte. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Denne runden av mr/miss burde de bare ha droppa. Noe så gjennomført rævva, både fra produksjonens deltakernes side. På dagtid i loungen liksom, hvorfor så uformelt? Tidligere har de iallefall forsøkt å gjøre det til en big deal, selv om det har pleid å være elendig likevel. Men dette var ekstraordinært dårlig. Minnet mest om en fremføring fra musikktimene på ungdomsskolen, med kvalitet tilsvarende en forberedelstid på cirka 8 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Emil må være det mest irriterende mennesket på TV for tiden, det er i alle fall sikkert. 

Og det er helt tydelig at feil person vant Miss Paradise! Jeg digger vinneren og synes hun er veldig sjarmerende, men det er jo helt tydelig hvem som burde ha vunnet. Helt idiotisk å ikke gi henne seieren. 

Jeg håper at Yasmine og Even kommer inn igjen, i alle fall Even. Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle si for et par uker siden, haha. :) 

Anonymkode: 0bdb9...4ca

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Rørleggerfrue skrev:
  Vis skjult innhold

Herregud så teit at de lot hu vinne miss paradise. Sania var desidert best, og de hadde til og med gitt hu mest poeng. Synes de heller kunne bruke poenga enn at flertallet bestemte. 

Hvem vant?

Anonymkode: 12573...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy ****....... at Jenny vant!!!!! 

Sania var mye bedre....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takler virkelig ikke trynet på karl, emil og torbjørn..... fy så korrupte og partiske. NOT FAIR

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sitter igjen med følelsen av at det en veldig billig gjennomført paradise sammenlignet med andre sesonger? Prøver produksjonen å spare penger eller hva er greia? Kvaliteten blir jo deretter. Syns det blir en dårlig versjon av den danske, siden det er jo helt tydelig at de prøver å gjøre det mer som Paradise DK. Blir veldig rotete med kun to episoder fordelt over en hel uke også.

Anonymkode: 7bc00...83d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter igjen med følelsen av at det en veldig billig gjennomført paradise sammenlignet med andre sesonger? Prøver produksjonen å spare penger eller hva er greia? Kvaliteten blir jo deretter. Syns det blir en dårlig versjon av den danske, siden det er jo helt tydelig at de prøver å gjøre det mer som Paradise DK. Blir veldig rotete med kun to episoder fordelt over en hel uke også.

Anonymkode: 7bc00...83d

Syntes denne sesongen har det beste oppsettet av alle sesongene :) det føles mye mere uforutsigbart, og mye mindre "rigged".

Men er enig..... 2 episoder i uka er alt for lite.... når neste uke har kommet så har jeg nesten glemt hva som skjedde uka før

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Burde vært nøytrale dommere på miss/mr ph.

Spoiler

Nå legges det veeeldig opp til at Yasmine skal komme inn og vinne hele greia, noe som har blitt spådd tidligere 

Anonymkode: c1712...c3b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde vært nøytrale dommere på miss/mr ph.

Skjul innhold

Nå legges det veeeldig opp til at Yasmine skal komme inn og vinne hele greia, noe som har blitt spådd tidligere 

Anonymkode: c1712...c3b

Produksjonen ødelegger bare spillet når de sender gamle deltakere tilbake hele tiden!!! Husker grunde & ann marielle sjekket inn på hoteller 3 (!!!!) ganger....... 

Husker også når Malin og Sandra kom tilbake for 2 gang på SAMME dag, hjelpes, det var grusomt.....

De burde bare la spillet gå sin gang uten og blande seg... veldig uprofesjonelt... har man blitt sendt ut så bør man ikke komme inn igjen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne episoden irriterer meg så utrolig mye!!! 

Trenger ikke å nevne det tåpelige valget, men jeg håper det backfire. 

Hele konseptet med mr og miss paradise er jo ødelagt av produksjonen. Før var det gjerne hele uka, flere ulike oppgaver og upartiske dommere. Nå var det 10 minutter øving og et lite show på 2 minutter. Thats it. 

Fader for noe dritt. Arh!

Anonymkode: 619f6...003

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønte ingenting. At deltagerne skulle bedømme hverandre var krise nok. Når guttene, selv etter å ha konstatert at Sania fikk flest poeng, velger å gi hun andre seieren blir bare merkelig. Synes produksjonen stort sett skal holde seg unna, men her kunne de gjerne gjort noe. Hadde elsket om Emil ble stående i finalen, fikk flest bak seg, så bestemmer de seg plutselig for at det er for eksempel Even som skal bestemme. Eller eventuelt at det kommer en tvist; "å komme til finalen med mye støtte er ikke vanskelig, men å komme til finalen når mindretallet vil deg vel er en prestasjon. Derfor blir "de andre" vinnere av PH!". Det skjer ikke, men hadde vært like rettferdig.

Anonymkode: d86e3...68e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Glemte å ta med noe; slutten antyder at fordelen er stor, men krysser fingrene for at det ble gjort endringer. Normalt sett har det vel vært slik at de direkte har kunnet sendt ut noen, men her håper jeg det blir at de kun får en fredning eller noe. 

Anonymkode: d86e3...68e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl og Torbjørn er så dobbelmoralsk, skulle ønske Aksel var der for å kalle de ut på det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fremførelsen til Torbjørn var klinikk Carl Axel sin for noen år tilbake. Snakk om oppfinnsomt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, Norge1993 skrev:

Og fremførelsen til Torbjørn var klinikk Carl Axel sin for noen år tilbake. Snakk om oppfinnsomt.

Torbjørn har jo sett på alle de tidligere sesongene og satset på Mr. Paradise-tittelen. 

Uansett ekstremt pinlig å høre Torbjørn forsvare det taktiske valget når han sa i TV-boksen for seg selv rett før at han ikke mener det bør være et taktisk valg hvem som vinner. Han er så ekkel. Emil er sutrete, gneldrete og den mest irriterende personen på TV akkurat nå. Karl Fredrik bare dilter etter alliansen sin. 

Selv Jenny som vant fikk jo en bitter smak av hele opplegget og synes det var ufortjent. Jeg liker Jenny, men hun fortjente ikke å vinne. 

Anonymkode: 8208d...0d4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...