Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Sitronmelis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 28.5.2020 den 1.56, AnonymBruker skrev:

Hun kunne kasta på 100 som hun lovet... Karl driter jeg i... Han har jo bare surra! Og hun har ikke bare dummet seg ut litt.. Hun har vert regelrett ufin å ekkel mot andre synes jeg. Man kan si mye om Ida å det å ikke ta tøffe valg... Men ikke glem at i starten var hun å yasmin close, helt til yasmin mente at hun hadde en slags rett til å vite om ida hadde hatt sex eller ikke?! Da synes jeg Ida stod godt opp for seg selv der alle andre bare diltet etter yasmin. 

Å da var vel vennskapet over, når hun ikke strøk y med hårene.

Jeg likte Y fra første episode jeg også, men makan til ufyselig oppførsel derifra.

Hva med når martin prøvde å beklage eller da Ida B ble oppriktig lei seg å Y bare sto i sync å lo av "krokkodilletårene" som hun hadde forårsaket med hakkingen sin. 

Nei! Like ufyselig i finalen som resten av oppholdet! 

Glem ikke at hun egentlig røyk ut ganske tidlig å da, så ikke så bra spilt.

Anonymkode: 94643...d48

Som sagt; selv om hun har irritert fletta av meg til tider (det vil si: har gjort mye feil og dumt), synes jeg hun fortjener det mye mer enn Ida. Jeg kan forresten ikke huske at hun lo av krokodilletårene. Det var vel mer at hun ga klar beskjed om at hun ikke falt for det hun mente var bare krokodilletårer.

Ida har egentlig bare vært et stort snork der inne, og at hun sto i finalen hadde lite med spill å gjøre. Det var ren flaks og handlet i stor grad om at hun hadde Axel der inne som hun kunne suge seg fast i. Og så hadde hun jo Martin som backup, selv om hun sa en del nedlatende om ham i begynnelsen av sesongen. Ingen tvil om at hun var utrolig flau over fortiden deres sammen.

Jeg må bare innrømme at jeg synes det er mer fortjent å vinne PH når man har laget god underholdning og rørt masse i gryta, enn når man bare har solt seg og vært på ferie, og knapt deltatt i spillet. Hadde alle vært som Yasmin og Even hadde det blitt et råfestlig program. Hadde derimot alle vært som Ida, hadde man sovnet. Hun kunne like gjerne deltatt i et program ved navn "Soling i bikini, minutt for minutt".

Anonymkode: 2fd45...5e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg blir litt flau på Torbjørn sine vegne. Det lyser lang vei at Paradise Hotel er livet i hans øyne. 

Anonymkode: bdea0...ce3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dere foresten hørt sangen til Yasmin og Karl? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, orker ikke bruke mer tid på dem.

Anonymkode: e9c83...2d4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er jævlig. Litt ironisk at den heter selvinnsikt. Jeg føler ikke Yasmin har så mye av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Ryuk skrev:

Den er jævlig. Litt ironisk at den heter selvinnsikt. Jeg føler ikke Yasmin har så mye av det. 

Hvor kan man høre den?

Anonymkode: 9cc91...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man høre den?

Anonymkode: 9cc91...f70

Spotify 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope, og det klikket inn på sangen (avspillingen) får dem ikke fra meg. 

Regner med at den kommer på mP3 hvert øyeblikk, for dem suger jo til seg alt av "musikk" fra slike liksom-kjendiser som prøver altfor hardt på å melke sin kjendiskarriere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå irriterer Yasmin meg grønn og jeg synes hun er den mest uverdige vinneren gjennom tidene, men hadde jeg vært henne hadde jeg nok ikke delt en krone med de andre. Syns det var dumsnilt gjort egentlig. :P Var vel 5-6 stk som stemte på de, så de tapte 25000 per person, totalt 125-150K (så 62,5K-75K hver for Yasmin og Karl). Det er to månedslønner... Hadde heller sluppet kula på 500K og tatt alle pengene selv! Eventuelt delt med Karl, men er da ganske stor forskjell på 500K og 250K... 

Anonymkode: e9c83...2d4

Tror logikken bak dette valget var -- deler de penger med juryen, får de flere stemmer, vinner og får 187k hver,  vs - deler de ingenting, y+k vinner ikke og desutten får 0kr 

Så hun var ikke dumsnill, var hennes eneste måte å få noe kroner ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men.. nå som denne sesongen er over, kan vi bruke denne tråden til å diskutere neste sesong eller skal vi opprette ny?😂 Har hørt litt rykter om hvem som skal være med

Anonymkode: c30f7...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det var synd at det med at juryen skulle få likt med penger, føler tv3 på den måten styrte hvem som skulle vinne. 

Anonymkode: 5300c...4c9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men.. nå som denne sesongen er over, kan vi bruke denne tråden til å diskutere neste sesong eller skal vi opprette ny?😂 Har hørt litt rykter om hvem som skal være med

Lag ny! 

Anonymkode: abb97...b57

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det blir jo spennende å se om Yasmin faktisk deler noe, eller om hun har ombestemt seg så lenge etter finalen. 
Pengene blir delt ut etter finalen, og Yasmin får alt, også må hun dele med de hun vil dele med. 

Anonymkode: 94ef5...18e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har du hørt skal være med

Anonymkode: 34596...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har du hørt skal være med

Anonymkode: 34596...a72

Eileen som vant for noen år siden og Bettina som var med i fjor. Eileen var ikke aktiv på instagram i perioden det ble spilt inn og man ser noen som er veldig lik henne i traileren. Bettina har hintet om det i kommentarfeltet sitt på instagram

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå ligger PH Danmark utepå viaplay. Håper de fortsetter som før. 

Anonymkode: 618a5...2a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ligger PH Danmark utepå viaplay. Håper de fortsetter som før. 

Er den bra?

Anonymkode: 7bdff...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 31.5.2020 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Lag en ny! Jeg har ikke sett denne sesongen, men skal se på neste for den ser mye bedre ut 😍😂

Anonymkode: 87c66...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er den bra?

Anonymkode: 7bdff...8cd

Har bare rukket å se en episode, så det er for tidlig å si. Men den danske versjonen pleier å være bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...