AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Hei! opererte albuen for snart tre uker siden. Operasjonen gikk fint. Men i etterkant svir det veldig i såret - men er litt usikker på om det er i selve såret eller der det er operert. Sliter bl.a. med å sove om natten pga dette. Var til sårkontroll for en uke siden (tok stingene), og legen sa såret ser fint ut. Noen med erfaring med operasjonssår som svir? Anonymkode: 7724a...877
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Mine svir. Blant annet i dem jeg har nå. Er 5 uker siden jeg ble operert og to uker siden jeg tok stingene. Jeg bruker tape på, men sårene ser helt fine ut når jeg bytter det. Mine sår har alltid vært slik, og jeg kan kjenne at de svir eller stikker lenge etter en operasjon. Har alltid tenkt det er fordi sårene gror. Anonymkode: c094d...32d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Opererte albuen for ca 3 mnd siden. Klør og svir fortsatt! Sover med en type «støttestrømpe» om natten, for det er så ubehagelig å komme nær ting. Tror jeg har blitt sånn...🤷🏼♀️ Anonymkode: 85c19...61c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Takk for svar begge to. Da må jeg kanskje bare regne med at det skal være sånn? Har operert begge knær flere ganger, men aldri opplevd dette før. Kanskje albuen er ekstra følsom? 😅 Til siste svar: Hva slags «støttestrømpe» har du? Jeg sliter med hvor jeg skal «plassere» albuen om natten fordi det svir sånn, arret er på innsiden av albuen, så kommer liksom borti alt.. Anonymkode: 7724a...877
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 For min del har det gått over, men det har vært slik ilang tid. Det ene operasjonssåret (3 år) mitt stikker forresten innimellom. Veldig. Men tror det er nervene som har vært tuklet med. Anonymkode: c094d...32d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå