AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 På fredag var jeg ute med venninner og ble med en fyr jeg har et godt øye til hjem. Var noe brisen, og jeg husker ikke alt. Men det var hyggelig. Problemet er at når jeg har drukket blir selvtilliten litt bedre enn når jeg er edru, og slapper mer av (som kan være en grei ting). Jeg er nå redd for at jeg har dummet meg ut.. Man har gjerne ikke det fineste fjeset når man har seg, og han så på meg mens jeg satt på topp. I tillegg er jeg redd for at jeg var dårlig i sengen og at han synes jeg var for lite trent.. Sitter igjen med tidenes dårlige magefølelse, da dette er en fyr jeg gjerne kunne tenke meg å møte igjen, om det så er kun etter byen. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre egentlig.. Jeg har vært borte fra markedet i litt over 4 år, og jeg er helt ute når det gjelder slike ting som dette. Tar i mot tips med stor takk! Anonymkode: 7c49f...1e3
Gjest Traktorkusken Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: På fredag var jeg ute med venninner og ble med en fyr jeg har et godt øye til hjem. Var noe brisen, og jeg husker ikke alt. Men det var hyggelig. Problemet er at når jeg har drukket blir selvtilliten litt bedre enn når jeg er edru, og slapper mer av (som kan være en grei ting). Jeg er nå redd for at jeg har dummet meg ut.. Man har gjerne ikke det fineste fjeset når man har seg, og han så på meg mens jeg satt på topp. I tillegg er jeg redd for at jeg var dårlig i sengen og at han synes jeg var for lite trent.. Sitter igjen med tidenes dårlige magefølelse, da dette er en fyr jeg gjerne kunne tenke meg å møte igjen, om det så er kun etter byen. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre egentlig.. Jeg har vært borte fra markedet i litt over 4 år, og jeg er helt ute når det gjelder slike ting som dette. Tar i mot tips med stor takk! Anonymkode: 7c49f...1e3 Ta det helt med ro.😊 det gikk nok veldig fint! Helt naturlig å overtenke, spesielt når du har et godt øye til noen. Prater du med han nå? I så fall, så kan du vise at du ikke «bryr» deg om hvordan du selv følte du så ut også spøke om det. 😊 Et tips er å jobbe med selvfølelsen din, virker som at du sliter litt med den.❤️ Du tror gjerne du ser verre ut enn det du gjør i virkeligheten. Første inntrykket må vel ha vært bra hvis dere hoppet til sengs?🙈
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Har lest innlegget to ganger og skjønner ikke hva som tilsier at du dummet deg ut? Er greia at han ikke skal se at du rir han? I såfall lurer jeg på hvilket fjes man skal ha når man sitter på topp da jeg aldri har hørt at det er en greie. Anonymkode: 23b73...559 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Dette er ekstrem overtenking kan love deg han ikke la merke til noe av dette eller tenker på noe av dette!!!! Men du er nødt til å gjøre noe med selvtilliten og angsten din før du dater. Dette er ikke normalt eller sunt! Anonymkode: e229a...fb9 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Hvordan så han ut i ansiktet, husker du det? Han var sikkert noe brisen og har litt dårlig hukommelse han også...og flomlyset stod vel heller ikke på? Slæpp åff 😄 Anonymkode: e3a82...204
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 9 minutter siden, Traktorkusken skrev: Ta det helt med ro.😊 det gikk nok veldig fint! Helt naturlig å overtenke, spesielt når du har et godt øye til noen. Prater du med han nå? I så fall, så kan du vise at du ikke «bryr» deg om hvordan du selv følte du så ut også spøke om det. 😊 Et tips er å jobbe med selvfølelsen din, virker som at du sliter litt med den.❤️ Du tror gjerne du ser verre ut enn det du gjør i virkeligheten. Første inntrykket må vel ha vært bra hvis dere hoppet til sengs?🙈 Nei, har så vidt snakket med han. Kun et par snapper.. Jeg vil ikke virke for på heller slik at han går lei, men så har jeg null peiling på slike ting. Selvfølelsen og selvtilliten er ikke helt på topp nei, og ikke skjønner jeg hvordan jeg skal få den bedre.. Føler ikke at selve sexen ble så veldig bra, men utgangspunktet var bra. Jeg tror det kunne blitt litt bedre om det hadde vært litt mindre alkohol. Noe av dette er litt svakt, men jeg mener at han ikke kom heller.. Dro hjem med en gang etterpå Anonymkode: 7c49f...1e3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan så han ut i ansiktet, husker du det? Han var sikkert noe brisen og har litt dårlig hukommelse han også...og flomlyset stod vel heller ikke på? Slæpp åff 😄 Anonymkode: e3a82...204 Synes han så helt normal ut, ikke noe spesielle ansiktsuttrykk. Joda, lyset sto dessverre på maks 😂 Hadde jeg vært edru hadde jeg spurt om å ta det av, men så langt tenkte jeg ikke da.. Anonymkode: 7c49f...1e3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 Hvilket inntrykk gir man ved å gå rett etter ligget? Er det noe menn vanligvis foretrekker? Anonymkode: 7c49f...1e3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #9 Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket inntrykk gir man ved å gå rett etter ligget? Er det noe menn vanligvis foretrekker? Anonymkode: 7c49f...1e3 Normalt sett at man bare var der for sexen, men også så enkelt at man bare vil sove hjemme hos seg selv og ikke våkne fyllesyk og klein hos noen andre. ikke tenk så mye på hva menn foretrekker, handle etter hva DU foretrekker Anonymkode: e229a...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #10 Skrevet 2. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Normalt sett at man bare var der for sexen, men også så enkelt at man bare vil sove hjemme hos seg selv og ikke våkne fyllesyk og klein hos noen andre. ikke tenk så mye på hva menn foretrekker, handle etter hva DU foretrekker Anonymkode: e229a...fb9 Før pleide jeg alltid å sove over, er første gangen jeg har gått rett etter. Tenkte først at alt var kun for sex, men så er han bare så skjønn.. Men det blir nok kun sex, nå som jeg både har blitt med han hjem fra byen og i tillegg stukket like etterpå Anonymkode: 7c49f...1e3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #11 Skrevet 2. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Før pleide jeg alltid å sove over, er første gangen jeg har gått rett etter. Tenkte først at alt var kun for sex, men så er han bare så skjønn.. Men det blir nok kun sex, nå som jeg både har blitt med han hjem fra byen og i tillegg stukket like etterpå Anonymkode: 7c49f...1e3 Hmm men hva vil du egentlig? Du sier jo du liker han og nå vil du bare sex allikevel? Veldig forvirrende, mye bedre om du bare er ærlig med han om hva du tenker og føler og lurer på Anonymkode: e229a...fb9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #12 Skrevet 2. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm men hva vil du egentlig? Du sier jo du liker han og nå vil du bare sex allikevel? Veldig forvirrende, mye bedre om du bare er ærlig med han om hva du tenker og føler og lurer på Anonymkode: e229a...fb9 Det jeg mente var at det blir nok kun sex siden jeg dro like etterpå, og ble med han hjem etter byen. Men så kjenner jeg nå at jeg liker han litt 🙊 Anonymkode: 7c49f...1e3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #13 Skrevet 2. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg mente var at det blir nok kun sex siden jeg dro like etterpå, og ble med han hjem etter byen. Men så kjenner jeg nå at jeg liker han litt 🙊 Anonymkode: 7c49f...1e3 Jeg tror du overtenker. Jeg kan ikke svare for alle menn, men jeg tror ikke vi har så lett for å putte noen i ons-fella, eller i vennefella for den saks skyld. En ok kvinne kan bli kjærestemateriale, uansett hvordan bekjentskapet startet. Anonymkode: 5b58a...9e5 2
Gjest Chroma Skrevet 2. mars 2020 #14 Skrevet 2. mars 2020 Det er bare en måte å finne ut av disse tankene dine på, ved å snakke med han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå