Gå til innhold

Hvordan ser deres barnerom til barnet ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Traktorkusken
Skrevet

Hei, vi venter et barn til😊 trenger litt inspirasjon til barnerommet, for ingen av oss har god fantasi🙈Gjerne legg ut bilder hvis du har! Eller om du har noen ideer til hva som kan passe til et barnerom med mørkegrå vegger👍🏽😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Traktorkusken skrev:

Hei, vi venter et barn til😊 trenger litt inspirasjon til barnerommet, for ingen av oss har god fantasi🙈Gjerne legg ut bilder hvis du har! Eller om du har noen ideer til hva som kan passe til et barnerom med mørkegrå vegger👍🏽😊

Er veldig i mot den moten som gjelder på barnerom nå, er så fargeløst og kjedelig. 

Holder på å ordne barnerommet til barnet mitt. Han er opptatt av gårdsdyr, traktor og den slags så jeg skal bruke en del farger på lekeplasser og lignende. 

ba6bd4bf3dd792536f6ab4c25d7554a5.jpg

dd084667f1e7c94179137a56c1b11b9d.jpg

Anonymkode: b08e3...78a

• Liker 9
Skrevet

Jeg følger christal19 på Instrgram, synes hun legger ut fine barneromsbilder :)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Heartland skrev:

Jeg følger christal19 på Instrgram, synes hun legger ut fine barneromsbilder :)

Det hun legger ut er ikke barnerom, men reklamefoto av sponsede produkter. Stakkars barn som må bo i morens Instagramverden 😫

Anonymkode: 947fb...c82

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig i mot den moten som gjelder på barnerom nå, er så fargeløst og kjedelig. 

Holder på å ordne barnerommet til barnet mitt. Han er opptatt av gårdsdyr, traktor og den slags så jeg skal bruke en del farger på lekeplasser og lignende. 

Helt enig med deg! Vi tenker også på barnet når vi innreder barnerom, ikke hva som er trendy. Vår er også veldig opptatt av dyr så vi har innredet med fargerike dyrebilder blant annet. Vi har sjøgrønne vegger som er lekne i dagslys, men fortsatt beroligende til soving. Bruker mye Pinterest :) 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hun legger ut er ikke barnerom, men reklamefoto av sponsede produkter. Stakkars barn som må bo i morens Instagramverden 😫

Det kan så være, men spørsmålet var hva folk syntes var fint, og disse bildene synes jeg er fine, men det er jo smak og behag :) Eksponering av barn i SoMe er en annen diskusjon :)

Endret av Heartland
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Usaklig kommentar.. var vel ikke det som var spørsmålet til TS?? Hun var ute etter inspo, som hun fikk... dette er avsporing.

Anonymkode: 72f66...5dc

Gjest Traktorkusken
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var veldig fint! Har dere malt selv eller er det klistremerker?😊

AnonymBruker
Skrevet

Mine barn har ikke brukt rommene sine til annet enn soving frem til de har vært rundt 2 år. Så vi har holdt det praktiskt og nøytralt frem til det. Også har de selv vært med å bestemme hvordan de vil ha det.

Anonymkode: d3215...aed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jungeltapet og oransje vegger. 

Anonymkode: fab6c...ab3

AnonymBruker
Skrevet
På 2.3.2020 den 18.05, Traktorkusken skrev:

Sjekk ut @baby_and_kidsrooom_inspo på Instagram 

Anonymkode: c405a...7eb

AnonymBruker
Skrevet
On 3/2/2020 at 8:21 PM, AnonymBruker said:

Huff, jeg takler ikke slike rom som dette. Altfor mye stæsj og forskjellige farger. 

Er selv veldig glad i dusty farger på veggene, okergul, sjøgrønn, mint. Gardiner eller rullegardin må også matche interiøret. Også kan lekene være i all verdens farger.

Anonymkode: 177d2...564

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en fireåring som fikk velge veggfarge selv. Han valgte en frisk, nesten turkis blåfarge fra Jotun. 

Anonymkode: 1e616...b2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, jeg takler ikke slike rom som dette. Altfor mye stæsj og forskjellige farger. 

Er selv veldig glad i dusty farger på veggene, okergul, sjøgrønn, mint. Gardiner eller rullegardin må også matche interiøret. Også kan lekene være i all verdens farger.

Anonymkode: 177d2...564

Der er ikke deg det skal handle om når ungen skal ha rom, heldigvis 😉

Anonymkode: 0e4ac...d3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har lyseblå vegger og en vegg med papegøye-tapet. Elsker å legge ungen, rommet er så utrolig koselig 🤣❤️

Har også skrivebord og lekekjøkken der. Mini elsker å lese, vurderer en eske som går under senga til å oppbevare bøkene. 

Mye av lekene står i eske i stua da mini liker å leke rundt oss foreldrene. 

Anonymkode: 8be47...604

Skrevet (endret)

Vårt er malt i en lys turkis farge (tender green - mon tro?) - samme som vi malte vårt eget rom med, og er foreløpig fylt med bare rot. Vi har tenkt å la ungen male («tegne») på veggene selv når han blir litt eldre. Det fikk jeg lov til da jeg var liten, var utrolig stas!  Da kjøpte mine foreldre sånne 1-liter spann i ulike freshe farger så fikk jeg kladde på som jeg ønsket 😄 Planen er å gjøre det samme med mini.

Endret av boblevann
AnonymBruker
Skrevet

Vi har lys antikkgrå på veggen (var slik fra før), og har brukt curry(gult), mintgrønt, lyseblått og ellers sort og hvitt på rommet :)

Anonymkode: c6be5...9f3

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et roterom som skal bli barnerom etterhvert, som er malt i comfort grey. Jeg leker med tanken på å male noe annet på veggen, feks etter inspirasjon fra dette. Eventuelt bare la det være i grått, og heller ha fargerike bilder, teppe og annet interiør. 

89f69aaf6b478b377700a9fea15231f8.jpg

Anonymkode: a79d6...e2f

• Liker 1
Skrevet
Sitat

Sitat

Vi har et roterom som skal bli barnerom etterhvert, som er malt i comfort grey. Jeg leker med tanken på å male noe annet på veggen, feks etter inspirasjon fra dette. Eventuelt bare la det være i grått, og heller ha fargerike bilder, teppe og annet interiør. 

Kjempefine rom begge to 👍❤️Har ingen fasit når det gjelder meg selv ,skal snart innrede nytt barnerom selv og lurer veldig på hvilke stil man skal gå for ;) Likte disse rommene veldig godt , kjempefine på hver sin måte synes jeg .

Pinterest har masse fine bilder og ideer til barnerom interiør så jeg noen nevnte ,er masse på pinterest selv og kikker på veggmaling etc , kjempegøy ! 😀 masse fine tips der .

AnonymBruker
Skrevet

Alice & fox lager mye fine ting, og når man kikker på produktet så er det ofte plassert i ett rom og det ser alltid så koselig og fint ut😍 ikke upris heller, mye på jollyroom

Anonymkode: d5365...64b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...