AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Jeg har flyttet inn i et hus som har store stuevindu, og innsyn... Pr i dag henger det rullegardiner i vinduet, men det blir altfor tett og innestengt, så jeg vil montere lange lamellgardiner som bryter innsynet, uten å lage en "vegg. Jeg har surfet litt på nettet, og de fleste gardinleverandører har løsninger, men jeg vet fra tidligere at det ikke er alt som er like bra. Jeg kjøpte noe tregt skrammel fra Ikea en engang, og har lyst til å kjøpe noen som er skikkelige, men ikke for dyre. De vil stort sett henge i fred, uten så mye bruk. Noen tips? Anonymkode: 2e224...6db
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Luxaflex har kanongod kvalitet 😃 Koster en del, men jeg kjøpte på kampanje hos Fargerike. Anonymkode: c4ba5...dbf
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Vi er veldig fornøyd med Jysk sine til prisen. De er rimelige, har 3 meter lang skinne, og tåler å bli åpnet og lukket flere ganger daglig. Anonymkode: 9ea60...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå