Gå til innhold

Når kommer resepter inn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kan jeg se den i helsenorge? Skulle ha fått en resept, men den ligger ikke inne. (Var hos legen for tre timer siden). Var stor pågang i dag, kan det være derfor, eller tror dere rett og slett hun har glemt det?

Anonymkode: 0f4ff...7b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E-reseptsystemet var nede per noen få timer siden, men normalt kommer det inn på minuttet. Når jeg er hos legen kan jeg gå rett på apoteket i under-etasjen og kjøpe medisinene.

AnonymBruker
Skrevet

Det skal komme inn med en gang. Ville ringt legekontoret. 

Anonymkode: 2d323...23d

Skrevet

"PROBLEMER MED E-RESEPT
Det er for tiden problemer med e-resept og det er ikke mulig å sende eller motta resepter, melder Norsk Helsenett på sine nettsider.

Alle brukere av e-resept er berørt. Feilen oppstod klokken 10.42, og det er ikke kjent når feilen forventes å være rettet."

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jaybird skrev:

E-reseptsystemet var nede per noen få timer siden, men normalt kommer det inn på minuttet. Når jeg er hos legen kan jeg gå rett på apoteket i under-etasjen og kjøpe medisinene.

Takk for svar. Men kan apoteket ha det inne for det, eller får de det ikke opp heller?

Anonymkode: 0f4ff...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Pga at E-reseptsystemet er nede får ikke apoteket kommet seg inn på systemet fikk jeg beskjed om da jeg var på apoteket i stad. Legen kan heller ikke sende resepten før problemet er løst.

Anonymkode: b48eb...b58

AnonymBruker
Skrevet

Les avisen, det er problemer med systemet. Vært det i hele dag. Står på dagbladet blant annet 

Anonymkode: 12f1f...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...