AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Når kan jeg se den i helsenorge? Skulle ha fått en resept, men den ligger ikke inne. (Var hos legen for tre timer siden). Var stor pågang i dag, kan det være derfor, eller tror dere rett og slett hun har glemt det? Anonymkode: 0f4ff...7b0
Jaybird Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 E-reseptsystemet var nede per noen få timer siden, men normalt kommer det inn på minuttet. Når jeg er hos legen kan jeg gå rett på apoteket i under-etasjen og kjøpe medisinene.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Det skal komme inn med en gang. Ville ringt legekontoret. Anonymkode: 2d323...23d
Jaybird Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 "PROBLEMER MED E-RESEPT Det er for tiden problemer med e-resept og det er ikke mulig å sende eller motta resepter, melder Norsk Helsenett på sine nettsider. Alle brukere av e-resept er berørt. Feilen oppstod klokken 10.42, og det er ikke kjent når feilen forventes å være rettet."
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, Jaybird skrev: E-reseptsystemet var nede per noen få timer siden, men normalt kommer det inn på minuttet. Når jeg er hos legen kan jeg gå rett på apoteket i under-etasjen og kjøpe medisinene. Takk for svar. Men kan apoteket ha det inne for det, eller får de det ikke opp heller? Anonymkode: 0f4ff...7b0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 Pga at E-reseptsystemet er nede får ikke apoteket kommet seg inn på systemet fikk jeg beskjed om da jeg var på apoteket i stad. Legen kan heller ikke sende resepten før problemet er løst. Anonymkode: b48eb...b58
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 Les avisen, det er problemer med systemet. Vært det i hele dag. Står på dagbladet blant annet Anonymkode: 12f1f...a02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå