Gå til innhold

Blått en dag..

Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Queenblue

Her er alt greit Seroxata.

Er det bra med deg? Har dere fått satt kommoden foran døra? Eller murt igjen?

Han høres skummel ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hellu..... :hoppe:

Når vi skulle lære katten vår å tisse ute... så måtte vi sette tissekassen ute!! :ler: Da løp han ut og tisset i den! å så tok vi den bort.... Å så hadde han ingen plass inne... og gikk ut.. :grine2: Katter er litt rare sånn... :lol: Men d er jo nesten vi og.. (sett fra naturen sin side...) som faktisk lærer de å tisse (i kasse) inne.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei queenbee.

Katter er noen snåle dyr. Vi måtte ta vekk hele kassa vi, for at lillepus skulle forstå at det går an å gjøre fra seg ute. Det gikk greit når det ikke var noen kasse inne, men hun var ikke helt fornøyd til å begynne med.

Har du hatt bursdag? Selv om jeg er seint ute, oversender jeg en gratulasjon til deg.

Godt at du har legetime til uka. Det er ille å ha vondt.

Ønsker deg en riktig god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Jeg har prøvd å sette kattedoen ute Escada. Når kvelden kom, ble døra lukket igjen.. og da visste ikke katten hvor han skulle gå. Glemte å ta inn doen. Så han valgt senga mi og tisse i.. Det var jo et godt valg. Det var ikke hans skyld, stakkar. Noen andre forslag?

Takk for det Spidergirl og Bettie, det var jeg. :sjenert:

Fikk en fin gave av Jegern, vi satt på trappa i morgensolen.. og vips så kom han med en levende mus til meg.. Jeg kan styre min begeistring for den gaven. :)

Jag stresser mye Svane. Derfor spenner jeg meg, og nakke, skuldre, rygg blir vond. Går til en kjempeflink handhendt massør innimellom. Så det meste er stressplager. Det har jeg hatt hele det voksne livet.

Men nå har det blitt mye mer. Får se hva legen sier.

Idag søndag våknet jeg 4, fikk ikke sove, vondt og masse tanker. Så nå sitter jeg her. Ellers er det bra Svane.

Takk for hilsenen Escada.

Torsdag og fredag var det lett kaotisk på jobben. Torsdag kveld var moren min dårlig, så jeg var der to ganger. Ikkenoen løsning i sikte der.

Fredag gikk jeg før fra jobben, og rett til urnenedsettelse. Det er den andre jeg har vært med på. Hadde med meg hvite roser og tente lys før det begynte.

Hjemme er junior blitt syk, forkjølet og hoster så fælt. Huset er som vanlig bomba, så der er det litt å ta fatt på. Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Lørdagen var det strålende vær, bra klestørk. Vaska klær til den store gullmedaljen. Husarbeide synes bare når det ikke er gjort. Det er en utakknemlig jobb. Og den må jeg fortsett med nå.

En fin dag ønskes alle her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Ja det er tidlig på en søndag når man kan sove lenge. Jeg hadde også en Voltaren-kur i våres, ble så trøtt av den. Sovnet i nedslaget hver kveld. Det er slitsomt med smerter, det tar på humøret og alt.

Musejegeren tisset på dyne mi, og jeg oppdaget det med en gang så jeg heiv den i vaskemaskinen. Madrassen klarte seg heldigvis.

Levende mus er ikke min favoritt kan du si.. Ikke døde heller.

Nå har jeg bake en kaka, moren min skal komme hit og feire bursdagen sin idag. Så jeg har bake en god kake, får se kanskje jeg svinger sammen en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Jada Escada, det var dyna jeg heiv i vaskemaskinen, ikke musefangeren.. :ler:

Det er betennelse jeg har i begge beina. Det ar det som ante meg. Fikk en tablettkur, og hjelper ikke det blir det fysioterapeut og behandlinger. Det blir nok det tror jeg. Har gått med det så lenge, siden i slutten av mai.

Så sånn er det.

Dataen hjemme er så utrooooolig treig for tida, så nå skriver jeg litt på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Queenblue

Hei Svane.

Ja jeg fikk en kur med Naproxen tror jeg den het. Så blir det behandlinger etterpå. Ultralyd etc. Tror det må til for det sitter på dypt. Slokna halv ti i går, boka datt i golvet..

Sov helt til klokka ringte, og er trøtt i tryne...

Men er da på plass her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...