Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har både gule og oransje skjær i mitt mørke blonde hår. Kan jeg bruke lilla shampoo for så å bruke blå balsam? Har prøvd å kun bruke lilla og kun bruke blå, men ved kun lilla har jeg enda oransje skjær og ved kun blå fikk jeg et hint av grønn i de lyseste spottene. 

Anonymkode: 32a1e...57d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har forresten prøvd å tone det (hos frisør flere ganger) men det faller dessverre raskt ut, så hadde vært fint om jeg kunne brukt blå/lilla shampoo/balsam

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge er det originale håret ditt? Er selve blekingen noe du har utført hjemme eller fått av fagkyndig frisør med en god portefølje? 

Anonymkode: f1bc9...5cc

AnonymBruker
Skrevet

Har utført alt hos frisør. Bleket og farget, for så å tone. Men dette skjer. Håret er blitt noe slitt, og derfor har vi ikke gjort noe mer med håret enda. Vi prøvde å tone det 2 ganger, men da det bare har gått tilbake etter 2-3 uker mente frisøren at det bare var unødvendig slitasje. Vi har derfor en pause. Hun sa jeg kunne prøve lilla shampoo, men nå har jeg som sagt prøvd både lilla og blå (hun anbefalte ikke blå på det gule fordi det da ville bli grønt og det ble det jo ogsa).

Skrevet

Er bare å prøve, kan hende det funker bra 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...