Cya89 Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Hei. For det første så tror en arbeidspsykolog at jeg har asperger syndrome. Men har ikke blitt diagnosert ennå. Jeg er uzbekisk. Jeg har 0 venner selv om jeg har hatt venner her og der ulike steder som jeg hang med noen ganger. Jeg har aldri vært flink til å opprettholde vennskap og var noen ganger redd å snakke med menn i frykt for å være innpåsliten. Jeg har hatt mye trøbbel i vgs pga min innpåslitenhet. I tillegg er nordmenn "reservert" som gjør dem ganske vanskelig å bli venner med. Også fordi jeg egentlig så ingen behov for venner. Men jeg har behov for sex. Jeg føler at jeg må prøve å sjekke opp menn for å være venner med dem for å sjekke opp damer etterpå. For å bli invitert på fester osv. Men jeg liker ikke tanken på å være avhengig av andre menn for å få dame. Jeg har egentlig ikke behov for sosiale ting og liker egentlig å være for meg selv og lese, game og meditere og jobbe med spirituelle ting. Jeg har kun hatt sex med horer, 20 ganger. Jeg vet at det er konkuranse om damene men likevel så vil jeg gjerne høre andres mening om hva jeg burde gjøre. Jeg føler at jenter kan finne sex veldig lett mens menn har 0 sjanse. Vet du hvor deprimert dette gjør meg?Jeg vil absolutt ikke ha barn eller gifte meg men bare en dame jeg kan drive med. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Ja, jeg har full forståelse for at å voldta 20 kvinner mot betaling og kjøpe deres samtykke til sex, når de egentlig ikke vil ha sex med deg av egen fri vilje, gjør deg deprimert. Det er jo ikke bare ulovlig og straffbart, men en grusom utnyttelse av andre. Det er normalt å skamme seg og føle seg dårlig over dette. Anonymkode: e6dc6...25c 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har full forståelse for at å voldta 20 kvinner mot betaling og kjøpe deres samtykke til sex, når de egentlig ikke vil ha sex med deg av egen fri vilje, gjør deg deprimert. Det er jo ikke bare ulovlig og straffbart, men en grusom utnyttelse av andre. Det er normalt å skamme seg og føle seg dårlig over dette. Anonymkode: e6dc6...25c Nå må du gi deg! Anonymkode: 91a33...cf9 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Jeg vet helt ærlig ikke hva du bør gjøre, for det er nå engang slik at du ikke er særlig attraktiv for kvinner når du kun vil ha sex og ellers vil være i fred. Selv med en såkalt pulevenn vil man vel ofte finne noen som man har en fin sosial relasjon med. Jeg er sikker på at dine sjanser ville bedret seg en hel masse hvis du viste en oppriktig interesse for kvinner som individer du ønsker å tilbringe tid med, og ikke bare som et objekt som kan gi deg sex. Men hvis du ikke egentlig mener det, vil du nok raskt bli gjennomskuet. Du spør om «jeg vet hvor deprimert dette gjør deg». Men da må du vel oppsøke psykolog? Jeg vet ikke helt hva jeg og andre kvinner skal gjøre med det egentlig... Ha sex med deg fordi det er synd på deg? Sånn fungerer det jo ikke. Du burde fokusere mer på hva du kan gjøre for andre mennesker, ikke at du vil ha sex. Hvis du ser på menn som personer som kan gi deg tilgang på damer å ha sex med, og kvinner som objekter som kan gi deg sex - ja, det blir fort gjennomskuet. Og alle mennesker ønsker å bli likt og satt pris på for dem de er. Ingen liker å bli utnyttet. Anonymkode: ef868...a0e 6
Gjest Katerinaa1998 Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 (endret) Dataspill og meditasjon? Please slutt med begge ❤️ Endret 2. mars 2020 av Katerinaa1998
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 Du er vant med "sex" som at noen tilfredsstiller deg. Å ha sex, selv tilfeldig sex, handler om å knytte forbindelse og ønske også å tilfredsstille den andre. Jeg synes du skal få utreda diagnosen og gå på mestringskurs for asperger om det er det du har. Der kan du få hjelp til det sosiale. Lykke til. Anonymkode: 1f98a...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må du gi deg! Anonymkode: 91a33...cf9 Kanskje du heller skal våkne opp og ikke fortrenge og bli så krenka av sannheten Anonymkode: e6dc6...25c 1
Cya89 Skrevet 2. mars 2020 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2020 Så hvordan sjekker jeg liksom en dame opp? Jeg mener, jeg har 0 venner akkurat nå og har ekstremt angst med å gå til menn og begynne å snakke med dem. Jeg har vært gjennom det før og har vel, hatt mikset suksess. En av dem jeg endte opp med å bli venner med var en religiøs kristen type som ikke gikk ut på byen så ofte.Han og en annen måtte jeg forkaste fordi de ikke fungerte etter mine forventinger. Kanskje jeg har gått glipp av noen gode venner fordi jeg var litt nervøs og ikke tok nummeret deres, men nok om det. Jeg er mer opportunistisk enn før. Hvordan skal jeg få dame? snakke med noen på bussen? jobb? park? på gata klokka 0200 på lørdag?
Cya89 Skrevet 2. mars 2020 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tinder Anonymkode: 7ec0f...a04 brukt det 2 uker. Kun en dame forespurte chat. hun var 27 så ut som 67. Jeg tror alle fine damer der har type allerede og er på tinder kun for underholding. Avinstallerte det umiddelbart.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #11 Skrevet 2. mars 2020 Hvorfor er du så opptatt av å komme i kontakt med menn for å få deg dame? Behøver du en wing-man? Det er skikkelig beta, og du virker som en beta, så å få deg dame blir nok vanskelig hvis du ikke er frempå. Skaff deg et sett med baller og ta kontakt med jenter, eller hold deg til å pule horer. Jeg har pult rundt tjue horer selv, men det er ikke det samme som å stikke penis inn i ei bløt vagina på ei jente man har kjent i mer enn to minutter. Anonymkode: 7dbf5...4c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå