Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg føler aldri behovet for å gå å legg meg uansett hvor sent det er på natten. jeg kan fint døgne veldig lett og vist jeg har døgnet 1 natt så merker jeg meg ikke så mye til det. Så når neste natt kommer så kan jeg lett døgne ei natt til fordi at jeg føler meg lys våken. Vist jeg legger meg 0630 og har alarm på 08:00 så kommer jeg meg sykt lett opp føler meg veldig opplagt. Jeg var ikke sånn før alså.

har traume ifra seng.  Jeg har aldri lest som har det akkurat som meg. 

fra fredag til lørdag sov jeg 3 timer og lørdag til søndag 4 timer og jeg merker ikke noe trøtthet.

andre som har hatt helt likt problem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Ja, dette er dritt. Jeg sov 2 tider i to dager en gang

Endret av Familytree
Gjest Katerinaa1998
Skrevet (endret)

Slår du av lyset og mobilen?

Jeg blir trøtt av å være i mørket, det funker alltid for meg 💤

Endret av Katerinaa1998
Skrevet
26 minutter siden, Katerinaa1998 skrev:

Slår du av lyset og mobilen?

Jeg blir trøtt av å være i mørket, det funker alltid for meg 💤

Jeg blir ikke trøtt av mørket.

Skrevet
33 minutter siden, Familytree skrev:

Ja, dette er dritt. Jeg sov 2 tider i to dager en gang

uff da. Jeg har hatt det sånt i 6 år☹️ venter på å få kommet inn til psykolog. Søvnvanskene kommer av traume ifra soverom og seng

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok ganske lik deg, og har slitt med dette i 17 år. Da jeg var yngre "samlet" jeg opp og sov ca. 2 ganger i uken, men det har blitt noe bedre med årene selv om det fremdeles er lite søvn umedisinert. Jeg, som deg, blir ikke trøtt av mørket, men for meg har løsningen vært melatonin (circadin). Anbefaler deg å prøve det!

Anonymkode: 366d2...55b

AnonymBruker
Skrevet

Men er det er problem  å aldri bli trøtt ?

Anonymkode: 8b678...061

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det er problem  å aldri bli trøtt ?

Anonymkode: 8b678...061

Såklart er det det

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok ganske lik deg, og har slitt med dette i 17 år. Da jeg var yngre "samlet" jeg opp og sov ca. 2 ganger i uken, men det har blitt noe bedre med årene selv om det fremdeles er lite søvn umedisinert. Jeg, som deg, blir ikke trøtt av mørket, men for meg har løsningen vært melatonin (circadin). Anbefaler deg å prøve det!

Anonymkode: 366d2...55b

Melentonin funkey ikke for meg. Men jeg begynte å slite med det etter jeg hadde anmeldt overgrep

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd trening? 

Anonymkode: cb224...aca

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd trening? 

ja var en gang der jeg gikk en lange og tunge tur på et fjell hjalp ikke. Så jobbet jeg fra 0800 til 1530 hver dag , men hjalp ikke noe det

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd trening? 

Skrevet

Kroppen din er nok veldig sliten, men det er godt mulig du nummer det så ut at du ikke merker det. Det er vanlig å koble ut kroppen om man har opplevd overgrep. Du er sannsynligvis svært overaktivert før du skal legge deg, og dette gjør at du ikke ordentlig klarer å kjenne etter i kroppen at du er trøtt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...