AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Hei! Min mor har nylig fått vite at hun har fått celleforandring, og jeg er jo bekymret. Vet jo at det ikke trenger å bety kreft. Vil heller tenke positivt. Noen som har vært i liknende situasjon til noen av sine nærmeste? Gikk det fint eller hva gjorde dere videre? Anonymkode: 7b87c...726
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Celleforandringer hvor? Anonymkode: 24473...c0a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Etter gynekologisk undersøkelse. Anonymkode: 7b87c...726
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Celleforandringer hvor? Anonymkode: 24473...c0a Glemte skrive det. takk Anonymkode: 7b87c...726
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Er 21 og har fått påvist milde celleforandringer 2 eller 3 ganger allerede. Da må jeg inn å ta ny test 6mnd senere. Da har celleforandringene gått bort, som de somregel gjør. Men må likevell ta celleprøve 1 gang i året, siden jeg har fått påvist HPV også. Så er ingen fare😊 går ikke celleforandringene bort tar man evt å brenner litt av tappen på livmoren. Skal faktisk nå å ta ny prøve på tirsdag. Ingenting å beskymre seg over, er ikke ofte celleforandringer blir til kreft. Og legene følger jo opp om man har dette over lengre periode, og tar tiltak dersom det trengs, nettopp for å unngå evt kreft. Anonymkode: 1b902...9fd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter gynekologisk undersøkelse. Anonymkode: 7b87c...726 Det er som oftest helt uproblematisk. Jeg hadde det for over et år siden, er 33 år. Etter celleprøve tok de biopsi og fant ut at jeg burde koniseres. Det er et lite inngrep hvor de brenner vekk litt av livmorhalsen. Etter det var celleforandringer vekke og alt bra. Dette går nok helt fint 🙂 Anonymkode: 24473...c0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå