AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Er det flere her som går på medisiner som setter ned immunforsvaret? Har dere fått noe råd fra lege eller lest noen plasser om vi er i risikogruppa? Selv går jeg på humira. Satte siste sprøyte for ei lita uke siden, men må si jeg lurer på å ta pause fra medisinen. Må jo snakke med legen min... men. Noen tanker fra andre i samme situasjonen? Anonymkode: 2cd4a...e17
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Jeg tenker du kan ta det helt med ro, dette angår noen få personer. Ikke spør på KG der mange tror dette er like ille som Svartedauen eller Spanskesyken. Snakk med behandlende lege i morgen. Anonymkode: 5e2c0...d66
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Må innrømme at jeg har tenkt litt på det samme selv. Jeg står ikke på Humira, men Googlet det og ser det er noe i samme gata som jeg tar. Jeg sier til meg selv at inntil videre så tar jeg medisin som normalt. Kommer smittesituasjonen helt ut av kontroll får jeg heller ringe sykehuset og drøfte med dem. Jeg har virkelig ikke lyst til å droppe medisin, livet er et helvete uten. Anonymkode: d2797...4ca
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Så lenge du ikke skjenket sesonginfluensa en tanke mtp medisinene ville jeg tatt det med ro. Hvis du og legen din diskuterte infeksjonssesongen generelt som et problem ville jeg heller tatt en ny runde. Anonymkode: 8a3e0...b4e
Edie Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Edie, adm.
Fremhevede innlegg