AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Hei Jeg trenger råd fra dere som har erfaring med sarotex. Jeg begynte på 10mg torsdag kveld, som forebyggende mot migrene, og merket allerede første kveld at jeg ble veldig trøtt av dem. Det var forventet. Men problemet er at jeg alle disse tre siste dagene har vært helt utmattet gjennom hele dagen, en helt utslitt følelse langt inn i marg og bein, orker ingenting! Jeg vet jo dette er en bivirkning, spørsmålet er om noen andre har opplevd å bli så slapp som dette, og evt hvor lenge det varte? Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut arbeidsuken som kommer. Vurderer å kutte ut medisinen noen dager, men vet ikke hvor lurt det er. Hva tenker dere som har egne erfaringer? Anonymkode: 494ca...f61
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Når tar du tablettene da? Ta de minst(!) 2 timer før leggetid, og det går seg til om du holder ut. Om du legger deg kl 23 tar du tablettene kl 20 f.eks. Men legg deg når du kjenner deg trøtt selv om det er tidlig på kvelden! Anonymkode: a7ffa...1ad
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når tar du tablettene da? Ta de minst(!) 2 timer før leggetid, og det går seg til om du holder ut. Om du legger deg kl 23 tar du tablettene kl 20 f.eks. Men legg deg når du kjenner deg trøtt selv om det er tidlig på kvelden! Anonymkode: a7ffa...1ad Jeg var oppmerksom på dette, så jeg har tatt de 3-4 timer før jeg legger meg. Problemet er ikke hangover bare første del av dagen, men gjennom hele døgnet. Så kraftløs at jeg føler meg syk. Tar du disse du også? Når begynte du evt å merke positiv virkning? Og når ga denne trøttheten seg? Anonymkode: 494ca...f61
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du seroxat? Anonymkode: f369e...1c2 Nei, sarotex😊 Anonymkode: 494ca...f61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå