Gå til innhold

Ny iPhone med godt kamera?

Fremhevede innlegg

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg tenker å kjøpe meg ny mobil. Er egentlig helt uinteressert i mobiler og ulike funksjoner, det eneste er at den bør ha best mulig kamera. Og iPhone så alt lastes direkte opp til iCloud. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Geirfuglen skrev:

Jeg tenker å kjøpe meg ny mobil. Er egentlig helt uinteressert i mobiler og ulike funksjoner, det eneste er at den bør ha best mulig kamera. Og iPhone så alt lastes direkte opp til iCloud. Tips?

Nå er vel iPhone 11 pro den med desidert best kamera. Spørsmålet er om du vil legge så mye penger i en telefon? 

Gjest Geirfuglen
Skrevet
15 timer siden, 2shy skrev:

Nå er vel iPhone 11 pro den med desidert best kamera. Spørsmålet er om du vil legge så mye penger i en telefon? 

Takk for tips! Sjekker den ut :) 

Skrevet
På 2.3.2020 den 8.53, Geirfuglen skrev:

Takk for tips! Sjekker den ut :) 

Kjøpte du den? Isåfall, er du fornøyd?

Skrevet

Både Samsung og iPhone har bra kamera. De dyrere Huawei telefonene og, men jeg har aldri hatt Huawei. 

Gjest Geirfuglen
Skrevet
3 timer siden, 2shy skrev:

Kjøpte du den? Isåfall, er du fornøyd?

Kjøpte den, men har ikke fått den enda. Spør gjerne over helgen hvis jeg glemmer å oppdatere :) Den ble sendt i går, så jeg bør vel ha den i morgen.

Skrevet
På 5.3.2020 den 17.57, Geirfuglen skrev:

Kjøpte den, men har ikke fått den enda. Spør gjerne over helgen hvis jeg glemmer å oppdatere :) Den ble sendt i går, så jeg bør vel ha den i morgen.

Fått den? :)

Gjest Geirfuglen
Skrevet
4 minutter siden, 2shy skrev:

Fått den? :)

Ja, men er sykt treg 🙈 Har ikke åpnet den engang, selv om jeg fikk den på fredag 😄 Bestilte meg sånn bumpercase som jeg ikke har fått enda, så jeg hadde egentlig tenkt til å avvente, men har faktisk litt tid til å titte på den nå.

image.jpg

Gjest Geirfuglen
Skrevet

1. Den føles fryktelig stor for kvinnehender.. For stor egentlig. Det var litt kjipt. Ligger ikke godt i hånda, synes jeg.

2. Skjermen ser veldig bra ut!

Skrevet
2 minutter siden, Geirfuglen skrev:

1. Den føles fryktelig stor for kvinnehender.. For stor egentlig. Det var litt kjipt. Ligger ikke godt i hånda, synes jeg.

2. Skjermen ser veldig bra ut!

Kjøpte du Max eller vanlig? 

Gjest Geirfuglen
Skrevet
2 timer siden, 2shy skrev:

Kjøpte du Max eller vanlig? 

Den som kun het Pro.

Skrevet
10 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Den som kun het Pro.

Okey, det er vel en ganske standardstørrelse på tlf? 

Skrevet

Har du fått prøvd den litt? Jeg sleit en del da jeg gikk fra iPhone 5 til 7 pga størrelse og grep, men det gikk seg til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...