AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 To helger nå (ikke på rad) har jeg sendt han melding. Han svarer ikke og jeg begynner å lure på om han kanskje dater flere, eller ligger rundt i helgene? Han skriver ellers alltid at han savner meg, gleder seg til å se meg, og jeg trodde han var en seriøs type. Han har sagt han vil ha forhold men at vi må bli godt kjent først og det er jeg enig. Jeg sender han færre meldinger enn han sender meg så jeg er ikke masete. Hva tror dere? Det er ikke meldinger med spørsmål men mere sånn at jeg håper han får en god helg og sånn. Anonymkode: fc201...ba0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Ikke se på hva han skriver, eller sier, se på hva han gjør! Han driter i deg i helgene, det er et meget dårlig tegn. Anonymkode: 3e7b8...067 2
GrønnNellik68 Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Han har familie han er sammen med da sikkert ,
Marieeeee Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Det blir så dunt å skrive at han ikke svarer i helgene når det bare har skjedd to ganger. Det var jo ikke to helger på rad en gang.
Strippern Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 12 minutter siden, Bente1234 skrev: Han har familie han er sammen med da sikkert , Hei Bente .Jejobber mye i helga, men det er fra 21 til 4 på natta, men liger å chate litt her inn på dagen , serlig med deg da😊
Strippern Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: To helger nå (ikke på rad) har jeg sendt han melding. Han svarer ikke og jeg begynner å lure på om han kanskje dater flere, eller ligger rundt i helgene? Han skriver ellers alltid at han savner meg, gleder seg til å se meg, og jeg trodde han var en seriøs type. Han har sagt han vil ha forhold men at vi må bli godt kjent først og det er jeg enig. Jeg sender han færre meldinger enn han sender meg så jeg er ikke masete. Hva tror dere? Det er ikke meldinger med spørsmål men mere sånn at jeg håper han får en god helg og sånn. Anonymkode: fc201...ba0 Kan du ikke spørre han da, hvorfor han ikke chater i helgene da,Om han er noe å satse på må han jo tole å bli spørt om det. Lykke til. Jeg liker å bli chatet med på dagen i uhelgene , he he
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 Nei han sier han er med venner i helgene å drikker. Jeg forventer egentlig ikke svar midt i vennestunden, men det går an når man går på do eller den spennende samtalen er over og man får et minutt, når han kommer hjem eller dagen derpå.Reagerte ikke på det første helgen han ikke svarte, men nå stusset jeg litt siden det var andre gangen. Han har ikke familie. Kanskje han leker litt hard to get, siden han er overivrig andre dager, eller kanskje han ikke er sånn som ser poenget med å svare med mindre det er et spørsmål i meldingen? Jeg har hatt utro kjæreste før og liker ikke gå inn på det sporet hvor jeg ser for meg han ha en jente i armkroken på fest eller ha en pule venninne han ser film med og ignorere meldingen min, men kan ikke la være å begynne å lure. Egentlig så bryr jeg meg ikke heller for jeg har ikke fått følelser enda men bare lurer litt 🙃 Anonymkode: fc201...ba0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 5 minutter siden, Strippern skrev: Hei Bente .Jejobber mye i helga, men det er fra 21 til 4 på natta, men liger å chate litt her inn på dagen , serlig med deg da😊 Jobber du som.stripper? Hvor? Anonymkode: 3e7b8...067
Strippern Skrevet 1. mars 2020 #10 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, Strippern skrev: Kan du ikke spørre han da, hvorfor han ikke chater i helgene da,Om han er noe å satse på må han jo tole å bli spørt om det. Lykke til. Jeg liker å bli chatet med på dagen i uhelgene , he he Om han har flere som han dater med, kan vel du også gjøre det,Kansje han sjønner alvore, jeg stiller opp for deg om du vil
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #11 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, Strippern skrev: Kan du ikke spørre han da, hvorfor han ikke chater i helgene da,Om han er noe å satse på må han jo tole å bli spørt om det. Lykke til. Jeg liker å bli chatet med på dagen i uhelgene , he he Hvor ung er du da? Tror du er under aldersgrensen for å være her. Ja kanskje jeg spør han neste gang vi skal møtes. Sannsynligvis ikke. Det er ikke viktig for meg med svar, men jeg bare lurer på hvordan type han er så jeg vet hva jeg har å gjøre med om det er sånn at han driver med flere damer. Anonymkode: fc201...ba0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #12 Skrevet 1. mars 2020 Ville spurt direkte og fått klarhet i det. Kan være helt uskyldig, men også et varseltegn. Jeg datet en mann en periode som «jobbet turnus» og var utilgjengelig annenhver uke på meldinger. Viste seg etterhvert at han bodde med en dame de ukene, og chattet/datet meg de ukene hun var hjemme hos seg selv. Avskum! Anonymkode: 689f1...950
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå