AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Hei, noen som vet om det er trygt å gå til tannlegen i forhold til coronasmitte? Er ikke redd for at tannlegen har det, men man vet jo at det utstyret de bruker har brukt hos 100 andre iløpet av dagen... Hva tenker dere om det? Er det greit å gå til tannlegen nå i de kommende ukene?.................... Anonymkode: 68515...e37
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Jeg er bare så dritt lei alt hysteriet rundt dette, og trådene blir bare mer og mer paranoide. Så jeg klarer ikke lengre å ta disse trådene seriøst. Mer har jeg ikke å si.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Tannlegeutstyret er vel noe av det du trenger å være minst bekymret over. Det er mange, mange andre alvorlige sykdommer som kan smitte gjennom utstyr, hadde steriliseringen vært noe annet enn absolutt aller høyeste standard hadde de ikke fått drive. Anonymkode: 3e72c...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Når man hele livet har gått til tannlegen. Etter folk med Hiv, Hepatitt, med mer. Og først når Coronaviruset dukker opp stiller man spørsmålet fordi man ikke har tenkt over at utstyret er sterilisert. Lenge leve medias makt. 🙄 Anonymkode: 186e5...de2 1
Edie Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Tråden stenges. Tråden er også ryddet for brukerdebatt og innlegg signert som helsepersonnell. Grunnet store mengder tråder om Coronavirus vil vi opprettholde én aktiv tråd i hvert underforum. I dette rommet (Kropp og helse) vil denne tråden beholdes åpen: Andre innfallsvinkler vil kunne diskuteres f.eks. på Aktuelle saker og politikk, Generell debatt eller Barn og familie. Edie, adm.
Fremhevede innlegg