Gå til innhold

Enkle bordkort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor man får kjøpt enkle bordkort - altså ikke doble som man bretter og som står av seg selv, men enkle og litt fine rektangulære lapper i stivt papir man kan skrive navn på? 

Jeg har fine bordkortholdere jeg vil bruke og jeg vil skrive navn på selv og ikke trykke opp, men finner bare doble bordkort. 

Jeg er sykt dårlig på å klippe rett så det blir fint og ikke noe glad i å sitte med sånt, så har veldig lite lyst til kjøpe store ark og klippe selv! 

(Alternativet er selvfølgelig å kjøpe doble og klippe selv, men dess mindre klipping som må gjøres dess bedre 😂)

Anonymkode: 6ba6b...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo evt bruke doble bodkort i holderen, men holde de lukket sammen i holderen så de ser ut som enkle?

Anonymkode: 9dcf8...fb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vurdere å kjøpe deg et skjærebrett (score board), av typen scrapbookere bruker. Da er det fort gjort å lage rette, fine kort selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan jo evt bruke doble bodkort i holderen, men holde de lukket sammen i holderen så de ser ut som enkle?

Anonymkode: 9dcf8...fb0

Ja,det er alternativ det også, men tenker det ser litt rart ut. Er bryllup og vil det skal være ordentlig

16 hours ago, Ananas. said:

Du kan vurdere å kjøpe deg et skjærebrett (score board), av typen scrapbookere bruker. Da er det fort gjort å lage rette, fine kort selv. 

Det vil jeg så gjerne slippe 😂Jeg er ikke noe arts and crafts menneske. Og å bruke skjærebrett syntes jeg er like pyton som å klippe (vi har sånn på jobb, så i nøden kan jeg låne, men jeg har så utrolig lite lyst om det finnes enkle å få kjøpt i stedet). 

Det er jo så mange fine bordkortholdere der ute, det må da finnes løse, enkle bordkort også?? 

Om de er avlange, hjerteforma, firkanta etc er ikke så farlig bare jeg slipper sitte og klippe :)

Noen som har sett noe som kan funke? 

 

Anonymkode: 6ba6b...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...