Gå til innhold

Menn og mannehule


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Example skrev:

Jeg ser ikke sport i reprise. Så enkelt er det. 

Ikke jeg heller.

Jeg bare sier det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er helt innafor med "mancave" bare at hater at folk driver å kaller det en mancave. Det er jo en loftstue/kjellerstue eller det som i usa heter "rumpus room". Et rom hvor man kan trekke seg tilbake med musikk, spill, alt mulig av saker man ikke ville stappet i stua. Hobbyer, trening, spill, en deilig sofa, minikjøleskap, you name it. Men en loftstue etc vil jo være mer "for alle". Barn og venner på besøk, etc. mens en "mancave" bare er for mannen. Syns det høres så teit ut å kalle det mancave, som om at mannen ikke kan få ha et hobbyrom. 

Anonymkode: f4ed4...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hobbyrom hvor jeg pusler med elektronikk, lodder og oppbevarer alt som hobbyene krever. Hadde vi hatt en stor garasje hadde jeg gjerne flyttet ut dit på grunn av at jeg bråker litt fra tid til annen. Forstår ikke at det skal være noe galt ved det, men det kvalifiserer nok som "mancave" for de som bruker det ordet. Rett og slett fordi det kun er jeg som er interessert i det her. Tror det er sunt for ethvert forhold at man får pusle med det man liker å drive med, hobby er en fin ting!

Anonymkode: 456bf...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stue som fellesrom om hvert vårt rom ellers i huset med hver vår hobby

Anonymkode: 40f5f...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde bodd sammen med en dame hadde jeg likt å hatt min egen hule ja. Og hun kunne hatt sin gen hule også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...