Gå til innhold

Bryr menn seg om strekkmerker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente 22

Har noen strekkmerker på undermagen, hoftene og puppene, de er blitt lysere men er enda synlig. Har datet en gutt noen måneder nå, og merker jeg ikke tørr å gi «alt» under sex pga dette. 
Vet det er vanlig å få strekkmerker under graviditet, så synes det er flaut fordi jeg er så ung. Jeg har verken gått opp eller ned i vekt, og her helt normalvektig, men har hørt at det samme skjedde med moren min. 

Så bryr dere gutter dere om strekkmerker?

Anonymkode: 9a047...e5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke svare for alle men nei jeg bryr meg ikke i det hele tatt. Det er mer turnoff når en dame ikke gir alt under sex pga bekymring/usikkerhet. 

Anonymkode: cd5ff...272

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De er jo veldig vanlig å få strekkmerker under pubertet, det har ikke egentlig noe med graviditet eller fødsel å gjøre, men kommer av hormoner. En mann som ikke skjønner dette, er ikke en mann det er verdt å være sammen med uansett. 

Anonymkode: ca2cb...b2a

• Liker 2
Skrevet

Bryr meg ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna menn før du får deg selvtillit.

Anonymkode: 65541...e6c

• Liker 3
Skrevet

Jeg bryr meg absolutt ikke, og liker best det punktet i forholdet hvor jenta har tatt inn over seg at jeg liker henne akkurat som hun er, og hun tør å slippe seg helt løs, i alle samlivets punkter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gutter gjør. Menn gjør ikke ;) 

Anonymkode: b2eec...b9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tigerstriper! Tøft! 

Men seriøst, jeg hadde ikke brydd meg om det. Hvis jeg liker deg så liker jeg kroppen din. Ferdig. 

Anonymkode: f1d97...449

• Liker 1
Skrevet

Altså. Samtlige menn jeg har vært med har hatt strekkmerker. Det er ikke bare kvinner som har det. Ingen har for øvrig brydd seg om mine heller. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg vet i alle fall at typen min ikke bryr seg i det hele tatt! Han la heller ikke merke til dem før jeg 2 år senere viste han dem bare fordi vi snakket om strekkmerker. Han sa «oi wow der var de jo» og tok litt på de, ble litt fascinert og så var det glemt igjen. Vi er fortsatt sammen og han liker meg for den jeg er. Jeg tror at uavhengig av kjønn, så liker man hele pakka selv om den ikke er photoshop-perfekt! ☺️ 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jente 22

Har noen strekkmerker på undermagen, hoftene og puppene, de er blitt lysere men er enda synlig. Har datet en gutt noen måneder nå, og merker jeg ikke tørr å gi «alt» under sex pga dette. 
Vet det er vanlig å få strekkmerker under graviditet, så synes det er flaut fordi jeg er så ung. Jeg har verken gått opp eller ned i vekt, og her helt normalvektig, men har hørt at det samme skjedde med moren min. 

Så bryr dere gutter dere om strekkmerker?

Anonymkode: 9a047...e5e

Jeg bryr meg ikke. 

Det jeg bryr meg om er om du orker å høre hva jeg sier og jobber aktivt med det å slippe deg fri istedet for å stenge deg inne. For det er no go til meg.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har fler strekkmerker enn meg. 

Jeg bryr meg ikke om de.. 

Anonymkode: 9dcac...f94

• Liker 2
Skrevet

Har aldri opplevd at en mann har klagd på kroppen min. Ja jeg har født to barn, og har strekkmerker :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Strekkmerker kommer av hormoner og er også genetisk betinget, derfor er det ganske logisk at moren din også har strekkmerker. Pubertet og graviditet er de to periodene i livet det er vanligst å få strekkmerker, og du har vel da fått dine i puberteten. Jeg fikk selv MANGE i puberteten og skammet meg fryktelig over dem. Jeg er også normalvektig, men var som deg arvelig disponert. Heldigvis har jeg ikke opplevd at menn har brydd seg. De har brydd seg mye mer om kroppsfasongen min (på en positiv måte). Menn har nok ikke mye for detaljer på samme måte som oss kvinner. 

Anonymkode: 48ff5...731

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Strekkmerker kommer av hormoner og er også genetisk betinget, derfor er det ganske logisk at moren din også har strekkmerker. Pubertet og graviditet er de to periodene i livet det er vanligst å få strekkmerker, og du har vel da fått dine i puberteten. Jeg fikk selv MANGE i puberteten og skammet meg fryktelig over dem. Jeg er også normalvektig, men var som deg arvelig disponert. Heldigvis har jeg ikke opplevd at menn har brydd seg. De har brydd seg mye mer om kroppsfasongen min (på en positiv måte). Menn har nok ikke mye for detaljer på samme måte som oss kvinner. 

*øye

AnonymBruker
Skrevet

Både menn og kvinner har strekkmerker. Det er naturlig. 

Anonymkode: 31e2b...a29

AnonymBruker
Skrevet

Nei har aldri møtt en gutt eller mann som bryr seg om strekkmerker. Det er ikke de dem legger merke til når man er naken for å si det sånn 😊

Anonymkode: b8c9b...b6d

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg unna menn før du får deg selvtillit.

Anonymkode: 65541...e6c

Tenkte samme tanke. 

Enda en tråd om en kvinne som har liten selvtillit.  

Anonymkode: 11211...f2d

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han får knulle deg så bryr han seg ikke

Anonymkode: f78c9...f0e

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har mye mer strekk merker enn jeg har. Hele lårene å baken hans er dekket i strekk merker :) verken han eller jeg bryr oss om det! 

Anonymkode: 0aaa3...819

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...