Gå til innhold

Kun til sengs!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg er i 20-åra mine, og sliter veldig med å finne meg en kjæreste noe jeg ønsker. Men hver gang jeg starter å få en god tone med en fyr og jeg starter og like dem så er de alltid seksuelt interesserte bare.. og jeg gir de ikke en grunn for at de skal tenke at jeg kun er ute etter sex.. heller aldri sendt upassende bilder! Altså hva kan være grunnen for at det er den eneste måten de vil ha meg på er senga? 

Anonymkode: 375fb...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du høyt utdannet?

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Thepig skrev:

Er du høyt utdannet?

Nei, jobber bare

AnonymBruker
Skrevet

Du dømmer en mann etter lengde og bredde grad. Etter lommebok og sosial intelligens. En mann dømmer deg etter senge aktiviteter

Anonymkode: f895a...0d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du dømmer en mann etter lengde og bredde grad. Etter lommebok og sosial intelligens. En mann dømmer deg etter senge aktiviteter

Wow en kommentar som sier meg «mye»

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow en kommentar som sier meg «mye»

En mann bryr seg om en ting ved en dame

En dame bryr seg om 20 ting med en mann. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror stort sett alle kvinner og menn har en viss interesse i det seksuelle også i et forhold. Men hvis de kun er ute etter det seksuelle har de bommet kraftig når de dater for forhold, da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kan si det med engang. Jeg tror det kommer av at datingen foregår med tekst og ikke "face to face"... Hvem tør å si det da?

Med teksting kan jo alle lure seg til et forhold bare for sex også, det er jo en gjenganger her på KG at det er så mange som har blitt utnyttet. De fleste ser på match som et bra start i et forhold, men de fleste manipulerer sin egen bio for å få match akkurat med deg. Hvordan skal man ha tillit til en helt vilt fremmed mennesket? Noen ganger gir de full tillit og går fem på og blir lurt...

Å finne kjærligheten på en app i dag er nok forbundet med mye skuffelser, risiko, og at man må ta noen sjanser for å finne den rette. Og for noen finner jo kjærligheten med en gang, men dem hører vi sjelden om...

For meg som ikke bruker datingtjenester kan hende jeg går glipp av drømmedama, men det er jo ikke hun jeg ikke vet om jeg skal leve med uansett🙄

AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder 8 av 10 menn så du må bruke tid og smarte triks på å sile de ut. Ikke gi de sex før etter laaaang tid og de har begynt å snakke om en fremtid sammen. Og snakk tidlig med de om hva de er ute etter

Anonymkode: caa5b...241

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Noen dømmer etter rettskrivning. 

Anonymkode: 1819d...3d0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Veldig usannsynlig at det har noe med hvordan du er i senga å gjøre. Men kanskje om hvor godt dere kjenner hverandre? Om du ikke er vanskelig å få til sengs, og ihvertfall om du er den som prøver seg først, er dette en dårlig taktikk for å få seg  en kjæreste. La dem jobbe litt for det, ikke ha sex med dem før dere blir bedre kjent, da finner du nok de som vil ha mer en bare sex 

Anonymkode: 10655...443

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hei!

jeg er i 20-åra mine, og sliter veldig med å finne meg en kjæreste noe jeg ønsker. Men hver gang jeg starter å få en god tone med en fyr og jeg starter og like dem så er de alltid seksuelt interesserte bare.. og jeg gir de ikke en grunn for at de skal tenke at jeg kun er ute etter sex.. heller aldri sendt upassende bilder! Altså hva kan være grunnen for at det er den eneste måten de vil ha meg på er senga? 

Det er egentlig umulig å si noe om det for oss. Det er jo åpenbart at disse mennene er seksuelt tiltrukket av deg, men det blir bare med det? Da er jo spørsmålet hvorfor. Det er to muligheter:: Enten vil de ikke ha noe forhold, eller så vil de ikke ha noe forhold med deg.

Hvis det er det første er det jo ingenting du kan gjøre. Kanskje du foretrekker kjekke players? De vil ofte ikke binde seg før langt oppe i tredveåra, når de begynner å bli lei av sjekking og tilfeldig sex og vil ha familie.

Hvis det er det andre, må du jo nesten se litt på hva med deg som er tiltrekkende, som ikke har noe med utseendet ditt å gjøre. Har dere felles interesser? Kan dere snakke om sport, litteratur, film, spill, politikk, filosofi?

Anonymkode: b3cd5...a88

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn er kvalme og desperate når de jakter på damer. 

Anonymkode: 2d030...a1e

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det gjelder 8 av 10 menn så du må bruke tid og smarte triks på å sile de ut. Ikke gi de sex før etter laaaang tid og de har begynt å snakke om en fremtid sammen. Og snakk tidlig med de om hva de er ute etter

Her har du nok snudd statistikken opp ned. 8/10 menn er definitivt ikke sånn. Da ville vi høyst hatt sex en gang i tiåret. De aller, aller fleste menn er ute etter forhold, utfordringa er først og fremst at rundbrennerne får mesteparten av oppmerksomheten. At 8/10 menn mange kvinner er interessert i er sånn tror jeg kan stemme, men det er fordi flesteparten av menn sjelden går på date og en liten gruppe går igjen.

Anonymkode: e653d...399

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

GI sex? Er den slags gave, en belønning, et lokkemiddel? Man har sex når man vil, ikke når den andre har gjort seg fortjent til en påskjønnelse.

Anonymkode: b3cd5...a88

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke ligget med noen, når jeg får «la oss pule» så gidder jeg ikke mer

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig usannsynlig at det har noe med hvordan du er i senga å gjøre. Men kanskje om hvor godt dere kjenner hverandre? Om du ikke er vanskelig å få til sengs, og ihvertfall om du er den som prøver seg først, er dette en dårlig taktikk for å få seg  en kjæreste. La dem jobbe litt for det, ikke ha sex med dem før dere blir bedre kjent, da finner du nok de som vil ha mer en bare sex 

Anonymkode: 10655...443

Jeg et nok ikke så lett til å få til sengs.. ligger kun med de jeg vet er seriøse. Kunne aldri ha blitt en engangs ligg

Skrevet

Du er 20 år det var litt tidlig å bli fustrert over dette da. Menn i den alderen er vimsete og vinglete og vet ikke sjøl hva de vil ofte. Fortsett å date og følg dine regler med å sile ut de useriøse og en dag så treffer du. Er bare å finne den man liker som vil noe mer en sex og det er heller ikke enkelt når du har passert 50. Du har masse år igjen enda du er sett på som pen og attraktiv. Nyt det. Lykke til❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...