AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Det er en jeg har snakket med i snart tre uker, og vi skal møtes for første gang i morgen. Han er en type jeg aldri har snakket med/datet før, og lurer litt på hans tanker rundt meg og han. 1. Vi snakker konstant, men han kan plutselig forsvinne i flere timer og ikke lese melding, men legger ut ting på instagram (hvor jeg åpenbart kan se det). Bryr han seg ikke om at jeg blir lei meg når han ikke svarer meg men legger ut ting? Alle andre menn jeg har vært med har aldri vært slik. 2. Er veldig flørtende enkelte ganger, men spør meg SJELDENT om hva jeg gjør og generelle spm om hverdagen min. F eks har han aldri spurt om hvor jeg er eller hvem jeg er med. 3. Han er veldig keen på fremtidige møter, og han ser veldig frem til vårt første møte. Det virker som han har lyst til å bli kjent med meg i virkeligheten, men samtidig er det ingenting som tyder på det i samtalen vår mtp personlige spm. Tror ikke han vet egentlig hvor gammel jeg er?? Er så redd for å bli såret, spesielt om han blir skuffet over å se meg i morgen. Er det noen som banke inn litt fornuft til meg før jeg møter han i morgen? Anonymkode: 7fbb0...634
GrønnNellik68 Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 For å være ærlig når de ikke vil vite noe om deg er det ett dårlig tegn. Ikke gi han sex med det første. Kan hende han spør mer face to face da. Må nesten treffe han å kjenne på det. 9
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Vanskelig å si men det er jo en del av de som bare leter etter dame for å flytte raskt inn til og spare boligutgifter på, eller for å få fast tilgang på sex, eller for å få tilliten til og utnytte til svindel osv... Så det at han ikke virker særlig opptatt av selve deg er et rødt flagg du bør være VELDIG obs på Anonymkode: db488...07a 2
annebanane Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 (endret) Hva snakker dere egentlig om siden du sier dere snakker konstant samtidig som han du får intrykk av at han ikke viser interesse i selve deg? En kan lære mye om en person ut fra å høre dens tanker om ulike tema, men en essensiell del av å bli kjent er jo å spørre spm om den andre. Endret 14. januar 2023 av annebanane 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Hva snakker dere om da egentlig? Og har du ikke et eget liv, om du bare sitter og venter på svar fra han i flere timer? Om han ikke svarer på noen timer så er han sikkert opptatt med normale ting som å jobbe/studere, spise, handle, stelle seg, henge med venner eller familie, trene, etc. At han tar seg tid til å poppe innom sosiale medier for å oppdatere statusen betyr ikke det samme som at han har tid til å chatte med deg akkurat da. Anonymkode: 361f8...6ac
Midnight Skrevet 29. februar 2020 #6 Skrevet 29. februar 2020 Jeg tenker at det ikke gjør noe dersom han bruker noen timer på å svare. Personlig liker jeg at en mann har sitt eget liv og egne gjøremål, fremfor å sitte på mobilen og chatte hele dagen. Når det er sagt føler jeg det i utgangspunktet ikke er et bra tegn at han virker uinteressert i deg. I beste fall er han litt sosialt klønete, men jeg hadde vært svært skeptisk. Se an om han spør deg spørsmål og VIRKER interessert når dere først møtes. Jeg synes ikke det holder at han spør deg 2-3 spørsmål for så å gjespe og flakke med blikket når du svarer. Se etter om han faktisk lytter til deg. Kjenn litt på magefølelsen her. Om han fortsetter og kun snakke om seg selv hadde jeg droppet han. I starten av en mulig kjærlighetsrelasjon skal man vise interesse for den andre parten. Da kommer det i hvert fall ikke til å bli noe bedre etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 18 timer siden, Moonwalker skrev: Hva snakker dere egentlig om siden du sier dere snakker konstant samtidig som han du får intrykk av at han ikke viser interesse i selve deg? En kan lære mye om en person ut fra å høre dens tanker om ulike tema, men en essensiell del av å bli kjent er jo å spørre spm om den andre. Snakker om overfladiske ting... det er på en måte rapport om hva vi gjør, uten at vi går nærmere inn på noe som helst. Forresten, han ble syk i går og meldte avbud i dag. Får svært dårlig følelse av dette, men det er bra fordi da kan jeg endelig bry meg mindre med god grunn. ts Anonymkode: 7fbb0...634
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker om overfladiske ting... det er på en måte rapport om hva vi gjør, uten at vi går nærmere inn på noe som helst. Forresten, han ble syk i går og meldte avbud i dag. Får svært dårlig følelse av dette, men det er bra fordi da kan jeg endelig bry meg mindre med god grunn. ts Anonymkode: 7fbb0...634 Han "ble syk"? Det lukter dessverre ugler i mosen. Huff,enkelte mannfolk altså. Bare drit i han og finn deg en bedre som vil prioritere deg og viser genuin interesse. Dessverre mange dritsekker der ute. 😔 Anonymkode: 377fe...db8 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 Jeg synest du skal konsentrere deg om det selv. Se på han som en hyggelig mann som det er kjekt å chatte, bli kjent med. Men enn så lenge, ikke legg altfor mye i det. Altså, vær positiv og åpen for muligheter, men å bli såret av at han ikke leser dine meldinger selv om han er pålogget når dere ikke enda har truffes er litt tidlig. Anonymkode: a45f9...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 Hei, ts her. Jeg ville bare oppdatere angående denne mannen. Vi møttes for første gang i går, og det gikk skikkelig bra. Han virket mye mer oppegående i virkeligheten, var flink til å underholde meg og var utrolig sjarmerende. Vi har allerede planlagt ny date både på onsdag og på lørdag. Det var verdt ventingen og bli kjent med han over tid, fordi nå er han mye mer engasjert i meg. Anonymkode: 7fbb0...634
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå