Gå til innhold

Leiebil i spania


Hilde

Anbefalte innlegg

Vi skal til Spania i to uker i august, og skal bo på litt forskjellige steder. Det hadde derfor vært veldig praktisk med leiebil. Vi vil hente og levere bilen i Barcelona. Noen som har tips om billige steder? Har funnet priser rundt 2000,- for en uke, men på Spaniaguiden.no ligger det på 1100. Det er bare det at de ALDRI svarer på mail (jeg hadde et par spørsmål til tjenesten deres), og da tror jeg ikke at vi gidder å bruke de..

Det er forresten en liten småbil vi vil ha, en det er plass til to mennesker og litt bagasje i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest allium

Foreldrene mine har hus i Alicante, de anbefaler Star, og der skal jeg bestille nå. 2000 for 13 dager for den minste bilen.

http://star-rentacar.com/

Mailadresser er ikke tillatt i forumet, men jeg la inn adressen til firmaets nettside.

Grooo, moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte Europcar fra flyplassen i barcelona.

fikk med kartbok over hele spania!

tror det var rimelig men jeg husker selvfølgelig ikke prisen.

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaniaguiden er de desidert billigste tror jeg.. de bruker Centauro som er en av de største aktørene på leiebilmarkedet i spania.

Aldri hørt omnoe tull med de..! Du kan vel bestille bilen rett fra sidene til spaniaguiden?

Hilsen en som aldri kom seg hjem fra spaniaferien :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med spaniaguiden er at jeg ikke finner Barcelona som et valg hvor vi kan hente/levere bilen. Og da blir vitsen litt borte.. Alle de andre aktørene som har blitt anbefalt her og som jeg har funnet andre steder ligger omtrent på samme pris, så det ser ut som Spaniaguiden er desidert billigst ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket hjemmesidene nå og de har ikke levering i barcelona:( Hva med eruopcar? De har jeg brukt tidligere og var ingenting å utsette på de. Du kan sjekke hos Haganor Reiser www.haganor-spania.no evt, de er agenter og har norsk og engelskspråklig personale. Prisene er de samme uansett om du går direkte til utleier eller via agent:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...