Gå til innhold

Sier dere at dere er på KG?


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Mange bruker jo veldig mye tid her inne, både i arbeidstid og ellers. For mange må det jo være som en slags hobby? Forteller dere familie, venner, kollegar og de dere bor sammen med at dere er aktive på forum? Eller er det noe dere holder for dere selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forteller om det, ikke noe og skjule det :P

Bruker KG lite i arbeidstiden da, for det har jeg somregel ikke tid til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hjemme vet de om at jeg er mye på KG.

Arbeidsgiver vet ikke hvor mye jeg er her inne - heldigvis :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her aldri i arbeidstiden. Hjemme er det kjent at jeg ofte kikker innom KG.

Hvis folk ønsker å holde det skjult så hadde vært morsomt om de skrev noen ord om hvorfor. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien vet om at jeg er mye på KG. Har ikke sagt det til noen andre - hvorfor skulle jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min vet det.

Noen venninner vet at jeg har fått noen bekjente gjennom internettsider (en venninne var med på babymassasjekurs arrangert av barselgruppen på Nybakt Mamma), men jeg har ikke spesifikt nevnt KG for noen av to grunner:

1 - jeg vil ikke reklamere for folk jeg kjenner at hele livet mitt ligger åpent for allmenn beskuelse her inne. om noen kjenner meg igjen og finner ut av det selv er det greit, det er ikke hemmelig, men jeg drar ikke venner og familie inn etter håret heller :)

2 - er redd for å få nerdestempel, har vært litt nerdete gjennom oppveksten (lesehest, gode karakterer, eliteskole, (noe jeg forsåvidt er stolt av), en periode hadde jeg venner som drev med rollespill, kjemiutdannelse) og føler at jeg har nok av nerdestempelet hengende over meg blant noen av vennene mine som det er - sikkert bare jeg som er overfølsom, men jeg gidder ikke reklamere for at jeg bruker hauger av fritiden min sammen "fantasivenner" heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Nei hvorfor skulle jeg det? Forteller det gjerne om det kommer på bane, men det har ikke være aktuelt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fortalt det. Jeg ønsker å være anonym, og ser derfor ingen grunn til å fortelle at jeg er her. Dette er fristedet mitt.

For øvrig skriver jeg ingen ting her som kan føre til at jeg eller andre blir gjenkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner og familie vet at jeg tilbringer mye tid på et forum - men ikke hvilket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker ikke om slikt med kollegaene mine, men venner kan vel lett å ha fått hørt det, uten at verken jeg eller de tenker på det.

familie vet.

exer har visst om at jeg er mye på ett forum for kvinner, ingen av dem har vært interessert i å lete som jeg vet om uansett.

skriver ingenting her som jeg ikke også kan si i rl, så det er ikke noe problem om folk vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forteller det ikke, dette er "min" ting ;)

Sambo vet det selvfølgelig, det er ikke til å unngå, så mye som jeg er her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Mannen vet at jeg er på Kg, men har har ingen forståelse for hva det dreier seg om! :ler:

Jeg har sagt til et par venninner at jeg er med i et diskusjonsforum, men ikke hva det heter.

Syns det er godt at Kg er et sted jeg ikke treffer på gamle kjente i tide og utide, jeg! It's mine, my own, my prescious... :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

tja, de fleste venninner vet jeg er her, typen vet det, mamma vet det... sikkert noen flere og.. ser ikke poenget i åskjule det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Ja, jeg sier da det hvis det faller seg naturlig.

Er ikke så redd for å bli "avslørt" heller. Jeg skriver ikke veldig personlige ting her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei.

De som jeg vet liker sånne sider som dette unngår jeg å fortelle det til, fordi jeg ikke ønsker at de skal henge rundt her (og "spionere" på meg). Exen vet at jeg henger her, han vet også nicket,...(så jeg har vurdert å skifte nick/slette profilen)

Ja,..og så var det noen som nevnte noe om et "nerd"-stempel,... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...