AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Er dårlig på sånne ting.. men har møtt en mann noen ganger.. vi diskuterte litt angående følelsesmessige ting.. kom fram at han liker meg, men at han ikke har noen følelser for meg pr.dags dato. Han ønsker å treffe meg igjen. Er det dødfødt å møtes igjen og tro at følelsene kommer...? help me, jeg er så dårlig på det her med dating og menn... anyone? Anonymkode: ec0dd...e97 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Lurer på det samme faktisk. Hvor gamle er dere Ts? Anonymkode: 2e687...2aa
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Slutt 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på det samme faktisk. Hvor gamle er dere Ts? Anonymkode: 2e687...2aa I slutten av 30 årene... hva da? Anonymkode: ec0dd...e97
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 Hva med å prøve sette meg i den andre personens sko og ta beslutninger ut i fra det så du ikke blir misledet av det du gjerne vil skal skje? Jeg kunne i beste fall blitt glad i noen ved å være mye sammen en person, men de helt store følelsene ville jeg aldri fått uten at det var et eller annet "noe" helt fra starten. En nyskjerrighet eller hva man skal kalle det at man "ser noen", mer enn man ser andre. For min egen del kan ting også fort snu fra at jeg er nøytral til at jeg kan bli arrogant, ufin og stygg dersom jeg ikke har følelser for noen som har følelser for meg. Vedkommende vil gjerne være mye mer med meg en jeg vil, der jeg føler meg invadert og blir sint f.eks. Det er altså flere grunner til at det ikke hadde vært lurt å fortsette å date meg om jeg ikke hadde følelser. Jeg tenker at folk ikke er så ulike og at når det er en dårlig idé å date meg når jeg ikke har følser så er det også en dårlig idé for meg selv å date noen som ikke har følelser for meg. Utfallet av det blir fort svært stygt for den som har følelser i form av at man blir både dårlig behandlet og avvist, eller havner i et dårlig forhold med en tidsfrist, der man på sikt vil bli forlatt når den som har minst følelser virkelig faller for noen. Anonymkode: 1567c...544
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå