Gå til innhold

Hvordan gå opp i vekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er altfor tynn.  59 kg og 1,75 høy. Og jeg er 50 år. Jeg liker ikke være så tynn så derfor prøver jeg å spise usunt. Pizza, hamburgere osv. Saken er at det byr meg i mot. Det er så merkelig fordi jeg elsket junkfood for bare et par år siden.

Noen gode råd for å gå opp i vekt? 

Anonymkode: 692cb...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøtter, frø, avokado, ojler og dressing i salater, snør på skive/knekkebrød, peanuttsmør.

Drikk kalorier som juicer, smoothie, sjokolademelk, kaffelatte.

Spis mellom måltidene.

Ost har mye kalorier. 

Anonymkode: 9958d...77b

• Liker 2
Skrevet

Du er normalvektig, så hvorfor stresse? Begynn å tren styrke, så får du mer muskler. 

Anonymkode: 0b815...81a

• Liker 1
Skrevet

Cheez Doodles

Skrevet

Du trenger ikke spise usunt, tenk på hjertet ditt :)

Spis mye nøtter, avokado, og heller større mengder pasta/ris. Mer pasta og ris, litt mindre salat på tallerkenen. Bruk oljer og dressing. Men tenk sunne, kaloririke måltider og ikke fast-food. 

Helmelk i latte om du drikker det i stedet for lettmelk. Litt mer snacks i hverdagen, kanskje 3-ruters sjokolade kveldstid. 

Anonymkode: c5260...3ac

Skrevet

Du kan spise sunt og fortsatt gå opp i vekt. Du må rett og slett spise mer enn du forbrenner. Spis hver 1,5 time mellom faste måltider, for eksempel yoghurt, en neve nøtter osv og drikk melk og juice for å få litt kalorier i flytende form. Berik maten med fløte, olivenolje osv. Man er nødt å tåle å føle at man er mett hele tiden en periode om man skal gå opp i vekt. 

Du kan kjøpe ernæringspulver på apotek som du kan tilsette i mat og drikke om du sliter med å få i deg nok kalorier. https://www.farmasiet.no/product/865060/kosttilskudd-og-mat/naeringstilskudd/resource-complete-noeytral?gclid=Cj0KCQiAtOjyBRC0ARIsAIpJyGNRMOUcryhgxbpS_xXZ3H9IaRqmD1sB33eo4p1RFUpXMucSyecH7-saAuKYEALw_wcB

Anonymkode: 90789...f02

Skrevet

Spis 1 måltid mer enn du gjør idag. Det er alt som skal til for å gå opp i vekt på sikt. 

Anonymkode: 71427...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...