AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Jeg er altfor tynn. 59 kg og 1,75 høy. Og jeg er 50 år. Jeg liker ikke være så tynn så derfor prøver jeg å spise usunt. Pizza, hamburgere osv. Saken er at det byr meg i mot. Det er så merkelig fordi jeg elsket junkfood for bare et par år siden. Noen gode råd for å gå opp i vekt? Anonymkode: 692cb...3ce
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Nøtter, frø, avokado, ojler og dressing i salater, snør på skive/knekkebrød, peanuttsmør. Drikk kalorier som juicer, smoothie, sjokolademelk, kaffelatte. Spis mellom måltidene. Ost har mye kalorier. Anonymkode: 9958d...77b 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Du er normalvektig, så hvorfor stresse? Begynn å tren styrke, så får du mer muskler. Anonymkode: 0b815...81a 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Du trenger ikke spise usunt, tenk på hjertet ditt Spis mye nøtter, avokado, og heller større mengder pasta/ris. Mer pasta og ris, litt mindre salat på tallerkenen. Bruk oljer og dressing. Men tenk sunne, kaloririke måltider og ikke fast-food. Helmelk i latte om du drikker det i stedet for lettmelk. Litt mer snacks i hverdagen, kanskje 3-ruters sjokolade kveldstid. Anonymkode: c5260...3ac
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #6 Skrevet 29. februar 2020 Du kan spise sunt og fortsatt gå opp i vekt. Du må rett og slett spise mer enn du forbrenner. Spis hver 1,5 time mellom faste måltider, for eksempel yoghurt, en neve nøtter osv og drikk melk og juice for å få litt kalorier i flytende form. Berik maten med fløte, olivenolje osv. Man er nødt å tåle å føle at man er mett hele tiden en periode om man skal gå opp i vekt. Du kan kjøpe ernæringspulver på apotek som du kan tilsette i mat og drikke om du sliter med å få i deg nok kalorier. https://www.farmasiet.no/product/865060/kosttilskudd-og-mat/naeringstilskudd/resource-complete-noeytral?gclid=Cj0KCQiAtOjyBRC0ARIsAIpJyGNRMOUcryhgxbpS_xXZ3H9IaRqmD1sB33eo4p1RFUpXMucSyecH7-saAuKYEALw_wcB Anonymkode: 90789...f02
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #7 Skrevet 29. februar 2020 Spis 1 måltid mer enn du gjør idag. Det er alt som skal til for å gå opp i vekt på sikt. Anonymkode: 71427...965
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå