Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest fomle
Skrevet

Noen som har vært på zakynthos?Vi skal til Laganas.Førsteklasses hotell ved stranden 900m fra sentrum. Lurer på om det er shoppingmuligheter og fine strender...

Hotellet var ganske dyrt,er anbefalt for barnefamilier,og da vil jeg vel tro det ikke er overfylt med partyfolk, eller hva?? Jeg og samboer drar..Angrer meg litt, da jeg har fått høre folk som ikke likte seg..

Videoannonse
Annonse
Gjest ggjesten
Skrevet
Noen som har vært på zakynthos?Vi skal til Laganas.Førsteklasses hotell ved stranden 900m fra sentrum. Lurer på om det er shoppingmuligheter og fine strender...

Hotellet var ganske dyrt,er anbefalt for barnefamilier,og da vil jeg vel tro det ikke er overfylt med partyfolk, eller hva?? Jeg og samboer drar..Angrer meg litt, da jeg har fått høre folk som ikke likte seg..

jeg har vært der med barn...gikk veldig bra, det er en veldig fin plass, men de er typisk ungdomsplassm med en del fyll. Men det går gått ann å reise dit

Gjest Kjæresten
Skrevet

Har ikke vært der selv, men kjæresten min var der sammen med eksen sin, og det var da alt skjærte seg etter to år- fordi det var en party-party-plass som visstnok egnet seg best for gutteturer eller jenteturer, ikke par- og familieturer.

Vi skal også på tur nå, men det var en helt uaktuell plass siden vi ikke ville på en partyplass.

MEN! Det kan godt hende dere har en HELT annerledes opplevelse av plassen enn det han hadde, dere bor gjerne på et bedre hotell og på en helt annen kant enn der festingen foregår!

Gjest kvekksalveren
Skrevet

..jeg har en venninne på 55 som reiste m søsteren sin. De elsket Zakynthos (men husker ikke by). De skrøt av den vakre naturen, utflukter til grotter ved havet - som de badet ved, etc.. Også mye flotte klær å shoppe, mente hun.. Så - det kommer vel an på hva man velger + hvem man reiser med.. ?!? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...