AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Del Skrevet 28. februar 2020 Havnet random inne på Sophie Elise sin Snapchat i går som kunne fortelle hun bruker herre deodorant og har brukt dette i flere år. Den virker visst bedre, lengere og er ofte billigere. Hennes favoritt var en Hugo Boss stick. Aldri hørt om dette, er det en greie? Anonymkode: f51ed...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Det samme lurer jeg på. Adidas adipure deodorant for menn, lukter helt himmelsk godt. Har lurt på å prøve denne på meg selv, da jeg er ekstremt var mot lukter, og de fleste deodoranter byr meg totalt imot. Anonymkode: 469d0...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 . Anonymkode: 469d0...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Del Skrevet 5. mai 2020 På 12.3.2020 den 20.49, AnonymBruker skrev: Det samme lurer jeg på. Adidas adipure deodorant for menn, lukter helt himmelsk godt. Har lurt på å prøve denne på meg selv, da jeg er ekstremt var mot lukter, og de fleste deodoranter byr meg totalt imot. Anonymkode: 469d0...a4c Da må jeg sjekke ut denne. Skader jo ikke å prøve 🙂 Anonymkode: f51ed...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg skal også prøve! Liker ikke typisk deodorantlukt. Dessuten liker jeg mannelukt, og samboeren bruker ikke annet enn billig barberskum fra Coop. Anonymkode: 02597...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Del Skrevet 5. mai 2020 Det er tradisjonelt en "greie" for kvinner som ligger med menn som er opptatt, eller prostituerte. Så du aldri forlater en opptatt mann med kvinnelukt. Husker jeg 'lærte' dette fra Secret Diary of a Call Girl da den gikk. Prismessig er det vel ingen forskjell i disse dager. Du finner deodoranter for begge kjønn rimelig. Jeg tror det bare er en greie for jenter som vil skille seg ut, eller tenker at det er kult. Anonymkode: 95b64...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Del Skrevet 5. mai 2020 Da jeg gikk på vgs hadde jeg problemer med å finne en effektiv deodorant/antiperspirant som gjorde at jeg ikke luktet vondt. Det som faktisk funket var en Calvin Klein deostick for menn. Jeg har jo nå funnet en deodorant for damer som funker for meg, skal sies. Anonymkode: cba9d...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2020 #8 Del Skrevet 6. mai 2020 Jeg sverger til Biotherm mannedeo. Den både lukter og funker bedre enn kvinneversjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #9 Del Skrevet 6. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er tradisjonelt en "greie" for kvinner som ligger med menn som er opptatt, eller prostituerte. Så du aldri forlater en opptatt mann med kvinnelukt. Husker jeg 'lærte' dette fra Secret Diary of a Call Girl da den gikk. Prismessig er det vel ingen forskjell i disse dager. Du finner deodoranter for begge kjønn rimelig. Jeg tror det bare er en greie for jenter som vil skille seg ut, eller tenker at det er kult. Anonymkode: 95b64...91e Jeg tror de fleste jenter som bruker mannedeo gjør det fordi de opplever mindre svettelukt da. At damedeoene ikke virker like godt. Det er i hvert fall derfor jeg vurderer det. Er så lei av å smøre på meg flere ganger om dagen, og så lukter klærne fortsatt svette... Men sliter med å finne en mannedeo som ikke lukter skikkelig mann. Noen tips? Anonymkode: e8c07...48f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #10 Del Skrevet 6. mai 2020 Føler damedeo bare renner av og virker dårlig mot svette. Sverger til Nivea for menn, eller en parfymefri deodorant. Liker Nivea for menn. Anonymkode: 672e3...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #11 Del Skrevet 6. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler damedeo bare renner av og virker dårlig mot svette. Sverger til Nivea for menn, eller en parfymefri deodorant. Liker Nivea for menn. Anonymkode: 672e3...019 Lukten den veldig maskulint? Hvis ikke vil jeg prøve. Er helt enig med deg, de bare renner av og funker ikke... Anonymkode: e8c07...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #12 Del Skrevet 6. mai 2020 Bruker bare stop24. Mye enklere. Anonymkode: 39003...c52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #13 Del Skrevet 6. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker bare stop24. Mye enklere. Anonymkode: 39003...c52 Den svir så fælt! Anonymkode: e8c07...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #14 Del Skrevet 6. mai 2020 Har brukt både mannedeo og manneparfyme i flere år nå. En venninne av meg også. Synes det lukter bedre enn damedeo og parfyme. Hvorfor kan man ikke bare bruke det man vil? Anonymkode: e2563...03a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imperfectionibus Skrevet 6. mai 2020 #15 Del Skrevet 6. mai 2020 På 28.2.2020 den 23.49, AnonymBruker skrev: Havnet random inne på Sophie Elise sin Snapchat i går som kunne fortelle hun bruker herre deodorant og har brukt dette i flere år. Den virker visst bedre, lengere og er ofte billigere. Hennes favoritt var en Hugo Boss stick. Aldri hørt om dette, er det en greie? Anonymkode: f51ed...262 Ja De er sterke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #16 Del Skrevet 6. juni 2020 På 5.5.2020 den 18.25, AnonymBruker skrev: Da må jeg sjekke ut denne. Skader jo ikke å prøve 🙂 Anonymkode: f51ed...262 Har du prøvd denne på deg selv nå? Spent på å høre ^^ Anonymkode: df923...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #17 Del Skrevet 6. juni 2020 På 6.5.2020 den 8.56, ^^Belle^^ skrev: Jeg sverger til Biotherm mannedeo. Den både lukter og funker bedre enn kvinneversjonen. Lukter denne veldig typisk mann? Fikk lyst til å prøve ^^ Anonymkode: df923...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #18 Del Skrevet 6. juni 2020 Axe er også bra. Jeg bruker spray. Anonymkode: 4c57e...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #19 Del Skrevet 6. juni 2020 På 12.3.2020 den 20.49, AnonymBruker skrev: Det samme lurer jeg på. Adidas adipure deodorant for menn, lukter helt himmelsk godt. Har lurt på å prøve denne på meg selv, da jeg er ekstremt var mot lukter, og de fleste deodoranter byr meg totalt imot. Anonymkode: 469d0...a4c På 5.5.2020 den 18.25, AnonymBruker skrev: Da må jeg sjekke ut denne. Skader jo ikke å prøve 🙂 Anonymkode: f51ed...262 Det finnes mye deodorant som ikke lukter. Liker heller ikke deodorant med parfyme, så jeg unngår å kjøpe det. Stop24 er bra og lukter lite/ingenting og Neutral også, ingen lukt. Anonymkode: e3869...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #20 Del Skrevet 6. juni 2020 Er faktisk enig med henne, bare at jeg ikke kjenner til merket. Ja, herredeoduranter virker bedre, men må ha en nøytral lukt da. Anonymkode: bc69b...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå