AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Jeg har vært på date med en kar, det var koselig og vi har avtalt ny date neste uke. Nå føler jeg at han ikke er rett for meg og jeg ønsker å avlyse neste date. Jeg er usikker på hva jeg bør si når jeg allerede har takket ja til en date til. Jeg burde ha avslått den da han inviterte meg på en date nr 2, men da var han fortsatt aktuell. Anonymkode: 1d3cd...aa9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 "Hei, beklager, men jeg har tenkt litt og kommet frem til at jeg ikke tror vi passer sammen likevel. Ønsker deg lykke til videre" Anonymkode: f22af...e67 10
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 Du kan velge å møte ham, gi ham en sjangse til, 2. date kan være noe annerledes da mange av nervene har forsvunnet og man klarer å slappe litt mer av. Men om du er helt sikker på at dette ikke kommer til å funke, da er det bare å være voksen og si det slik det er. Det er ikke verre. Vær ærlig, si at du har tenkt litt og at dette ikke var helt det du tenkte. Det er mange følelser som enda er litt høye rett i etterkant av en date, som fort kan dale når man får satt seg ned skikkelig i sofaen. Så vær ærlig eller møt opp. Vær så snill å ikke gå for den onskapsfulle «ghosting» metoden. Det er kanskje ikke kjekt å være på den enden som får en slik melding med at de ikke vil treffes mer, men da kan man bevege seg videre og ikke tenke på hva som gikk galt. Anonymkode: ffc7a...425 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 Ærlighet varer lengst! Det er bare å si at du har tenkt litt på det og funnet ut at du følte dere ikke var en så god match likevel. Eller du kan selvsagt også gi han en sjanse nr 2. Anonymkode: d22e5...17e 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på date med en kar, det var koselig og vi har avtalt ny date neste uke. Nå føler jeg at han ikke er rett for meg og jeg ønsker å avlyse neste date. Jeg er usikker på hva jeg bør si når jeg allerede har takket ja til en date til. Jeg burde ha avslått den da han inviterte meg på en date nr 2, men da var han fortsatt aktuell. Anonymkode: 1d3cd...aa9 Pysa. Er du ikke kvinne nok til å sifra så kan du ikke drive med dating, vil du avlyse daten så gjør du det. Er så lei feige pyser som ikke klarer å kommunisere med mennesker, som bare gir faen. Ikke møter opp eller kommer med en elending unnskyldning. Er du ikke moden nok til å date så hold deg unna! Anonymkode: 4c119...581 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 Hva er det som har skjedd mellom invitasjon og nå, som har endret ham fra aktuell til uaktuell? Anonymkode: 390a5...1d3 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 Jeg vet jeg er pyse, og skal avlyse daten. Var bare usikker på hva jeg burde si når jeg allerede har gitt uttrykk for at jeg syns det var koselig og var interessert i en ny date. Men jeg er ingen ghoster. Han er en flott mann, bare ikke rett for meg. Anonymkode: 1d3cd...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #8 Skrevet 28. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jeg er pyse, og skal avlyse daten. Var bare usikker på hva jeg burde si når jeg allerede har gitt uttrykk for at jeg syns det var koselig og var interessert i en ny date. Men jeg er ingen ghoster. Han er en flott mann, bare ikke rett for meg. Anonymkode: 1d3cd...aa9 Dette skal du klare på egenhånd. Ellers er du uegnet for dating Anonymkode: 4c119...581 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #9 Skrevet 28. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som har skjedd mellom invitasjon og nå, som har endret ham fra aktuell til uaktuell? Anonymkode: 390a5...1d3 Jeg vet ikke. Han sendte meg en selfie og jeg fikk bare en «NEI» følelse med en gang. Det er ingenting han har gjort eller sagt. Han er veldig hyggelig, men jeg er ikke tiltrukket. Anonymkode: 1d3cd...aa9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #10 Skrevet 28. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Han sendte meg en selfie og jeg fikk bare en «NEI» følelse med en gang. Det er ingenting han har gjort eller sagt. Han er veldig hyggelig, men jeg er ikke tiltrukket. Anonymkode: 1d3cd...aa9 Da sier du det Anonymkode: 7ee0d...486
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 28. februar 2020 #11 Skrevet 28. februar 2020 Bare si det du har skrevet her: han er en flott mann, men ikke rett for deg. Det er en ærlig sak det, jeg har gjort det noen ganger og får takk og lykkeønsker tilbake.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #12 Skrevet 29. februar 2020 Si at du syns han er en flott fyr, men at etter å ha tenkt litt over det syns du ikke dere er noen god match. Anonymkode: 28158...4e5
OnFire Skrevet 29. februar 2020 #13 Skrevet 29. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Pysa. Er du ikke kvinne nok til å sifra så kan du ikke drive med dating, vil du avlyse daten så gjør du det. Er så lei feige pyser som ikke klarer å kommunisere med mennesker, som bare gir faen. Ikke møter opp eller kommer med en elending unnskyldning. Er du ikke moden nok til å date så hold deg unna! Anonymkode: 4c119...581 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette skal du klare på egenhånd. Ellers er du uegnet for dating Anonymkode: 4c119...581 Hva i all verden er det du prater om? 😑 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #14 Skrevet 29. februar 2020 Fikk sagt det. Jeg er lettet, men litt dårlig samvittighet. Er jo ikke gøy å såre noen. Anonymkode: 1d3cd...aa9 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #15 Skrevet 29. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk sagt det. Jeg er lettet, men litt dårlig samvittighet. Er jo ikke gøy å såre noen. Anonymkode: 1d3cd...aa9 Hvordan tok han det? Anonymkode: 824ff...8d4
exictence Skrevet 29. februar 2020 #16 Skrevet 29. februar 2020 Hei........ Tusen takk for sist. Jeg koste meg godt. Ville gjerne treffe deg igjen da vi avtalte. Men har nå tenkt litt, og det var på det vennskapelige plan. Jeg beklager, men avlyser dessverre date nr 2, da jeg føler det er det riktige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå