Gå til innhold

Hvordan forbereder du deg til analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at mannen din er bifil :) 

Anonymkode: 09ab0...311

So what?!

Anonymkode: 98e0b...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at mannen din er bifil :) 

Anonymkode: 09ab0...311

Det var da en artig konklusjon 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjekker bare at jeg er helt tømt først. Har en slik douche, men syns det er styr å bruke den så den bruker jeg ikke så ofte. Legger alltid håndkle på sengen. Elsker analsex😁

Anonymkode: 4d0a5...65f

AnonymBruker
Skrevet
På 28.2.2020 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde analsex for første gang i går. Det var jo annerledes, og jeg var ganske nervøs for at uhell kunne skje. Det gikk imidlertid bra selv om jeg ikke hadde forberedt meg på det i forkant. 

Hva er det dere kvinner gjør når dere vet at dere skal ha analsex? 

Selv om det var første gangen for meg er partneren min erfaren med det og tar nok uhell på strak arm, men jeg vil gjerne gjøre opplevelsen så god som mulig for meg. Kjedelig om det skulle skje noen uhell når jeg er så uerfaren med det enda. 

Jeg setter pris på ålreite svar. 

Anonymkode: 1b076...02c

Hei :) 

Kostholdet har litt å si faktisk, hvor fast avføring du har til vanlig. Spise sunt og endel fiber, da blir avføringen fast og fin uten at den setter igjen så mye rester i endetarmen.

Ellers bør du spyle vann inn i anus 2-3 ganger som du "driter" ut igjen. Du ser når du tørker deg at til slutt er det bare vann som kommer. Analdusj fra kondomeriet etc, en sprøyte kan du også bruke. Er mange muligheter, gjør dette gjerne en times tid før analsex. Litt uhell må du ikke være redd for, takler man ikke det så bør man holde seg unna. Men har selv hatt lite av det.

Ellers bør du fingre og massere anus med glidekrem før, finger inni med glidekrem på. Smøre godt før penetrering, la penis presse på anus flere ganger før man prøver. Puste rolig og slappe av, ikke for lange støt når den er helt inne. Støte med halve penis ut bare, så heller litt harde støt 😍. Et klapps på rumpa innimellom så er jeg i himmelen. Elsker analsex selv, gjør det etpar ganger pr mnd kanskje. Må spare på spenningen.

Anonymkode: 1fc68...f15

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forbereder meg ikke, men jeg får bare lyst de dagene jeg ikke har luft i magen, eller har hatt hard/løs avføring, så da er det jeg som tar initiativ og da er alt i orden. Jeg kan ikke ha "presset" av at det er planlagt, da hadde jeg vært alt for anspent og kanskje hadde ikke magen vært på topp den dagen. 

Anonymkode: cf499...bd6

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsforumets retninglinjer.

Anki

AnonymBruker
Skrevet

Som regel er det han som får lyst til å ha analsex midt i akten, så da rekker jeg ikke forberede meg før han setter i gang.

Anonymkode: f6e88...7ed

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Takk for de siste fine og seriøse svarene! Det har gått veldig bra så langt, men jeg skal kjøpe meg en slik analdusj på kondomeriet. 

Anonymkode: 1b076...02c

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare sjansen for uhell som er motivasjonen min for å rense ut der bak. 
Hvis partneren min kommer borti noe der inne, så pleier jeg å få en kvalmefornemmelse i takt med at det støtes borti. Aner ikke mekanismen, men det er rart fordi analsex som kommer borti hva jeg antar er de samme punktene skjer helt uten slik reaksjon.

Jeg synes analdusj er fint. Med varm-lunkent vann så slapper jeg mer av og kan selv kjenne etter. Spesielt umiddelbart etter å ha dyttet ut vannet igjen er det kjempelett å få fingre inn og smøre seg og kjenne litt inni der om alt er på stell og at man ikke er sår etter f.eks forrige do-besøk.
Jeg synes derimot det er utfordrende med analdusj at jeg ikke får ut alt vannet. Så når partner trekker ut etter analsex, kommer det av og til en liten skvett; ikke mer enn at det ville laget en flekk på sengetøyet. Vi har lært å ha håndkle der når vi er ferdig og partner gjør en liten pølse-i-lompe manøver når utstyret trekkes ut.

Anonymkode: 76f11...d60

Skrevet

Smører kuken og gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...