Gå til innhold

46664 Arctic


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei alle sammen!

Oppfordrer alle til å se på NRK1 i morgen fra klokken 17:00 og utover (skremmende at jeg ber folk se på statskanalen, men slik er det nå en gang når Jens steller i stand noe)... :wink:

Jeg gleder meg særlig til en av seansene og håper flest mulig tar seg tid til å se på programmet. Dette er et så uendelig viktig tema!

Med ønske om en fin helg

F

Se http://www.46664arctic.no/ for mer informasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Gjest-
Noen som vet hva 46664 skal symbolisere?

Er det ikke det gamle fangenummeret til Nelson Mandela fra da han satt på Robben Island?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke det gamle fangenummeret til Nelson Mandela fra da han satt på Robben Island?

Jo, det er det.

Uttales vist Four-double six-six-four, hvis man skal være veldig med. :)

Så nesten hele konserten i går. Var skuffa over at de viste "Edel vare" og noe annet på NRK2 når Kaizers spilte, men ellers bra. Bra konsert, og det må jo ha vært sinnsykt kult å være der. Tror Tromsø må være ganske eksotisk for utlendinger, særlig når klokka var 00.30 og det fremdeles var sol...

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der!!!... og det var magisk!!!

Det har regnet i Tromsø hver eneste dag siden begynnelsen av mai, så at det ble sol på akkurat denne dagen var helt fantastisk!!!! Det var et helt sinnsykt fint vær gjennom hele natten!!.. en utrolig opplevelse for oss alle. Det må ha vært spesielt for alle utenlandske gjester å stå på den scenen framfor 20.000 elleville nordlendinger med sol og snødekte fjell i horisonten...

Det var en stor opplevelse å få Mandela på bare noen få meters avstand.

Av artistene må jeg trekke frem Kaizers som var helt råe... i tillegg var Sabya veeeldig proffe. De imponerte stort.

Annie Lennox var magisk!!!.. rett og slett.. men jeg ble skuffa da hun bare sang 2 sanger..Men jeg har i det minste sett henne... og det var stort for meg.. Må innrømme at da kom tårene..

Det var en helt fantastisk konsertopplevelse som jeg som ekte Tromsøværing er stolt av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det gamle fangenummeret til Nelson Mandela fra da han satt på Robben Island?

Jeg synes det er et svært dårlig valgt navn.

De tre tallene i midten oppfattes av mange

konservative kristne som "dyrets tall" eller

"djevelens tall". Det innebærer at en del

konservative kristne ikke kan ha noen med

dette å gjøre. Men det er mulig at dette

ikke berører de konservative kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et svært dårlig valgt navn.

De tre tallene i midten oppfattes av mange

konservative kristne som "dyrets tall" eller

"djevelens tall". Det innebærer at en del

konservative kristne ikke kan ha noen med

dette å gjøre. Men det er mulig at dette

ikke berører de konservative kristne.

Dette er det dummeste jeg har lest på veldig lenge. Kjenner at jeg blir helt oppgitt!!! Ikke er du særlig konsekvent heller. Dersom de "kristne" som du skriver om her ikke forstår betydningen av dette tallet, 46664, så er det DERES problem.

Får da være måte på kverulering!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...