Gå til innhold

Jeg har sikret meg munnbind!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sikret med rolls roycen av alle munnbind. 3M med P3 klassifisering. Dvs med filter! 7 stk. Nå kan bare corona komme. Jeg blir ikke smittet. Hahaha

Anonymkode: 3249a...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, tro om igjen. Har du opplæring i bruk. Og du vet de er ENGANGS. Hvor lenge kan du bruke dem? Hvordan tar de på og hvordan tar du i av, sikkert? Hvis du ikke er opplært er smitterisikoen høyere enn uten

Anonymkode: 9d878...eb8

• Liker 13
Skrevet

Det hjelper ingenting

• Liker 3
Skrevet

Det er de som er syke som skal bruke munnbind. Ikke de friske.

Anonymkode: 14af2...fb3

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har sikret med rolls roycen av alle munnbind. 3M med P3 klassifisering. Dvs med filter! 7 stk. Nå kan bare corona komme. Jeg blir ikke smittet. Hahaha

Hva gjør du med øynene da?

Anonymkode: 3e01b...3c7

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du med øynene da?

På med burkaen, menn og kvinner

Anonymkode: bb0a6...d43

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, tro om igjen. Har du opplæring i bruk. Og du vet de er ENGANGS. Hvor lenge kan du bruke dem? Hvordan tar de på og hvordan tar du i av, sikkert? Hvis du ikke er opplært er smitterisikoen høyere enn uten

Anonymkode: 9d878...eb8

Kan bruke de i 7 timer. På syv timer rekker jeg viktige ærend. Bruk? Selvfølgelig. Ikke ta med hendene rundt bindet etter det er tatt på. Sørg for at det er tett og tilpasset ellers er alt bortkastet. Så ja, nå er jeg trygg. Jeg blir ikke smittet. Hahaha. Corona. Bring it on!

Skrevet

😄 Herlighet...

• Liker 2
Skrevet

Det kommer ikke til å hjelpe en dritt, for du kan ikke korrekt bruk. Men palceboen skal man ikke kimse av.

Anonymkode: b4156...2c8

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ikke til å hjelpe en dritt, for du kan ikke korrekt bruk. Men palceboen skal man ikke kimse av.

Anonymkode: b4156...2c8

Selvfølgelig kan jeg det. Forøvrig må hendene vaskes grundig både før og etter man tar på bindet. Jeg blir ikke smittet. Corona? Haha.  Just bring it on mothafucka!

Skrevet

Ett-to år med munnbind. 

For noe som er dødelig for 0,2% av de under 30 år - og nesten utelukkende de med svekket immunforsvar. 

Det hadde jeg aldri i verden utsatt meg selv for. 

Anonymkode: 0f0e7...eff

• Liker 3
Skrevet

Kjøpte du engangshansker samtidig? Og heldekkende drakt?? 

Anonymkode: 79ee6...648

• Liker 3
Skrevet

7stk?? Jaja... du minner meg om de drontene i istid 1 som mener de kan overleve istiden på 3 meloner. 

Anonymkode: 58f35...a50

• Liker 9
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er de som er syke som skal bruke munnbind. Ikke de friske.

Anonymkode: 14af2...fb3

Dette! 

Anonymkode: 04701...89d

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og selger gnir seg i hendene. Hvor mye sa du at det kostet deg?

Anonymkode: 8febe...11a

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan bruke de i 7 timer. På syv timer rekker jeg viktige ærend. Bruk? Selvfølgelig. Ikke ta med hendene rundt bindet etter det er tatt på. Sørg for at det er tett og tilpasset ellers er alt bortkastet. Så ja, nå er jeg trygg. Jeg blir ikke smittet. Hahaha. Corona. Bring it on!

Er du lungesyk eller 80 år?

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett-to år med munnbind. 

For noe som er dødelig for 0,2% av de under 30 år - og nesten utelukkende de med svekket immunforsvar. 

Det hadde jeg aldri i verden utsatt meg selv for. 

Anonymkode: 0f0e7...eff

Blir gøy å se på stranden i sommer. Fullt av folk som soler seg med munnbind 😂

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og selger gnir seg i hendene. Hvor mye sa du at det kostet deg?

Anonymkode: 8febe...11a

500 spenn. Spiller ingen rolle. Jeg har masse spenn. Og kommer ikke til å daue av corona. Haha! Bring it on!

Skrevet

https://amp.theguardian.com/world/2020/feb/28/coronavirus-truth-myths-flu-covid-19-face-masks

Wearing a face mask is not an iron clad guarantee that you won’t get sick – viruses can also transmit through the eyes and tiny viral particles, known as aerosols, can still penetrate masks. However, masks are effective at capturing droplets, which is the main transmission route of coronavirus, and some studies have estimated a roughly five-fold protection versus no barrier. If you are likely to be in close contact with someone infected, a mask cuts the chance of the disease being passed on. If you’re just walking around town and not in close contact with others, wearing a mask is unlikely to make any difference.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å bruke en sånn i 7 timer? Jeg har brukt det i litt over en time på det lengste i luftsmitteisolat og fikk da nesten ikke puste til slutt, og måtte gå ut for å skifte. De koster vel 1000-lappen for en sånn pakke? 

Anonymkode: 4372d...af0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...