Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tenkt lenge på en operasjon, og jeg ønsker ikke en diskusjon rundt dette temaet da det er helt opp til meg hva jeg skal gjøre. 

Er det noen som har erfaringer fra forskjellige sykehus som gjerne vil dele? Vil helst gå til et sted jeg føler meg trygg og har hørt gode tilbakemeldinger fra, enn å ta det første beste jeg finner på google. 

Håper noen kommer med seriøse svar 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på? Tenkt på det i snart 20 år.. men ikke fått meg til å gjøre det. Føler meg så stygg nedentil. vet det er vanlig at noen har lange og noen korte , men jeg har ikke sett mange som ser ut som meg ift lengde. 

hvor lange er dine? har du plager også, eller det rent kosmetisk? 

Anonymkode: 66f9c...e60

• Liker 1
Skrevet

Sykehus? Du finner ingen sykehus som gjør dette Du kan finne en grisk privatklinikk som gjør hva som helst for pengene dine, men det er en sjanse. 

Anonymkode: 85fde...5c4

• Liker 6
Skrevet

Hiver meg på ! :) Har 3 cm lange indre kjønnslepper, alt for lange så jeg ønsker også å få dem redusert

Anonymkode: fff2c...160

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette lurer jeg også på? Tenkt på det i snart 20 år.. men ikke fått meg til å gjøre det. Føler meg så stygg nedentil. vet det er vanlig at noen har lange og noen korte , men jeg har ikke sett mange som ser ut som meg ift lengde. 

hvor lange er dine? har du plager også, eller det rent kosmetisk? 

Endelig noen som har tenkt det samme som meg, prøvde å spørre på jodel ang det her også men der fikk jeg bare svar som at jeg ikke burde gjøre det, eller hvorfor jeg ville gjøre det osv. 

Jeg føler meg også stygg nedentil, og har ALDRI sett noen med det utenom meg selv, kan hende de jeg kjenner som kanskje har det er like flaue og prøver å ikke vise de, men ikke vet jeg. Har ikke målt hvor lange de er men vil tro at de er 2-3 cm, har ikke sånne sykt plager, men noen bukser merker jeg det mer på enn andre, den største grunnen til at jeg vil gjøre det er vel kosmetisk, jeg sliter psykisk med det og sliter å gå lenger med enn gutt en one night stand fordi jeg rett og slett ikke vil stå rett opp og ned naken foran han/andre folk, sliter også med å finne bikinier på sommeren som går an å bruke uten at det ser ut som jeg har en liten penis. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjennomførte på Aviva, for 10 år siden. Anbefales!

Jeg føler meg tryggere på kroppen min og sex har blitt fantastisk mye friere.

Anonymkode: 55370...ff7

Skrevet

Jeg opererte også på Aviva, for ca 5 år siden. Veldig fornøyd og føler meg mye bedre:-) 

Anonymkode: 1b060...c86

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte også på Aviva, for ca 5 år siden. Veldig fornøyd og føler meg mye bedre:-) 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du først skriver at du sliter med det samme, så at privatklinikker gjør alt for penger, så at du hiver deg på, også at du opererte for 10 år siden også plutselig 5 år siden? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, amandiiis skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du først skriver at du sliter med det samme, så at privatklinikker gjør alt for penger, så at du hiver deg på, også at du opererte for 10 år siden også plutselig 5 år siden? 

Anonyme brukere er forskjellige personer. Se koden. 

• Liker 6
Skrevet
20 minutter siden, amandiiis skrev:

Endelig noen som har tenkt det samme som meg, prøvde å spørre på jodel ang det her også men der fikk jeg bare svar som at jeg ikke burde gjøre det, eller hvorfor jeg ville gjøre det osv. 

Jeg føler meg også stygg nedentil, og har ALDRI sett noen med det utenom meg selv, kan hende de jeg kjenner som kanskje har det er like flaue og prøver å ikke vise de, men ikke vet jeg. Har ikke målt hvor lange de er men vil tro at de er 2-3 cm, har ikke sånne sykt plager, men noen bukser merker jeg det mer på enn andre, den største grunnen til at jeg vil gjøre det er vel kosmetisk, jeg sliter psykisk med det og sliter å gå lenger med enn gutt en one night stand fordi jeg rett og slett ikke vil stå rett opp og ned naken foran han/andre folk, sliter også med å finne bikinier på sommeren som går an å bruke uten at det ser ut som jeg har en liten penis. 

Det er dette jeg også sliter med. Jeg har jo sett slike "vaginakart" på nettet og sett at det finnes flere som ser ut som meg, men jeg føler aldri at jeg ser dem der ute i virkeligheten. Jag ser mye nakne kvinner siden jeg både svømmer og trener en del, og jeg har fortsatt ikke sett noen som har sånn at de henger ut mellom bena og rett og slett ser ut som en liten penis. Min samboer sier at han ikke bryr seg om utseende på meg nedentil, men det er jo ikke bare utseende det handler om. Det er plagsomt hvis det kommer i klem og ser stygt ut i bikini som du nevner fordi de henger ut og skaper en slags minipenis .

Det eneste som holder meg tilbake er at jeg er redd for at jeg skal miste eller få nedsatt følsomheten eller ende opp med å få smerter ( For sånt kan jo skje ). 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vurderer dette og har tenkt på det en stund, men ikke starte å undersøke rundt det enda. Jeg har alltid hatt lange kjønnslepper og etter en fødsel ble jeg helt ommøblert der nede (uten å gå inn på flere detaljer om det). Hvordan det ser ut bryr jeg meg ikke så mye om, men det plager meg i hverdagen. Det klemmer når jeg bruker vanlige bukser, det gjør vondt å sitte, vanskelig under sex, osv. 

Men jeg er egentlig litt redd for operasjon uten at det strengt tatt er livsnødvendig. Litt redd for følsomheten etterpå, at noe skal gå galt eller at man skal få nye plager. Kanskje noen vil dele erfaringer?

Anonymkode: ad8d5...033

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonyme brukere er forskjellige personer. Se koden. 

Åja, nei bare gikk inn på alle sammen og alle ble lagd samme dato, men er vel kanskje bare sånn det står på alle

Skrevet
7 timer siden, amandiiis skrev:

Åja, nei bare gikk inn på alle sammen og alle ble lagd samme dato, men er vel kanskje bare sånn det står på alle

Ja det står det samme på alle. Så vi er flere ulike personer som du skille fra hverandre med koden vi har. 

Uansett, som sagt tok jeg kjønnsleppereduksjon for ca 5 år siden. Husker ikke helt, tror jeg var 27-28 år. På aviva i Oslo. Jeg hadde tenkt på det lenge, og er så glad for at jeg gjorde det. Det tok kort tid, og jeg hadde ingen plager i tiden etter eller nå mange etter.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det står det samme på alle. Så vi er flere ulike personer som du skille fra hverandre med koden vi har. 

Uansett, som sagt tok jeg kjønnsleppereduksjon for ca 5 år siden. Husker ikke helt, tror jeg var 27-28 år. På aviva i Oslo. Jeg hadde tenkt på det lenge, og er så glad for at jeg gjorde det. Det tok kort tid, og jeg hadde ingen plager i tiden etter eller nå mange etter.

Måtte du henvises fra fastlege? 

Anonymkode: 33124...360

Skrevet
7 hours ago, amandiiis said:

Det er én AnonymBrukerprofil. Men alle kan benytte seg av dem om de krysser av for post as anonymous. Du skiller med koden nederst. 

Du er sannsynligvis helt normal nedentil. 

Anonymkode: 7c118...5e9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Måtte du henvises fra fastlege? 

Anonymkode: 33124...360

Nei tok det privat:-) 

Skrevet

Dere som har operert, er dere like følsomme nedentil? Noe som føles annerledes etter operasjonen ? 

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har operert, er dere like følsomme nedentil? Noe som føles annerledes etter operasjonen ? 

Jeg er like følsom etter operasjonen hvertfall. Ingenting føles anderledes negativt sett.

Det positive er at jeg nå ikke merker noe til leppene i hverdagen. De henger seg ikke opp i trusa/buksa/whatever, de krøller seg ikke opp, de kommer ikke klem osv. Det er fantastisk å slippe alt det.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ytre del av klitoris

Ytre del av klitoris skal henge litt utenfor.

Eller har du tenkt å skjære av klitoris også?

Anonymkode: 0688e...eaa

• Liker 7
Skrevet

Jeg er rundt bilde 28, det ser ute om det indre er i ferd med å falle ut. Eneste forskjell er at leppene mine er minst dobbelt så lange som på bildet. Jeg kommer til å sjekke ut klinikken som ble nevnt på forrige side og krysser fingrene for at jeg snart kan gå rundt i truse uten at det rasper og gnir vondt mot leppene .

Skjermbilde 2020-02-29 kl. 15.06.38.png

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...