AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Jeg vet at jeg liker han godt, og vil bygge mer med ham. Dumt at jeg forteller det til ham eller må jeg ikke vise noe interesse i det hele tatt? Anonymkode: 7d3b4...23d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet at jeg liker han godt, og vil bygge mer med ham. Dumt at jeg forteller det til ham eller må jeg ikke vise noe interesse i det hele tatt? Anonymkode: 7d3b4...23d Det er han jeg vil har ,og det er jeg sikker på. Kan jeg fortelle ham da? Forsvinner han etterpå da? Anonymkode: 7d3b4...23d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: eller må jeg ikke vise noe interesse i det hele tatt? Hvordan kan du tro at det å ikke vise interesse i det hele tatt kan være den rette veien å gå? Det gir jo ingen mening. Er du interessert er det du som må ut av komfortsonen og vise interesse. Du som må risikere avvisning. Ditt ansvar, ellers vil det ikke skje noe som helst. Anonymkode: 5af74...317 5
Duftavsommerregn Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at jeg liker han godt, og vil bygge mer med ham. Dumt at jeg forteller det til ham eller må jeg ikke vise noe interesse i det hele tatt? Du vil her inne på KG få en del svar som sier at du ikke må vise for mye interesse. Det er bare tull alt sammen, en seriøs mann som liker deg vil sette umåtelig stor pris på at du viser interesse og initiativ! Du skal være ekstrem om det motsatte er tilfelle, da må det nesten bikke over i det sykelige. Men ovenfor de som ikke er interessert i annet en sex vil dette stemme, da er de bare interessert i at du viser interesse når de vil møte for å ha sex. Det er ALLTID slik. Viser du interesse og initiativ og en mann ikke liker det og trekker seg unna! Da vet du en ting, han er faktisk ikke interessert i deg, du kan bare gå videre. Og akkurat det samme gjelder menn som viser det samme ovenfor kvinner. Det er null forskjell på dette. Kvinner som er seriøse elsker at mannen viser interesse, og menn som er seriøse elsker at kvinnen viser interesse. Når det skjer fra begge sin side har du en match! Når det bare er fra den ene siden er det fiasko som ofte ender i et hekt. 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du tro at det å ikke vise interesse i det hele tatt kan være den rette veien å gå? Det gir jo ingen mening. Er du interessert er det du som må ut av komfortsonen og vise interesse. Du som må risikere avvisning. Ditt ansvar, ellers vil det ikke skje noe som helst. Anonymkode: 5af74...317 Wow! 👍 Utrolig bestemt holdning! Jeg vet hva jeg vil ha, jeg tar det jeg vil 🙂 Mitt ansvar å sørge for at jeg har det bra med meg selv!! Anonymkode: 7d3b4...23d
Duftavsommerregn Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow! 👍 Utrolig bestemt holdning! Jeg vet hva jeg vil ha, jeg tar det jeg vil 🙂 Mitt ansvar å sørge for at jeg har det bra med meg selv!! Dette er det eneste rette også! Voksne mennesker viser interesse ovenfor hverandre om de er interessert at noe mer skal komme ut av dette. Alt annet er bare barnslig,og noe som foregikk når man var fjortisser. Tåler den andre ikke at man viser interesse, er han/henne ikke interessert egentlig. Jo tidligere dette konstateres uansett grunn jo bedre! Ønsker dere å ta det rolig og se hvor det bærer hen? Kommunisere dette da! Alt annet er dødfødt. Jeg er ferdig med alt som heter manglende interesse og villighet til å vise initiativ fra en kommende partner. Da går jeg bare videre. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 Bare ikke gjør det foran alle kollegaene dine. Det blir bare utrolig kleint og dumt. Hadde en jente for en måned siden som kom bort, og viste enorm interesse. Jeg kunne jo ikke gjøre noe annet enn å være passiv der og da. Hun kom bort mens 10 andre kollega satt ved siden av og jobbet med papirarbeid, og det var helt stille i rommet. Det var helt klart hvorfor hun var der og vi snakket høyt. Anonymkode: b5832...7f8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #8 Skrevet 28. februar 2020 3 hours ago, Duftavsommerregn said: Du vil her inne på KG få en del svar som sier at du ikke må vise for mye interesse. Det er bare tull alt sammen, en seriøs mann som liker deg vil sette umåtelig stor pris på at du viser interesse og initiativ! Du skal være ekstrem om det motsatte er tilfelle, da må det nesten bikke over i det sykelige. Men ovenfor de som ikke er interessert i annet en sex vil dette stemme, da er de bare interessert i at du viser interesse når de vil møte for å ha sex. Det er ALLTID slik. Viser du interesse og initiativ og en mann ikke liker det og trekker seg unna! Da vet du en ting, han er faktisk ikke interessert i deg, du kan bare gå videre. Og akkurat det samme gjelder menn som viser det samme ovenfor kvinner. Det er null forskjell på dette. Kvinner som er seriøse elsker at mannen viser interesse, og menn som er seriøse elsker at kvinnen viser interesse. Når det skjer fra begge sin side har du en match! Når det bare er fra den ene siden er det fiasko som ofte ender i et hekt. Veldig sant! Har funnet ut at den beste måten å luke ut useriøse menn på er å vise interesse, har gjort det noen ganger og de har svart «...» og aldri hørt fra de igjen. Veldig fint å finne ut tidlig, så det dummeste man gjør er å holde igjen på interessen. Om mannen mot sin formodning skulle vært interessert i mer enn sex og fremdeles ikke taklet tegn på at kvinnen er interessert, er han følelsesmessig avstumpet/ødelagt og et mareritt å bygge et liv med. Så er vinn vinn å vise interesse 😊 Anonymkode: b5eab...850 1
solmåneogstjerner Skrevet 28. februar 2020 #9 Skrevet 28. februar 2020 Selvsagt må du vise at du er interessert. Er det noe å tenke på? Du trenger ikke å ta helt av og ringe ti ganger i døgnet. Men vis interesse og ta gjerne initiativ til noe. Det verste som kan skje er at du blir avvist. Men da har du ihvertfall prøvd. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå