Gå til innhold

Vondt å sitte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gjør vondt i livmor/området der når jeg sitter, hva er galt med meg?

Anonymkode: 0c83e...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstoppelse

Anonymkode: 965a5...e60

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstoppelse

Anonymkode: 965a5...e60

Fordøyelsen er helt fin! Går veldig ofte på do.

Skrevet

Det er jo umulig å si. Kan være alt fra luft i tarmen til endometriose til cyster. 

Anonymkode: 108e8...787

• Liker 2
Skrevet

Jeg får det når mensen nærmer seg. Fikk det ikke før, men de siste kanskje 5-6 årene, så symptomer på menstrasjon kan jo endre seg over tid. Men hvis du ikke kan koble det til syklusen kan du jo høre med legen dersom det ikke går over

Anonymkode: 7102d...1fb

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo umulig å si. Kan være alt fra luft i tarmen til endometriose til cyster. 

Er cyste farlig? Jeg fikk påvist cyste i livmor for noen måneder siden.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får det når mensen nærmer seg. Fikk det ikke før, men de siste kanskje 5-6 årene, så symptomer på menstrasjon kan jo endre seg over tid. Men hvis du ikke kan koble det til syklusen kan du jo høre med legen dersom det ikke går over

Det gjør også vondt å ha sex.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er cyste farlig? Jeg fikk påvist cyste i livmor for noen måneder siden.

Jeg vil tro legen har sagt noe om det i og med at du har fått det påvist? Om ikke så er det på sin plass å bestille time hos fastlegen. 

Skrevet

Jeg vil tro legen har sagt noe om det i og med at du har fått det påvist? Om ikke så er det på sin plass å bestille time hos fastlegen. 

De sa det var vanlig, men det var i forbindelse med min egglederbetennelse at de fant den. Hadde en abscess på den andre siden.

Skrevet

Da er det nok ikke så rart at det er vondt. Men da kan jo cysten ha blitt større/det kan ha kommet ny cyste hvis den forrige ble fjernet, så ville definitivt bestilt en time så den ikke sprekker til slutt hvis dette er tilfelle :) 

• Liker 1
Skrevet

Da er det nok ikke så rart at det er vondt. Men da kan jo cysten ha blitt større/det kan ha kommet ny cyste hvis den forrige ble fjernet, så ville definitivt bestilt en time så den ikke sprekker til slutt hvis dette er tilfelle :) 

(cyste i seg selv trenger jo absolutt ikke være farlig, og det er relativt vanlig, men ikke bra om den sprekker. Greit å bare få det sjekket! :) )

Skrevet

(cyste i seg selv trenger jo absolutt ikke være farlig, og det er relativt vanlig, men ikke bra om den sprekker. Greit å bare få det sjekket! :) )

Ok, bestiller time på mandag. Men det er vel på sykehusene de sjekker med ultralyd(eller hva det heter), legen bare ser inn i skjeden med spekter, mens det var på sykehuset jeg opplevde at de brukte en sånn stang med en rund kul på tuppen, som gjorde at de kunne se hva som var inni livmora og fant absessen og cysteret (sånn ultralyd når man skal se baby).

TS

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, bestiller time på mandag. Men det er vel på sykehusene de sjekker med ultralyd(eller hva det heter), legen bare ser inn i skjeden med spekter, mens det var på sykehuset jeg opplevde at de brukte en sånn stang med en rund kul på tuppen, som gjorde at de kunne se hva som var inni livmora og fant absessen og cysteret (sånn ultralyd når man skal se baby).

TS

Ja, det stemmer, men da kan du få en henvisning:)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det stemmer, men da kan du få en henvisning:)

Men siden sykehuset har fulgt meg opp før da jeg var innlagt der, kunne jeg kanskje ikke ha tatt en telefon direkte opp dit? 

TS

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men siden sykehuset har fulgt meg opp før da jeg var innlagt der, kunne jeg kanskje ikke ha tatt en telefon direkte opp dit? 

TS

Det høres ikke så dumt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...