Hjärtat Skrevet 7. mai 2020 #741 Del Skrevet 7. mai 2020 @Anine Elise Jeg har ikke hatt veldig sterke symptomer, da, men de symptomene du beskriver at du har nå, er typ like som det jeg har hatt hele tiden. Veldig vage og vanskelig å skille om det er symptomer eller om jeg bare er vanlig uggen. Skjønner man blir bekymret når det dabber av, men bare prøv å slapp av frem mot ultralyd, du får uansett ikke gjort noe til eller fra. ❤️ Jeg er 12+4 i dag, og vet at alt står bra til med lille, men føler meg likevel ikke gravid. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 7. mai 2020 #742 Del Skrevet 7. mai 2020 5 minutter siden, Anine Elise skrev: Flere som har få og svake eller ingen graviditetssymptomer? 😐 Jeg stusser på hvorfor jeg ikke er mer kvalm eller hvorfor jeg ikke kjenner mer enn jeg gjør.. Jeg føler meg veldig lite gravid enda, men er jo litt tidlig og kanskje..? 🧐 7+3 idag! I starten hadde jeg syke menssmerter, murringer og stikkinger, dette dabbet av og jeg kjenner nå kun litt stikkinger og at det tøyer litt der nede, spesielt ned mot lyskene 🤨 Ellers var jeg veldig kvalm i starten 🤢 Dette har også dabbet av, og det er kun på kveldstid jeg kjenner litt kvalme sånn nå og da. Her en kveld var jeg veldig kvalm og uvel, mens neste kveld var jeg ikke kvalm i det heletatt 🤪 Brystvortene var også kjempeømme i starten - nå er de kun ømme når jeg virkelig fryser 🥶 Eneste symptomet jeg virkelig kjenner godt til akkurat nå er at jeg er utrolig trøtt og sliten så å si hele tiden 🥱 ... og at jeg har mye utflod og har litt hard mage ... 😛 Flere som har/hadde det sånn? Skal på TUL tidlig neste uke, noe jeg både gruer og gleder meg litt til.. 😬 Hva om symptomene Har dabbet av fordi det ikke er noe inni der eller om utviklingen har stoppet opp? Gleder meg til å eventuelt utelukke at noe er galt, og håper at jeg bare er heldig som har så få og svake symptomer.. 😅😥 Jeg har det også litt sånn! Har fått en del stikkinger og murringer i lysken igjen den siste uka nå, er 8+6. Merket at mine symptomer ble nesten borte etter min forrige ultralyd! Ble målt 5+3, og tenkte det kom til å gå til grunne! Merket da at mange av symptomene sitter i hodet, fordi jeg tolket det som et dårlig tegn! Etter at jeg fikk roet meg litt igjen, merker jeg at jeg fremdeles blir veldig fort sliten, og blir tidligere trøtt på kvelden. Tenker at jeg har svakere symptomer fordi kvalmen er mindre og brystene litt mindre ømme! Men jeg sliter litt med mat om dagen🙈 Blir fort sulten men har lite matlyst, helt til jeg spiser😂 Går mye i knekkebrød med majones og falukorv om dagen, er ikke så mye annet som smaker!😅 "cravings" er også der fremdeles hos meg, og merker at jeg har et stort behov for å ha appelsinjuice, bananer, isbiter og saftis i hus😂 Jeg er også mer emosjonell, og har svingende humør om dagen😂😂 Har også litt lavt blodtrykk så blir fort svimmel. At du merker lite symptomer kan være helt normalt. Da jeg hadde min MA hadde jeg fremdeles symptomer fordi kroppen min fremdeles trodde jeg var gravid! Jeg fikk totalt sjokk da gyn konstantert MA, kom helt ut av det blå for meg! Noen får nok mindre symptomer pga MA, men for de fleste går symptomene opp og ned uansett!😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 7. mai 2020 #743 Del Skrevet 7. mai 2020 16 minutter siden, Hjärtat skrev: @Anine Elise Jeg har ikke hatt veldig sterke symptomer, da, men de symptomene du beskriver at du har nå, er typ like som det jeg har hatt hele tiden. Veldig vage og vanskelig å skille om det er symptomer eller om jeg bare er vanlig uggen. Skjønner man blir bekymret når det dabber av, men bare prøv å slapp av frem mot ultralyd, du får uansett ikke gjort noe til eller fra. ❤️ Jeg er 12+4 i dag, og vet at alt står bra til med lille, men føler meg likevel ikke gravid. 😂 Sant! ❤️ Jordmor sa på kontroll igår at de kunne ta noen tester for meg denne uka for å gi meg svar på dette, men siden jeg uansett skal på TUL tidlig neste uke så sa jeg at jeg kunne vente! 😊 Jordmor mente også at jeg bare måtte prøve å slappe av.. 😅 Takk for svar - godt at jeg ikke er alene med å føle det sånn! ❤️😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 7. mai 2020 #744 Del Skrevet 7. mai 2020 19 minutter siden, Hopptimisten skrev: Jeg har det også litt sånn! Har fått en del stikkinger og murringer i lysken igjen den siste uka nå, er 8+6. Merket at mine symptomer ble nesten borte etter min forrige ultralyd! Ble målt 5+3, og tenkte det kom til å gå til grunne! Merket da at mange av symptomene sitter i hodet, fordi jeg tolket det som et dårlig tegn! Etter at jeg fikk roet meg litt igjen, merker jeg at jeg fremdeles blir veldig fort sliten, og blir tidligere trøtt på kvelden. Tenker at jeg har svakere symptomer fordi kvalmen er mindre og brystene litt mindre ømme! Men jeg sliter litt med mat om dagen🙈 Blir fort sulten men har lite matlyst, helt til jeg spiser😂 Går mye i knekkebrød med majones og falukorv om dagen, er ikke så mye annet som smaker!😅 "cravings" er også der fremdeles hos meg, og merker at jeg har et stort behov for å ha appelsinjuice, bananer, isbiter og saftis i hus😂 Jeg er også mer emosjonell, og har svingende humør om dagen😂😂 Har også litt lavt blodtrykk så blir fort svimmel. At du merker lite symptomer kan være helt normalt. Da jeg hadde min MA hadde jeg fremdeles symptomer fordi kroppen min fremdeles trodde jeg var gravid! Jeg fikk totalt sjokk da gyn konstantert MA, kom helt ut av det blå for meg! Noen får nok mindre symptomer pga MA, men for de fleste går symptomene opp og ned uansett!😊 Helt sikkert at mye sitter i hodet! Jeg overtenker alt, og prøver stadig å tolke.. 😬 Får trøste meg med at jeg i det hele tatt kjenner på disse strekkene i lysken, trøttheten og at jeg er konstant sulten! 🤣 Krysser fingrene! 😍🤞🏼 Kroppen er så rar.. 😳 Ikke rart at det er sagt at det ikke er noen fasit på dette her.. 😅 Takk for svar ❤️ Godt å vite at man ikke er alene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 7. mai 2020 #745 Del Skrevet 7. mai 2020 Er så innmari kvalm nå, føler jeg blir bare verre og verre. Er 11+0 i dag, og bare venter på det skal gå over. Var kvalm med førstemann også, da gikk det over i uke 13. Håper det gir seg om 1 til 2 uker 🤞 Dere som er litt lenger på vei, har kvalmen begynt å avta og energien på vei tilbake? 😊 Har dere andre begynt å kjenne toppen på livmoren? Det kjennes ut som min er halvveis opp til navelen allerede 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 7. mai 2020 #746 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg har følt kvalmen har vært litt bedre en uke ca nå, men får likevel skikkelige kvalmebølger plutselig. I dag var det like før jeg måtte stoppe bilen for å kaste opp🙈 er 11+6 nå. Energien synes jeg bare blir værre og værre😅 Lurte på om jeg begynte å kjennw livmor for noen dager siden, men veldig i tvil. Er liksom litt hardere på et sted, langt nede, men kan være noe annet jeg kjenner😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 7. mai 2020 Forfatter #747 Del Skrevet 7. mai 2020 @Hopptimisten Har du vært hos ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 7. mai 2020 #748 Del Skrevet 7. mai 2020 Det ble ny MA på meg! 💔😭😭😭💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 7. mai 2020 #749 Del Skrevet 7. mai 2020 27 minutter siden, Hopptimisten skrev: Det ble ny MA på meg! 💔😭😭😭💔 Åååneeeeeiii 😓💔 Vet at det kanskje ikke er så mange ord som kan være til hjelp nå.. Sender deg en stor klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 7. mai 2020 #750 Del Skrevet 7. mai 2020 1 time siden, Hopptimisten skrev: Det ble ny MA på meg! 💔😭😭😭💔 Sender deg mange store klemmer♥️♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 7. mai 2020 #751 Del Skrevet 7. mai 2020 1 time siden, Hopptimisten skrev: Det ble ny MA på meg! 💔😭😭😭💔 Neeei, så utrolig trist å høre! 😔❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 7. mai 2020 #752 Del Skrevet 7. mai 2020 3 timer siden, Hopptimisten skrev: Det ble ny MA på meg! 💔😭😭😭💔 Nei og nei.😭 Så forferdelig trist og kjedelig. 😔 Tenker på deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 7. mai 2020 #753 Del Skrevet 7. mai 2020 Så trist @Hopptimisten 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AHO Skrevet 7. mai 2020 #754 Del Skrevet 7. mai 2020 3 timer siden, Hopptimisten skrev: Det ble ny MA på meg! 💔😭😭😭💔 Ånei 😱😱😥 så trist å lese. Sender mange gode klemmer ♥️♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 7. mai 2020 #755 Del Skrevet 7. mai 2020 Ååå så trist @Hopptimisten😢😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumpus Skrevet 7. mai 2020 #756 Del Skrevet 7. mai 2020 Så trist @Hopptimisten😢💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 7. mai 2020 #757 Del Skrevet 7. mai 2020 6 timer siden, Hopptimisten skrev: Det ble ny MA på meg! 💔😭😭😭💔 Å nei! 😫😫😫 Det var trist å høre! Lykke til med du har foran deg. Ønsker deg alt godt!❣️ Dersom du leser og orker å svare, så lurer jeg på om det var noe som kom som lyn fra klar himmel, eller om du hadde mistanker? Uansett er det forferdelig. Klem til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 8. mai 2020 #758 Del Skrevet 8. mai 2020 Takk, dere er fine💕 Jeg er helt knust, men det går nok over! 💔 Synes det er kjipt å tenke på hva jeg må igjennom på sykehuset nå, for det er virkelig det værste jeg har opplevd! 😭Siden det er min tredje gang, så kan jeg vel hvertfall begynne med utredning, så det er jo noe! @mingrid jeg fikk en skikkelig dårlig følelse da jeg ble satt 17 dager tilbake på TUL forrige uke, og ble enda mer stresset da jeg hadde en liten blødning etter samleie på søndag. Allikevel har jeg følt meg gravid, og legen sa det sannsynligvis ikke var noe å bekymre seg for! Har hatt en dårlig magefølelse den siste uken, og stresset veldig, men vanskelig å si om det bare var fordi jeg var livredd for å få en dårlig beskjed igjen💔😢 Da trekker jeg meg ut av gruppen, lykke til dere fine damer! Jeg heier på dere 💕 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 9. mai 2020 #759 Del Skrevet 9. mai 2020 Hva tenker dere om graviditetsforsikring? Kjenner meg usikker på om jeg skal bestille, men hadde jo vært greit å hatt om noe plutselig skulle skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 9. mai 2020 #760 Del Skrevet 9. mai 2020 22 minutter siden, månki skrev: Hva tenker dere om graviditetsforsikring? Kjenner meg usikker på om jeg skal bestille, men hadde jo vært greit å hatt om noe plutselig skulle skje... I appen Preglife står det at man får gratis gravidforsikring hos IF, tenker å benytte meg av det om det faktisk er gratis! 😁 I går var jeg ute og så på vogner, og jeg har bestemt oss for Bugaboo Fox eller Buffalo, i marineblå😍 Den matcher våre krav perfekt. Er lett, liten, ser ganske klassisk ut, var god å trille, og man kan låse forhjulene. Med adapter kan bilstolen festes på. Skal kjøpe brukt, så greit å kunne legge inn søk tidlig! Snakket også med ei venninne nå, og de skal straks kvitte seg med bilstolen de har, ble kjøpt ny i desember og jeg stoler fullt på dem, så da blir det brukt bilstol og. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå