Hopptimisten Skrevet 1. mai 2020 #681 Del Skrevet 1. mai 2020 28 minutter siden, Idapida567 skrev: Jeg Skal tilbake Mandag 😳(2 uker siden jeg var inne sist). Prøver å forberede meg på det værste da - Å sjekker alltid om det er blod på papiret 😂 Lengste 2 ukene i mitt liv, grusomt å ikke vite 🙄 Er helt enig med deg, er helt uutholdelig å måtte vente! Jeg sjekker også etter blod på papiret heke tiden, hjelper ikke akkurat med litt økt utflod de siste dagene heller! 😅 Men heldigvis ikke noe tegn til rosa/rødt/brunt! Krysser fingrene for at det går fint for oss begge 💕🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 1. mai 2020 #682 Del Skrevet 1. mai 2020 På 30.4.2020 den 7.52, KaffeLurker skrev: Så gøy @Lumpus! Hvor langt er du på vei nå? Var det gøy å se? ☺️ Gratulerer med gutt @-C-!! Så morsomt å få vite! Hva har du fra før? Var du inne på fosterdiagnostikk? Jeg fikk beskjed om at alt alt så normalt ut, men at hun overlegen ikke drev med fosterdiagnostikk, for det gjør de kun på bestemte plasser. Da blir jeg nervøs med en gang. SELV om hun sa at alt så helt normalt ut, så får jeg en sånn plagsom tanke om at kanskje det er noe feil likevel.. @KaffeLurker hei:) jeg har to jenter fra før av! Ja jeg har vært inne på fosterdiagnostikk da jeg er 37 år. Var på sykehuset offentlig, men dro til Jessheim til en spesialist i tillegg, som var HELT fantastisk flink! Offentlig var utrolig dårlig i forhold! Anbefales! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 2. mai 2020 #683 Del Skrevet 2. mai 2020 17 timer siden, Idapida567 skrev: Jeg Skal tilbake Mandag 😳(2 uker siden jeg var inne sist). Prøver å forberede meg på det værste da - Å sjekker alltid om det er blod på papiret 😂 Lengste 2 ukene i mitt liv, grusomt å ikke vite 🙄 Da skal jeg krysse alt jeg har på mandag 🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞 11 timer siden, -C- skrev: @KaffeLurker hei:) jeg har to jenter fra før av! Ja jeg har vært inne på fosterdiagnostikk da jeg er 37 år. Var på sykehuset offentlig, men dro til Jessheim til en spesialist i tillegg, som var HELT fantastisk flink! Offentlig var utrolig dårlig i forhold! Anbefales! Da er det ekstra stas med en gutt i tillegg da! Så moro! Så kjedelig at det offentlige tilbudet var så dårlig i forhold! Det burde ikke være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop2020 Skrevet 2. mai 2020 #684 Del Skrevet 2. mai 2020 Heihei 😃 dette var gøy, vil også «melde meg på» her! Gravid for første gang og har termin i midten av november. Har altså brukt veeeldig mye tid på googling de siste ukene. Er i uke 12+2 nå og var på TUL i uke 10. Da så alt normalt ut. Det jeg lurer på først og fremst er når dere forteller nyheten til verden rundt? Har nettopp fortalt foreldre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 2. mai 2020 #685 Del Skrevet 2. mai 2020 10 minutter siden, Lollipop2020 skrev: Heihei 😃 dette var gøy, vil også «melde meg på» her! Gravid for første gang og har termin i midten av november. Har altså brukt veeeldig mye tid på googling de siste ukene. Er i uke 12+2 nå og var på TUL i uke 10. Da så alt normalt ut. Det jeg lurer på først og fremst er når dere forteller nyheten til verden rundt? Har nettopp fortalt foreldre. Hei og velkommen:) vi ventet til vi var 13+ før vi fortalte! Nå er det helt offisielt! Ventet til vi var godt over uke 12 for å gardere oss litt + at det synes for godt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 2. mai 2020 #686 Del Skrevet 2. mai 2020 3 timer siden, Lollipop2020 skrev: Heihei 😃 dette var gøy, vil også «melde meg på» her! Gravid for første gang og har termin i midten av november. Har altså brukt veeeldig mye tid på googling de siste ukene. Er i uke 12+2 nå og var på TUL i uke 10. Da så alt normalt ut. Det jeg lurer på først og fremst er når dere forteller nyheten til verden rundt? Har nettopp fortalt foreldre. Velkommen og gratulerer 😁 ❤️ Jeg er også 12+2 idag! Så gøy! 😄 Her er det kun min nærmeste familie som vet. Ingen venner enda. Tenkte å vente med å fortelle så lenge som mulig til jeg føler meg mer trygg grunnet to SA bak meg, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge 🙈 Var også på TUL i uke 10 og skal på nytt på tirsdag når jeg er 12+5 😁 Når er terminen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop2020 Skrevet 2. mai 2020 #687 Del Skrevet 2. mai 2020 10 minutter siden, Deseo skrev: Velkommen og gratulerer 😁 ❤️ Jeg er også 12+2 idag! Så gøy! 😄 Her er det kun min nærmeste familie som vet. Ingen venner enda. Tenkte å vente med å fortelle så lenge som mulig til jeg føler meg mer trygg grunnet to SA bak meg, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge 🙈 Var også på TUL i uke 10 og skal på nytt på tirsdag når jeg er 12+5 😁 Når er terminen din? Oi så gøy🤩 har termin 15.november! Har ikke planlagt enda en ultralyd før den ordinære, men det er ikke sikkert jeg klarer å vente 🙈 Har veldig lyst til å fortelle venner også, men litt usikker på om det er for tidlig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop2020 Skrevet 2. mai 2020 #688 Del Skrevet 2. mai 2020 3 timer siden, -C- skrev: Hei og velkommen:) vi ventet til vi var 13+ før vi fortalte! Nå er det helt offisielt! Ventet til vi var godt over uke 12 for å gardere oss litt + at det synes for godt nå! Begynner å synes litt her også, men fortsatt mulig å skjule 🙈 må nok fortelle på jobb på mandag, da det planlegges div prosjekter til høsten, spent og litt nervøs for reaksjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 2. mai 2020 #689 Del Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, Lollipop2020 skrev: Oi så gøy🤩 har termin 15.november! Har ikke planlagt enda en ultralyd før den ordinære, men det er ikke sikkert jeg klarer å vente 🙈 Har veldig lyst til å fortelle venner også, men litt usikker på om det er for tidlig 😅 Lik her 😄 min vil ikke endres da det er ivf baby 😍 Jeg er så nervevrak så må ha en del ultralyd frem til ordinær. Tror ikke jeg vil klare å slappe av i det hele tatt 😬😬🙈 Skal orøve å vente med å fortelle det til venner til etter uke 16 iallefall. Men vi får se. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 2. mai 2020 #690 Del Skrevet 2. mai 2020 Jeg får et lite stikk i magen innimellom I løpet av dagen. Startet igår. Og kommer noen ganger når jeg setter med ned. Tror ikke det er i livmoren da det er veldig til høyre for magen. Nesten mot siden/ryggen hvis dere skjønner hva jeg mener. Noen som har opplevd noe lignende? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 2. mai 2020 #691 Del Skrevet 2. mai 2020 21 minutter siden, Deseo skrev: Jeg får et lite stikk i magen innimellom I løpet av dagen. Startet igår. Og kommer noen ganger når jeg setter med ned. Tror ikke det er i livmoren da det er veldig til høyre for magen. Nesten mot siden/ryggen hvis dere skjønner hva jeg mener. Noen som har opplevd noe lignende? 🤔 Ja, jeg har stikk i magen «hele tida». Noen ganger i siden av brystet også, spesielt på venstre side ved puppen.. noen ganger er det i livmoren, men som regel høyere opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 3. mai 2020 #692 Del Skrevet 3. mai 2020 10 timer siden, mingrid skrev: Ja, jeg har stikk i magen «hele tida». Noen ganger i siden av brystet også, spesielt på venstre side ved puppen.. noen ganger er det i livmoren, men som regel høyere opp. Får du det på "spesifikke" steder? Her kom det kun på et og samme sted en dag og beveget seg litt nedover neste dag. 😬 Kommer kanskje 5-10 ganger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 3. mai 2020 #693 Del Skrevet 3. mai 2020 6 timer siden, Deseo skrev: Får du det på "spesifikke" steder? Her kom det kun på et og samme sted en dag og beveget seg litt nedover neste dag. 😬 Kommer kanskje 5-10 ganger om dagen Det har vært på ganske spesifikke steder ja, men de siste to dagene har jeg ikke merket noe spesifikt til det. Vil si det stort sett har vært på samme sted et par dager, deretter har det flyttet seg og vært spesifikt et annet sted et par dager. Har hatt det flere steder samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 3. mai 2020 #694 Del Skrevet 3. mai 2020 3 timer siden, mingrid skrev: Det har vært på ganske spesifikke steder ja, men de siste to dagene har jeg ikke merket noe spesifikt til det. Vil si det stort sett har vært på samme sted et par dager, deretter har det flyttet seg og vært spesifikt et annet sted et par dager. Har hatt det flere steder samtidig. Merkelig dette.. Tar det med ro da det ikke kommer i livmora, men lurer veldig på hva det kommer av. 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 3. mai 2020 #695 Del Skrevet 3. mai 2020 Bestilte meg en doppler fra babyplan i dag. Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det, men etter en senabort i høst så bekymrer jeg veldig ofte. Men skal begrense meg til å kun bruke den maks 1 gang i uken frem til jeg begynner å kjenne liv. Gleder meg veldig til å kjenne liv nå, elsker følelsen av en levende baby inn i meg, syns det er så koselig. Er noen uker igjen, men "innbiller" meg stadig at jeg kjenner noe (men det er alt for tidlig 😅) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 3. mai 2020 #696 Del Skrevet 3. mai 2020 Flere som opplever en lett blødning etter samleie? Jeg hadde det sist svangerskap, og det endte ikke så bra! Men hatt det igjen nå kun en gang, og blir litt stresset fordi jeg har mistet to ganger tidligere! 😬 Kommer en lett blødning uten klumper, som gir seg raskt igjen. Tror ikke det skal være noe farlig, men blir jo veldig stresset og tenker det værste med en gang! 🙈😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 3. mai 2020 #697 Del Skrevet 3. mai 2020 1 time siden, Hopptimisten skrev: Flere som opplever en lett blødning etter samleie? Jeg hadde det sist svangerskap, og det endte ikke så bra! Men hatt det igjen nå kun en gang, og blir litt stresset fordi jeg har mistet to ganger tidligere! 😬 Kommer en lett blødning uten klumper, som gir seg raskt igjen. Tror ikke det skal være noe farlig, men blir jo veldig stresset og tenker det værste med en gang! 🙈😵 Opplever det ikke selv, men er ganske normalt fordi slimhinnene fylles med mer blod når man er gravid. https://www.babyverden.no/gravid/er-det-farlig-a-blo-etter-samleie/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 4. mai 2020 #698 Del Skrevet 4. mai 2020 9+0 - TUL nr 2 overstått: Spira mi var helt perfekt, hjerte dunket som det skulle, størrelsen var kommet opp i normal 🍾 🥳 Fikk «ny» termin. 9.Desember - i følge app er det 10.desember 🤷🏼♀️ Legen sa jeg kunne senke skuldrene å begynne se etter barnevogn nå 😅 Tror jeg venter noen uker til med det 😂 Hvordan går det med dere? Flere som blir helt skjelven om de ikke spiser på 3-4 timer? Må ha snacks med meg over alt.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 4. mai 2020 #699 Del Skrevet 4. mai 2020 Så fint å høre @Idapida567😁💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. mai 2020 #700 Del Skrevet 4. mai 2020 Ååå nå ble jeg glad @Idapida567 ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå