månki Skrevet 21. april 2020 #541 Del Skrevet 21. april 2020 @Idapida567 hvordan gikk det på tul idag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 21. april 2020 #542 Del Skrevet 21. april 2020 4 timer siden, Rediken skrev: Er 8+5 i dag, har vært med jordmor i dag. Fikk beskjed om at partner ikke kunne være med på ordinær ultralyd, som er ganske leit. Har ikke sagt noe til mannen enda siden han har gledet seg til det 😕 Er veldig opp og ned i formen dag for dag. Noen dager merker jeg knapt at jeg er gravid. Mens andre dager er jeg skikkelig kvalm, trøtt og har hodepine. I dag har vært en slik dag, har kastet opp flere ganger og sovet på sofaen (noe jeg ellers aldri gjør midt på dag!). Kjenner jeg gleder meg til 2. trimester nå, siden formen og energinivået sannsynligvis blir mye bedre 😊 Jeg har kun vært på TUL, men der spurte jeg om det var greit at jeg kunne filme hele timen for å vise mannen. Det var selvsagt greit ☺️ Har og hørt om fler som har mannen på FaceTime underveis. Selvsagt ikke helt det samme, men kanskje en liten trøst for han? ☺️ @Vestalinn, så godt å høre! Jeg er ikke spesielt aktiv på sosiale medier, så jeg kommer nok ikke til å poste noe før evt bønna er født ☺️ Sist synes jeg det var litt gøy å ikke si noe før jeg møtte folk med den synlige magen ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 21. april 2020 #543 Del Skrevet 21. april 2020 1 time siden, månki skrev: @Idapida567 hvordan gikk det på tul idag? Gikk ikke så bra - jeg var litt forberedt på enten / eller... Fikk sett det lille hjertet dunke, det var jo fint helt til han sa det var litt lite for «alderen», hele 3 dager mindre enn det burde være (prøverør så vet jo eksakt dato). Han sa dersom det hadde vært - 5+ dager mindre Så kunne de si mer sikkert at mest sannsynlig kom det til å ende i SA. Blææ... Så nå må jeg vente 2 uker til neste TUL (eller på SA 😫). Spurde legen i det jeg gikk ut døra om dette kom til å gå bra, fikk til svar: JAAAA, du har mange fine embryo på frys, dette kommer til å gå veldig bra... Tenkte jo med meg selv da at legen ikke hadde store håpet her 🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 21. april 2020 #544 Del Skrevet 21. april 2020 Ååå, så trist å høre @Idapida567! Føler med deg❤️ Utrolig kjedelig å bare gå å vente! 😔 krysser alt jeg har for at det skal gå bra 🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 21. april 2020 #545 Del Skrevet 21. april 2020 Så kjedelig å høre @Idapida567. Men min litt begrensede kunnskap må si at jeg ikke synes det høres så ille ut? Det er vanskelig å måle nøyaktig når de er så små. Samt at de vokser litt i rykk og napp så tidlig.Jeg ble jo f.eks målt til 6 dager lengre, men vet jo nøyaktig befruktningsdato. Hørt om noen med IVF som ble målt en hel uke bak, men alt var normalt ved neste UL. Syns legen virket veldig negativ her, alt jeg leser tilsier at det ikke skal være en grunn for å konkludere så negativt. Håper virkelig alt ser fint ut om 2 uker!❤ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 21. april 2020 #546 Del Skrevet 21. april 2020 1 time siden, Idapida567 skrev: Gikk ikke så bra - jeg var litt forberedt på enten / eller... Fikk sett det lille hjertet dunke, det var jo fint helt til han sa det var litt lite for «alderen», hele 3 dager mindre enn det burde være (prøverør så vet jo eksakt dato). Han sa dersom det hadde vært - 5+ dager mindre Så kunne de si mer sikkert at mest sannsynlig kom det til å ende i SA. Blææ... Så nå må jeg vente 2 uker til neste TUL (eller på SA 😫). Spurde legen i det jeg gikk ut døra om dette kom til å gå bra, fikk til svar: JAAAA, du har mange fine embryo på frys, dette kommer til å gå veldig bra... Tenkte jo med meg selv da at legen ikke hadde store håpet her 🤦🏼♀️ Så leit å høre! 😔 Håper virkelig det viser seg å ikke være noe feil og at alt er bra! ❤️ Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 21. april 2020 #547 Del Skrevet 21. april 2020 1 time siden, Idapida567 skrev: Gikk ikke så bra - jeg var litt forberedt på enten / eller... Fikk sett det lille hjertet dunke, det var jo fint helt til han sa det var litt lite for «alderen», hele 3 dager mindre enn det burde være (prøverør så vet jo eksakt dato). Han sa dersom det hadde vært - 5+ dager mindre Så kunne de si mer sikkert at mest sannsynlig kom det til å ende i SA. Blææ... Så nå må jeg vente 2 uker til neste TUL (eller på SA 😫). Spurde legen i det jeg gikk ut døra om dette kom til å gå bra, fikk til svar: JAAAA, du har mange fine embryo på frys, dette kommer til å gå veldig bra... Tenkte jo med meg selv da at legen ikke hadde store håpet her 🤦🏼♀️ Krysser alt jeg har for at det fortsatt er et bankende hjerte der om to uker♥️ jeg kan ikke så mye om prøverør, men selv om befruktelsen fant sted på x-dato kan ikke det ha tatt noen dager før det festet seg? Eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AHO Skrevet 21. april 2020 #548 Del Skrevet 21. april 2020 1 time siden, Idapida567 skrev: Gikk ikke så bra - jeg var litt forberedt på enten / eller... Fikk sett det lille hjertet dunke, det var jo fint helt til han sa det var litt lite for «alderen», hele 3 dager mindre enn det burde være (prøverør så vet jo eksakt dato). Han sa dersom det hadde vært - 5+ dager mindre Så kunne de si mer sikkert at mest sannsynlig kom det til å ende i SA. Blææ... Så nå må jeg vente 2 uker til neste TUL (eller på SA 😫). Spurde legen i det jeg gikk ut døra om dette kom til å gå bra, fikk til svar: JAAAA, du har mange fine embryo på frys, dette kommer til å gå veldig bra... Tenkte jo med meg selv da at legen ikke hadde store håpet her 🤦🏼♀️ Krysser fingrene for deg. Jeg håper og har stor tro på at dette skal gå fint 😊 De to ukene kommer sikkert til å gå tregt🙄 Håper virkelig at du fortsatt vil se et bankende hjerte på neste tul♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AHO Skrevet 21. april 2020 #549 Del Skrevet 21. april 2020 10 timer siden, Anine Elise skrev: Dere som er kvalme og som spyr, når begynte det hos dere? Jeg kan bli akutt kvalm og uvel, men har ikke kastet opp enda 😊 Er bare 5+1 da, så det er kanskje litt tidlig iforhold til «normalen»? 😊 Jeg ble kvalm rundt uke 5 men kastet ikke opp før i uke 6. Det tok helt av i uke 7-9. Er i uke 10 idag og jeg føler meg mer som meg selv igjen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 21. april 2020 #550 Del Skrevet 21. april 2020 22 minutter siden, AHO skrev: Jeg ble kvalm rundt uke 5 men kastet ikke opp før i uke 6. Det tok helt av i uke 7-9. Er i uke 10 idag og jeg føler meg mer som meg selv igjen 😂 Interessant! 😂 Det blir spennende å se hvordan det utvikler seg her hos meg! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 22. april 2020 #551 Del Skrevet 22. april 2020 Takk for gode ord @Hopptimisten @bondekone @Anine Elise @AHO @månki -Litt usikker på når de begynner og «telle», men embryoet utvikler seg vel før det fester seg? Eller? Mitt embryo ble jo satt inn når det var 2 dager gammelt. Frister å bestille en UL time neste uke også... MEN - nå ligger jeg faktisk på baderoms gulvet, ble helt svimmel å kaldsvetter - jaggu begynte jeg å kaste opp... Hatt 2 runder nå... (flaks jeg har hjemmekontor). Så, enten symptom eller så blir jeg dårlig av hele denne ventingen 🤷🏼♀️😂 Når dere blir kvalm og kaster opp - er det som vanlige «spysyken» Syns dere? Eller merker dere forskjell? 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 22. april 2020 #552 Del Skrevet 22. april 2020 Håper det er et godt tegn!!! 😁🥰 Heier på deg og spiren din! Hvis du er usikker så er det veldig lenge å vente to uker, jeg ville nok bestilt en ny time selv hvis det var meg! Jeg har bestilt meg time til TUL nå🙈 Omg, jeg gruer meg! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AHO Skrevet 22. april 2020 #553 Del Skrevet 22. april 2020 1 time siden, Idapida567 skrev: Takk for gode ord @Hopptimisten @bondekone @Anine Elise @AHO @månki -Litt usikker på når de begynner og «telle», men embryoet utvikler seg vel før det fester seg? Eller? Mitt embryo ble jo satt inn når det var 2 dager gammelt. Frister å bestille en UL time neste uke også... MEN - nå ligger jeg faktisk på baderoms gulvet, ble helt svimmel å kaldsvetter - jaggu begynte jeg å kaste opp... Hatt 2 runder nå... (flaks jeg har hjemmekontor). Så, enten symptom eller så blir jeg dårlig av hele denne ventingen 🤷🏼♀️😂 Når dere blir kvalm og kaster opp - er det som vanlige «spysyken» Syns dere? Eller merker dere forskjell? 🤔 Jeg synes spysyken bygger seg litt tregere opp enn den kvalmen jeg har hatt. Jeg fikk sånn plutselig kvalme og plutselige brekninger/oppkast. Veldig kjekt når jeg var i butikken osv 😛 Men kvalmen kunne slå skikkelig hardt og vare lenge. Svimmel ble jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 22. april 2020 #554 Del Skrevet 22. april 2020 1 time siden, Idapida567 skrev: Takk for gode ord @Hopptimisten @bondekone @Anine Elise @AHO @månki -Litt usikker på når de begynner og «telle», men embryoet utvikler seg vel før det fester seg? Eller? Mitt embryo ble jo satt inn når det var 2 dager gammelt. Frister å bestille en UL time neste uke også... MEN - nå ligger jeg faktisk på baderoms gulvet, ble helt svimmel å kaldsvetter - jaggu begynte jeg å kaste opp... Hatt 2 runder nå... (flaks jeg har hjemmekontor). Så, enten symptom eller så blir jeg dårlig av hele denne ventingen 🤷🏼♀️😂 Når dere blir kvalm og kaster opp - er det som vanlige «spysyken» Syns dere? Eller merker dere forskjell? 🤔 Krysser fingrene for deg 🤞🤞 Tenk så rart at man nesten jubler over kvalme og oppkast 🙈 Håper virkelig det er et godt tegn ❤️🤞 (men at du slipper å kaste opp likevel). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 23. april 2020 #555 Del Skrevet 23. april 2020 Hvordan går det med dere? Er dere flinke til å trene? Jeg var inne i en god flow før korona, men har heeelt falt ut nå. 🙄😣 Tenker det er bra å være i litt form før fødsel🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 23. april 2020 #556 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg trente ikke veldig hardt før jeg ble gravid så holder meg til mosjon nå også. Går turer flere ganger i uken. Men merker jeg er ekstremt trøtt hele tiden så blir en utfordring i dag kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 23. april 2020 #557 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg har vært egentlig flink til å trene de siste årene, men i periode med MA og SA og graviditet så er jeg så sliten, og blir så utrolig fort andpusten så har holdt meg til å gå lange turer! Håper på å få overskudd til å komme i gang med styrketreningen igjen snart! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 23. april 2020 #558 Del Skrevet 23. april 2020 3 timer siden, Hjärtat skrev: Hvordan går det med dere? Er dere flinke til å trene? Jeg var inne i en god flow før korona, men har heeelt falt ut nå. 🙄😣 Tenker det er bra å være i litt form før fødsel🙄 Trener ingenting nå. Er sliten, trøtt, kvalm og har ikke overskudd til det nå. Jeg har tidligere svangerskap hatt mye energi og overskudd i perioden uke 12 til ca. 32-34. Satser på jeg får gått en del turer og trimmet meg da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 23. april 2020 #559 Del Skrevet 23. april 2020 Godt å høre at det ikke bare er meg. Er mye ute og går og får mine 10 000 skritt, minst. Men skulle nok fått opp pulsen litt. Får ta meg i nakkeskinnet snart. Kan ikke skylde på spesielt dårlig form heller.🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 23. april 2020 #560 Del Skrevet 23. april 2020 6 timer siden, Hjärtat skrev: Hvordan går det med dere? Er dere flinke til å trene? Jeg var inne i en god flow før korona, men har heeelt falt ut nå. 🙄😣 Tenker det er bra å være i litt form før fødsel🙄 Jeg prøver å legge inn noe mosjon hver dag, enten bare litt dans og tulling på stuegulvet, eller en styrke/løpeøkt. Jeg er veldig fan av «home workout» på YouTube. Der ligger det alt mulig rart, og man trenger ikke noe utstyr heller. For meg har det gjort dørstokkmila utrolig mye kortere, fordi jeg trenger faktisk ikke forlate stua for å ta en halvtime med styrke/kondisjon 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå