Gå til innhold

"venninne" interessert i min kommende mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne fra studiene som jeg ikke har så mye kontakt med nå. Møter henne som regel når hele gjengen er samlet og da er hun veldig på mannen min. Meg snakker hun nesten ikke med, kun når det er noe som gjelder han. I et bryllup vi var i, sa hun at hun kun ville danse med han, men han måtte spørre så jeg ikke skulle bli sjalu. Andre karer ba henne opp, men det ville hun ikke. Jeg fikk høre dette senere, men tok det ikke så tungt før hun på tur hjem kun skulle snakke med han og svarte kort når jeg prøvde å ha en samtale. Mannen min er jo ikke interessert og det kommer tydelig frem, likevel fortsetter hun på samme viset. Har tatt det opp med henne og venninnegjengen uten at det har vært noe hjelp i det. Har vel egentlig kommet til det punktet at det er ubehagelig for mannen min og han er glad når hun takker nei til invitasjoner. Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: fab65...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ikke gjøre noe som helst - HAN bør si ifra til henne i klartekst, uten rom for misforståelse.

Anonymkode: 5e79d...90a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danset han virkelig med henne i dette bryllupet? Han må jo slutte å gjøre ting som hun oppfatter som oppmuntrende, og avvise henne veldig tydelig! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som hun har gått så voldsomt over streken om det bare er noen samtaler og en enkelt dans i et bryllup?

Men om det plager ham så må han jo si ifra, gitt at hun faktisk er veldig intens.

Anonymkode: 05774...821

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er jo ikke interessert og det kommer tydelig frem, likevel fortsetter hun på samme viset.

Han er ikke tydelig nok! Det er bare for ham i si klart i fra, så slutter hun nok. Han skulle takket nei til å danse og han skulle snakket med deg i stedet for henne på tur hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor noen skriver at mannen skal si fra i dette tilfelle. Hva skal han si egentlig? " slutt og snakk så mye til meg?: hm.. Han kunne fint avslått dansene med bare han da. 

Hun snakker jo bare, og finner han det ubehagelig, så må han bare avbryte henne ved å vende oppmerksomheten mot andre. Overhøre henne og være mer avvisende. Han trenger ikke være redd for å hverken såre henne eller at hun blir fornærmet. Så opp til ham. Men å "si fra" virker rart syns jeg. Noen ganger er kroppsspråk mer effektivt og det trenger ikke å skape konflikter.

Om hun hadde kommet med hentydninger eller klar tale om noe seksuelt eller liknende, så ville det vært noe annet..  

Endret av SoWhat?
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei venninne fra studiene som jeg ikke har så mye kontakt med nå. Møter henne som regel når hele gjengen er samlet og da er hun veldig på mannen min. Meg snakker hun nesten ikke med, kun når det er noe som gjelder han. I et bryllup vi var i, sa hun at hun kun ville danse med han, men han måtte spørre så jeg ikke skulle bli sjalu. Andre karer ba henne opp, men det ville hun ikke. Jeg fikk høre dette senere, men tok det ikke så tungt før hun på tur hjem kun skulle snakke med han og svarte kort når jeg prøvde å ha en samtale. Mannen min er jo ikke interessert og det kommer tydelig frem, likevel fortsetter hun på samme viset. Har tatt det opp med henne og venninnegjengen uten at det har vært noe hjelp i det. Har vel egentlig kommet til det punktet at det er ubehagelig for mannen min og han er glad når hun takker nei til invitasjoner. Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: fab65...677

Har hun ingen sosiale antenner? Han må avvise henne tydelig. Synes vennegjengen din kunne støttet deg her og sagt til henne at det er upassende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt typisk. Mange kvinner er alltid mest interessert i menn som er i forhold....

Anonymkode: 6b157...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han danset ikke med henne, hun ville han skulle be henne opp, men fordi han vet det kan/vil bli tolket feil så gjorde han ikke det. Han har gjort det klart for henne at han ikke er interessert, både verbalt og med å trekke seg unna. Vi inviterer henne ikke med på noe lenger, møter henne kun når det er hele gjengen som samles, hun er en del av vennegjengen og har veldig god kontakt med enkelte av de. Det har vært tatt opp i gjengen, men blir avfeid om at det ikke er noe, men det fortsetter på samme viset. Hun oppfører seg ikke på samme måte mot de andre karene i gjengen, og hun er forståvidt den eneste uten partner. 

Anonymkode: fab65...677

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han danset ikke med henne, hun ville han skulle be henne opp, men fordi han vet det kan/vil bli tolket feil så gjorde han ikke det. Han har gjort det klart for henne at han ikke er interessert, både verbalt og med å trekke seg unna. Vi inviterer henne ikke med på noe lenger, møter henne kun når det er hele gjengen som samles, hun er en del av vennegjengen og har veldig god kontakt med enkelte av de. Det har vært tatt opp i gjengen, men blir avfeid om at det ikke er noe, men det fortsetter på samme viset. Hun oppfører seg ikke på samme måte mot de andre karene i gjengen, og hun er forståvidt den eneste uten partner. 

Anonymkode: fab65...677

Hvis både du og han har sagt fra, så er det ikke mer å gjøre da. Hun tar det jo ikke til seg uansett, og jeg syns det er rart all den tid han i tillegg har vært avvisende. Enten gjør hun det nettopp for å irtitere deg, eller hun har ikke respekt eller forståelse for hva dere sier; altså stokk dum.

Kanskje gjengen bør prøve å spleise henne med noen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at mannen får si tydelig ifra. At du er møkklei hespetreet.

Anonymkode: 582c6...526

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får la være å svare henne, si nei til alle invitasjoner og være krystallklar. Du får trene ignoreringsmuslene dine

Anonymkode: a647b...29d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør ikke gjøre noe som helst - HAN bør si ifra til henne i klartekst, uten rom for misforståelse.

Anonymkode: 5e79d...90a

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...