AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #41 Skrevet 1. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man prøver å forstå mekanismene bak, med langvarig ensomhet, null intimitet eller kjærlighet, bare avvisning fra alle kanter og konstante nedturer.. Da kan man faktisk forstå at slike onde tanker vokser frem. Kanskje man i tillegg sliter psykisk og ikke kommer inn i arbeidslivet. Da kan det bli overveldende å heller aldri oppleve kjærlighet. De har ikke noe å tape på det til slutt. Jeg tror faktisk ikke en eneste kvinne faktisk kan forstå det, for det er så langt ifra deres virkelighet. Anonymkode: 36be4...e6e Incel selv ja? Ethvert normalt menneske som sliter så mye psykisk oppsøker hjelp. Noen tar desverre selvmord. Incels derimot mener at det bare er alle andre det er noe galt med, alt annet sin skyld at de ikke får det bedre, de tror nesten at alt er en konspirasjon mot de for at de skal føle seg dritt, og har et så høyt ego som mann at de tar helt naturlige ting som alle kvinner og menn opplever, nemlig avvisning av motsatt kjønn, som et personlig angrep på dem selv istedet for å respektere kvinnens vilje. Om noen år så vil incel være en psykisk diagnose, og ikke fordi de ikke har sex, men fordi den hatefulle, bitre, selvopphøyende, menneskeundertrykkende holdningen, virkelighetsoppfattelsen de har og den apatiske holdningen til å endre seg for å få det bedre, er psykelig i en helt egen kategori som er ekstremt skadelig for individet selv, andre individer som søker tilhørighet og påvirkes av de samme holdningene, og for uskyldige i samfunnet. Anonymkode: cd398...209 1
000VF000 Skrevet 1. mars 2020 #42 Skrevet 1. mars 2020 On 2/28/2020 at 12:14 AM, AnonymBruker said: Haha OK, hvis Danny DeVito er eksemplet ditt så er vi ikke på samme side i det hele tatt. De gutta jeg snakker om gjør faktisk vondt å se på. Anonymkode: 8bbc6...739 Hvis han hadde spist sunnere og trent regelmessig hadde han sett bedre ut. Han burde også ha tatt bedre vare på håret for det ser fett og klissete ut. 1
000VF000 Skrevet 1. mars 2020 #43 Skrevet 1. mars 2020 On 2/28/2020 at 2:05 PM, AnonymBruker said: Vel det er en sannhet i incels påstander om at kvinner velger "drittsekker" uansett hvor mye dere måtte nekte for det selv. Tingen er at kvinner generelt går for menn med selvtillit siden det evolusjonært sett er en lederegenskap. Og veldig mange kvinner tolker "drittsekkoppførsel" slik som at man er overlegen, selvskrytende, agressiv, avfeier andre, osv som tegn på selvtillit, og dermed "alfa oppførsel". Jeg har opplevd dette selv noen ganger blant annet når jeg studerte. Jeg er ikke en som har draget på jentene generelt sett, og jenter har ALDRI tatt første initiativet ovenfor meg ute på byen UNTATT noen ganger hvor jeg har oppført meg ganske cocky og avvisende egentlig og kommet med uttalelser slik som "hva får jeg igjen for det da" når en ukjent jente ved baren har spurt meg om jeg kan spandere en drink på henne (noe som jo er rimelig frekt fra henne også) hvorpå hun uoppfordret spanderer en drink på meg og gir meg et langt kyss... Vi hadde også en i klassen når vi studerte som var ganske overvektig og også ganske dum (han strøyk første året), men han var helt rå med damene til en slik grad at vi andre bare ble stående igjen å måpe når han dro hjem en av top 10% av jentene på utestedet hver eneste gang vi var ute på byen. Han var hyggelig og grei mot oss andre klassekameratene, men når jeg observerte hvordan han oppførte seg ovenfor jenter på byen som han sjekket opp så var det typisk at han gikk rett bort til den fineste jenta han så, og var veldig cocky og frekk i måten han pratet med henne på, og gikk rett videre til neste jente hvis han ble avvist (som ikke var så ofte). Han hadde en typisk "drittsekk oppførsel" og vannt stort på det. Det eneste positive han hadde gående for seg utenom det var at han kunne danse swing etter å ha gått på et kurs med det. Anonymkode: 0ec04...054 Nei det er ingen sannhet. Du forveksler også selvtillit og drittsekkoppførsel. Det er ingen motsetning mellom å være selvsikker og å være en hyggelig sympatisk fyr. Ingen liker en drittsekk, hverken kvinner eller menn. Innlegget ditt er preget av confirmation bias og du burde utvide horisonten din. Dine erfaringer fra byen er ikke representativt for samspillet mellom kvinner og menn. Quote Det er vel ikke så rart at man blir bitter, og prøver å finne på diverse "forklaringer" når man har blitt avvist gjennom hele livet. Det er mange som har opplevd forferdelige ting. Seksuelle overgrep som barn, mobbing, vold osv osv uten at de blir bitre. Det er måten man håndterer det som sier noe om en som person. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå