AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #21 Skrevet 4. mars 2020 Jeg synes at når et ff forhold har vart over lengre tid, for eksempel 1 år eller mer, så skylder man den andre parten å gi beskjed om at man ønsker å avslutte. Gjerne med en begrunnelse også, men hvertfall en beskjed om at man vil avslutte ff-forholdet. Det er et minstemål av respekt for andre mennesker. Det er ikke sånn at det er fritt fram for å oppføre seg helt umenneskelig fordi om man ikke er kjærester eller gift. Anonymkode: 309d3...a2b 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #22 Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes at når et ff forhold har vart over lengre tid, for eksempel 1 år eller mer, så skylder man den andre parten å gi beskjed om at man ønsker å avslutte. Gjerne med en begrunnelse også, men hvertfall en beskjed om at man vil avslutte ff-forholdet. Det er et minstemål av respekt for andre mennesker. Det er ikke sånn at det er fritt fram for å oppføre seg helt umenneskelig fordi om man ikke er kjærester eller gift. Anonymkode: 309d3...a2b Så enig! Anonymkode: aab32...acc 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #23 Skrevet 4. mars 2020 Hva er problemet med å bare droppe ff? Trodde det var det som var poenget med ff, at man ikke er kjærester eller må ta hensyn til den andres «følelser» Anonymkode: 27507...6ac
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #24 Skrevet 4. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet med å bare droppe ff? Trodde det var det som var poenget med ff, at man ikke er kjærester eller må ta hensyn til den andres «følelser» Anonymkode: 27507...6ac Det er da mennesker uansett og de har da følelser. Bare dårlig å ikke gjøre det, men er vel mange kyniske mennesker. Anonymkode: aab32...acc 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #25 Skrevet 5. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da mennesker uansett og de har da følelser. Bare dårlig å ikke gjøre det, men er vel mange kyniske mennesker. Anonymkode: aab32...acc Så ff forhold fungerer ikke? Fordi man får følelser, oi jeg er så overrasket Anonymkode: 27507...6ac
Bix Skrevet 5. mars 2020 #26 Skrevet 5. mars 2020 (endret) "Jeg er gravid. Når skal vi gifte oss?" burde kunne fungere i de aller fleste tilfeller. Endret 5. mars 2020 av Bix
Carrot Skrevet 5. mars 2020 #27 Skrevet 5. mars 2020 Jeg ville i en setting der arrogansen jeg følte på viste sagt "dette fungerer ikke for meg lengre så jeg tenker vi avslutter dette her og går hver til vårt"
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #28 Skrevet 5. mars 2020 Ok, mulig jeg er teit, men det jo heter Fuckfriend. Som i (knulle)venn. Da er det vel en sosial relasjon i bunnen? Det betyr vel at man som et minstekrav bør avslutte på en voksen måte, i respekt for den man har delt noe med. Er man voksen nok til å ta et bevisst valg om å ha den typen relasjon, så er man voksen nok til å gå fra hverandre på en ordentlig måte. Jeg oppfatter det som en gjensidig avtale der følelser nettopp ikke er en greie. Har man en felles forståelse burde det ikke være vanskelig å avslutte. Anonymkode: 375f0...8e5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå