AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Hvordan avslutter jeg ett ff forhold uten at den andre parten blir såret?..vet ikke helt hva jeg skal si til han. Anonymkode: 26662...e19
Akhenaton Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 Du kan jo bare dra en hvit barmhjertighetsløgn og si at du har begynt å date noen, så da blir det feil å fortsette. Også kan du legge til at dessuten har daten mye større pikk. Man kan jo ikke bare tenke på følelsene til folk heller, liksom.
GrønnNellik68 Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Eller si jeg er på knærne forelsket i deg. Da stikker de ganske kjapt 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Si at du har fått symptomer på corona? Anonymkode: 5195c...ce3 1
Hr. Aktiv Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si at du har fått symptomer på corona? Anonymkode: 5195c...ce3 Da tror han det er noe med alkohol og vil bare virke mot sin hensikt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 Hvorfor tror du han skal bli såret? Dere er pulevenner for en grunn, ikke kjærester. Da blir man gjerne enige om null følelser, null forpliktelser, kun sex. Om han blir lei seg har han tydelig lagt mer i forholdet enn det du har? Og virker som du har lagt mer i forholdet deres selv, med tanke på at du bryr deg om hans reaksjon. Jeg avsluttet selv min relasjon en ff ved å bare ikke svare mer på meldinger. Anonymkode: 500f6...55a 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du han skal bli såret? Dere er pulevenner for en grunn, ikke kjærester. Da blir man gjerne enige om null følelser, null forpliktelser, kun sex. Om han blir lei seg har han tydelig lagt mer i forholdet enn det du har? Og virker som du har lagt mer i forholdet deres selv, med tanke på at du bryr deg om hans reaksjon. Jeg avsluttet selv min relasjon en ff ved å bare ikke svare mer på meldinger. Anonymkode: 500f6...55a Det finnes ikke faste regler på hvordan FF forhold er, jeg har nettopp avsluttet et sånn opplegg etter 4 år. Det er jo uvant og på så lang tid blir man jo glad i en person, selv om man ikke får kjæreste følelser. Så å slutte å svare på meldinger synes jeg er stygt gjort uansett. Hva med å være ærlig da TS? Anonymkode: 270dd...bc6 11
Krok1 Skrevet 27. februar 2020 #9 Skrevet 27. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med å være ærlig da TS? Anonymkode: 270dd...bc6 Ja, hva er greia. Når bledet slik at voksne folk slutta å si ting direkte til hverandre. Å avslutte en relasjon sårer, sånn er det bare. Og så kommer man over det. Forklar hvorfor du ønsker å avslutte, såpass fortjener han vel? 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #10 Skrevet 27. februar 2020 3 timer siden, Bente1234 skrev: Hvorfor skal du avslutte?? Fordi jeg synes han er arrogant. Det er helt greit at vi har hverandre som pule venner, men det må gå an behandle hverandre med gjensidig respekt. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du han skal bli såret? Dere er pulevenner for en grunn, ikke kjærester. Da blir man gjerne enige om null følelser, null forpliktelser, kun sex. Om han blir lei seg har han tydelig lagt mer i forholdet enn det du har? Og virker som du har lagt mer i forholdet deres selv, med tanke på at du bryr deg om hans reaksjon. Jeg avsluttet selv min relasjon en ff ved å bare ikke svare mer på meldinger. Anonymkode: 500f6...55a Selvsagt legger man noe i relasjoner man har til andre personer uansett hvilken relasjon det er, ellers er man ikke frisk. Det jeg legger i det er at han er ett medmenneske og jeg ønsker ikke såre han. Vi har gjort det mest intime man kan gjøre med ett annet menneske og det bør telle for noe. 1 time siden, Krok1 skrev: Ja, hva er greia. Når bledet slik at voksne folk slutta å si ting direkte til hverandre. Å avslutte en relasjon sårer, sånn er det bare. Og så kommer man over det. Forklar hvorfor du ønsker å avslutte, såpass fortjener han vel? Ok skal forklare det til han. Anonymkode: 26662...e19 3
MuffinStud Skrevet 28. februar 2020 #11 Skrevet 28. februar 2020 "Jeg prøver stadig å finne ut av meg selv. Dette var fint, men jeg får ikke like mye ut av det nå som jeg gjorde i starten. Jeg har bestemt meg for at jeg må avslutte. For min del. Jeg forstår hvis du er såret og jeg tar ikke lett på dette selv, men jeg tror ikke det blir bedre om jeg avslutter det senere." Hva med noe slikt?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #12 Skrevet 28. februar 2020 21 timer siden, Bente1234 skrev: Eller si jeg er på knærne forelsket i deg. Da stikker de ganske kjapt Dette er genialt! Helt sant✌✌ Anonymkode: 1aba9...b27 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #13 Skrevet 3. mars 2020 På 28.2.2020 den 0.58, AnonymBruker skrev: Fordi jeg synes han er arrogant. Det er helt greit at vi har hverandre som pule venner, men det må gå an behandle hverandre med gjensidig respekt. Selvsagt legger man noe i relasjoner man har til andre personer uansett hvilken relasjon det er, ellers er man ikke frisk. Det jeg legger i det er at han er ett medmenneske og jeg ønsker ikke såre han. Vi har gjort det mest intime man kan gjøre med ett annet menneske og det bør telle for noe. Ok skal forklare det til han. Anonymkode: 26662...e19 Hvordan er han arrogant? Anonymkode: ff927...fd8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #14 Skrevet 3. mars 2020 På 27.2.2020 den 23.19, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke faste regler på hvordan FF forhold er, jeg har nettopp avsluttet et sånn opplegg etter 4 år. Det er jo uvant og på så lang tid blir man jo glad i en person, selv om man ikke får kjæreste følelser. Så å slutte å svare på meldinger synes jeg er stygt gjort uansett. Hva med å være ærlig da TS? Anonymkode: 270dd...bc6 Hvis man blir glad i en ff så har man gjort noe feil. Da har man fått følelser og man er ikke ff lenger? JEG sluttet å svare på meldinger, hva ts og alle dere andre gjør er jo deres problem. Anonymkode: 500f6...55a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #15 Skrevet 3. mars 2020 På 28.2.2020 den 0.58, AnonymBruker skrev: Fordi jeg synes han er arrogant. Det er helt greit at vi har hverandre som pule venner, men det må gå an behandle hverandre med gjensidig respekt. Selvsagt legger man noe i relasjoner man har til andre personer uansett hvilken relasjon det er, ellers er man ikke frisk. Det jeg legger i det er at han er ett medmenneske og jeg ønsker ikke såre han. Vi har gjort det mest intime man kan gjøre med ett annet menneske og det bør telle for noe. Ok skal forklare det til han. Anonymkode: 26662...e19 Hvorfor er det en selvfølge å legge noe i en relasjon til en ff? Jeg snakket såvidt med han jeg pulte, det var sex og jeg dro hjem. Er jeg psykisk syk av den grunn? Nei. Er jeg innlagt, nei? Er jeg et menneske uten empati, nei? Anonymkode: 500f6...55a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #16 Skrevet 3. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man blir glad i en ff så har man gjort noe feil. Da har man fått følelser og man er ikke ff lenger? JEG sluttet å svare på meldinger, hva ts og alle dere andre gjør er jo deres problem. Anonymkode: 500f6...55a Uenig, man kan bli glad i noen over tid, ha sex og det er det. Man må ikke ha kjæreste følelse for alle man er glad i. Jeg hadde ikke orket ha en ons følelse med mine ffer, da kan jeg like godt ha ons. Anonymkode: 270dd...bc6 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #17 Skrevet 3. mars 2020 På 28.2.2020 den 0.58, AnonymBruker skrev: Fordi jeg synes han er arrogant. Det er helt greit at vi har hverandre som pule venner, men det må gå an behandle hverandre med gjensidig respekt. Selvsagt legger man noe i relasjoner man har til andre personer uansett hvilken relasjon det er, ellers er man ikke frisk. Det jeg legger i det er at han er ett medmenneske og jeg ønsker ikke såre han. Vi har gjort det mest intime man kan gjøre med ett annet menneske og det bør telle for noe. Ok skal forklare det til han. Anonymkode: 26662...e19 Rart at du skjønner det og fremdeles har en «ff» Anonymkode: c7a2a...07f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #18 Skrevet 3. mars 2020 På 27.2.2020 den 20.54, AnonymBruker skrev: Hvordan avslutter jeg ett ff forhold uten at den andre parten blir såret?..vet ikke helt hva jeg skal si til han. Anonymkode: 26662...e19 Dere er ff. Det er kun Utnytting av hverandre for sex og det kan hende han ikke liker deg en gang. Anonymkode: c7a2a...07f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #19 Skrevet 3. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man blir glad i en ff så har man gjort noe feil. Da har man fått følelser og man er ikke ff lenger? JEG sluttet å svare på meldinger, hva ts og alle dere andre gjør er jo deres problem. Anonymkode: 500f6...55a Det er ikke feil å forelske seg. Skjer det så skjer det, det suger, men gjort er gjort. Anonymkode: 72fa2...4de 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #20 Skrevet 4. mars 2020 Du skylder han ikke en forklaring akkurat. Det er jo det som er fordelen ved å ikke være i et forhold. Det er ikke et ordentlig brudd. Anonymkode: f2c47...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå